Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Nykyisin se liäarvo on enää Blue-ray asema. Siitä ei viitsisi maksaa hirveästi extraa, kun ei vielä tarvitse sitä. Tietenkin yksinoikeus pelit ovat myös toinen seikka minkä takia kone kiinnostaa. Uuden kovon sekä hdmi-piuhan vaihto nostavat helposti konsolin hintaa 100e. Ei sitä haluis pelkän pelaamisen takia panostaa hirveesti rahaa. Jokainen arvostaa eri asioita ja toisille brändi on myös tärkeä tekijä.

Hyviä pointteja. Hain tolla kovonvaihdolla sitä, että PS3:een käy tavallinen 2.5" kovo, xboxiin käy vaan se microfoftin myymä kovo. Ja tosiaan ihmiset ostavat laitteen eri käyttötarkoituksiin, esim dvdplazalla porukka käyttää laitetta mediakeskuksena ja sellaisena se onkin erittäin hyvä. Jos vain pelaa, ja boksin pelitarjonta miellyttää enemmän, niin sittenhän valinta on varmaan se.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Olen valmis maksamaan PS3:sta nykyisen hinnan, ja sen olen jo tehnyt. Tänään juuri tuli ilmoitus, että paketti (ps3 + gta iv) on tullut postiini. Vielä pitää odottaa isää töistä ja voin hakea sen. Mahtava fiilis!
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse olisin valmis maksamaan maksimissaan 300 euroa PS3:sta en juurikaan enempää, etenkään tämän hetken pelitarjonnalla.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

200-300 ois sopiva... Ei kauheasti kiinnosta panostaa konsoliin, jolle tulossa vaan yksi kiinnostava peli.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Onko kukaan tilannut lähiaikoina PS3:n verkkokaupasta? Itse olen tilannut 7.5 eikä vieläkään tuotetta ole tullut. Alkaa usko pikku hiljaa hiipumaan, että pääsisin torstaina MGS4:ää pelaamaan. Sähköpostilla kun olen kysellyt niin eivät osaa kertoa tarkkaa aikaa, ainoastaan kertovat sonylla olevan suuria vaikeuksia toimittaa konsoleita maahantuojalle.

Sattuisiko täällä joku viisas mies/nainen tietämään näistä sonyn toimitusvaikeuksista jotain?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Onko kukaan tilannut lähiaikoina PS3:n verkkokaupasta? Itse olen tilannut 7.5 eikä vieläkään tuotetta ole tullut. Alkaa usko pikku hiljaa hiipumaan, että pääsisin torstaina MGS4:ää pelaamaan. Sähköpostilla kun olen kysellyt niin eivät osaa kertoa tarkkaa aikaa, ainoastaan kertovat sonylla olevan suuria vaikeuksia toimittaa konsoleita maahantuojalle.

Sattuisiko täällä joku viisas mies/nainen tietämään näistä sonyn toimitusvaikeuksista jotain?

Paikallisessa pelikaupassa kertoilivat, että seuraava erä konsoleita tulisi Suomen maahantuojalle vasta heinäkuussa.

Eli saattaa kannattaa vaihtaa ostopaikkaa, jossei verkkokauppa.com sitten harrasta itse harmaatuontia virallisen maahantuojan ohi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Paikallisessa pelikaupassa kertoilivat, että seuraava erä konsoleita tulisi Suomen maahantuojalle vasta heinäkuussa.

Eli saattaa kannattaa vaihtaa ostopaikkaa, jossei verkkokauppa.com sitten harrasta itse harmaatuontia virallisen maahantuojan ohi.
Sitähän ne juuri harrastaa, mutta en tiedä onko heillä yhtään sen valoisammat saatavuusluvut kuin Nordiskillakaan. Tilauksiakin taitaa olla aika lailla jonossa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kertokaas ps3:n omistajat, että onko se todella 450:n arvoinen?
Olen nyt alkanut miettimään ostoa, sillä mgs4 tuli juuri ulos ja xbox360:ssa on ilmennyt jo pari kertaa red ringiä.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kertokaas ps3:n omistajat, että onko se todella 450:n arvoinen?
Olen nyt alkanut miettimään ostoa, sillä mgs4 tuli juuri ulos ja xbox360:ssa on ilmennyt jo pari kertaa red ringiä.

Onhan tuo... oli jo sillonkin kun tuli...säälittää vaan ettei enään saa 60 gigasta mallia jossa olisi ps2 tuki... nooh onneksi yksi tuli silloin hankittua.. mukavaa tarjontaa tulossa lisää.. itse odottelen urheilupeleiltä paljon.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kertokaas ps3:n omistajat, että onko se todella 450:n arvoinen?
Olen nyt alkanut miettimään ostoa, sillä mgs4 tuli juuri ulos ja xbox360:ssa on ilmennyt jo pari kertaa red ringiä.

On. Tosin minulle se on 650 euron arvoinen, kun julkaisussa sen hankin. Omalla kohdallani paras kodinelektroniikkaostos koskaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Omalla kohdallani paras kodinelektroniikkaostos koskaan.
Meillä se on kyllä tiskikone, pesukone tai telkkari ;) (tai voihan noi tietty eritellä kodinkoneisiinkin jolloin kahta ekaa ei lasketa mukaan).
Paljonkohan mahtaisi saada tärinättömästä ohjaimesta? Jos leffasoitinta ostaisi...
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Olisin ollut valmis maksamaan n. 400 60 Gb:n versiosta, mutta kävi tuuri ja sain kuukauden vanhan laitteen, jonka ostohinta oli kesäkuussa -08 karvan verran alle 700 tasan 300 eurolla.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Kertokaas ps3:n omistajat, että onko se todella 450:n arvoinen?

Minun mielestäni ei ole, varsinkaan jos itselläsi on jo XO. Ei ole mieltä tahallaan hankkia peleistä huonompia versioita, ja laadukkaita PS3-yksinoikeusnimikkeitä on edelleenkin niukasti tarjolla.

Itse konsolin ostohinnan lisäksi kannattaa arvioida myös piilokulut, joita kertyy kaapeleista, lisäohjaimista, kiintolevypäivityksestä yms.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ei 450e ole paha jos haluaa muuta kuin pelata, valmis maksemaan enemmänkin kun enää ei turhaa rahaa peeseeseen mene kun kamera kortit saa pleikkaa ja laskut voi maksaa pleikalla.

Jos haluaisin pelkän pelikonsolin en siitä yli 200e maksaisi!
Mutta maksoin hd telkustakin 2000e ja sain huonomman tv kuvan mutta paremman peli kuvan.
eli kannattaa miettiä ihan käyttötarpeen ja tulevaisuuden mukaan mitä haluaa itse, eikä muiden mielipiteitä siihen hirveästi kysellä.

Meillä Ps3 koko perheen käytössä mihin mikään nyky laite (xbox,pc tai wii) ei olisi millää pystynyt, siksi valmis maksamaan melko paljon, koska saan kaikki samassa paketissa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Vaikka itse maksoin julkaisussa 689 masiinasta, niin vertailu vuoksi: XO Eliten saa 319 (tarjouksesta tod. näk. 299) ja blu-raylle suostun antamaan sen satasen anteeksi, joten Pleikan maksimi hinta on maksimissaan tuo nykyinen 399. Marketeista tosin sitä ei tuohon hintaan löydä.

Sitten kun käy miettimään Bugsin luettelemia syitä (esim. 3rd partyt ovat laadukkaampia), niin kyllä pleikan oikea hinta on siinä 349 tuntumassa (SUOMESSAKIN). Viimesitään joulun jälkeen sen on oltava tuon hintainen. Tosin eipähän ole piilokulua PSN:stä (tosin kuin Livestä)... Kaksipiippuinen juttu.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

itse ollut sen verran tyytyväinen että ostanut kaksin kappalein, 60gb version 699 euroon uutena ja 40gb version 399 euroa uutena, joka sentille vastinetta saanut. toimii kuin kello, kaksi kertaa peliin juminut puoli vuotta sitten, siinä ainoat ongelmat.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

200-300 olin valmis maksamaan ja omahan tulikin kustantamaan n. 260, kun sen jenkeistä ostin. Ei ole takuuta ei, mutta omat kokemukset Sonyn laitteista ovat olleet hyviä, joten luulisi tuon kestävän jonnin aikaa. Nyt tuo on ollut aktiivikäytössä Elokuun alusta lähtien ja hyvin toimii.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

200-300 olin valmis maksamaan ja omahan tulikin kustantamaan n. 260, kun sen jenkeistä ostin. Ei ole takuuta ei, mutta omat kokemukset Sonyn laitteista ovat olleet hyviä, joten luulisi tuon kestävän jonnin aikaa. Nyt tuo on ollut aktiivikäytössä Elokuun alusta lähtien ja hyvin toimii.

En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta pakko tää ny on sanoo. Ei kannata todellakaan vielä juhlia, että se on kestänyt noinkin pitkään, sillä mä sain pelikan viime jouluna, ja se meni rikki kesäkuussa. BD asema meni siinnä rikki silloin. Mut toivottavasti sun pleikkari ei hajoa :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tuli myytyä vanha sotaratsu 40GB pois ja karvan alle 400:lla lähti Amazonista uusi 80GB-malli tulemaan, tarvi laittaa väliin vain parikymppiä : -)
 
Ylös Bottom