Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

400 euroa oli kipuraja meikäläisellä. Ajattelin että odottelen vielä hetken mutta nopeasti lähestyvä GTA IV julkaisupäivä alkoi kuumottamaan sen verran pahasti että pitihän se pleikkari saada kotiin valmiiksi. Capi-onilinesta menin tilaamaan, mutta jostain syystä sivuilla ollutta 399 euron pakettia ei pystynyt tilaamaan... No selailin vähän eteenpäin ja siellä olikin uusi paketti PS3 + GT 5 Prologue samaan hintaan 399. :cool:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

. No selailin vähän eteenpäin ja siellä olikin uusi paketti PS3 + GT 5 Prologue samaan hintaan 399. :cool:

Ps3 hintahan on tavallaan laskenut hieman ainakin euroopassa. Normaali suomihinta taitaa olla 479 ja nyt siihen tulee se gt5p mukaan. 399e Capista alkaa jo olla prologuen kanssa todella kilpailukykyinen hinta ;)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ostin sitten omani myös, vaikka hinta hieman hirvitti. 40Gb pleikka ja siihen kome peliä; GT5 Prologue, Formula ja Drake Uncharted, koko komeudella hintaa 507 euroa. Nyt pitäisikin sitten hankkia taulutelkkari kaveriksi, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

kun itse ostin se oli 550 eikä pelejä tullut mukana:( se oli se hintaraja
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

9.12.2007 taisin oman PS3:n ostaa ja maksoin siitä 448
Tosin lisähintaa tietysti tuli samalla kertaa ostetuista Bluetooth BD kaukosäätimestä, FullAuto2 -pelistä ja parin metrin HDMI-piuhasta, mutta en laskisi niitä kuitenkaan mukaan konsolin hintaan, kun kaikki oli vain lisätarvikkeita, vaikkei tuota varmaan ilman HDMI.piuhaa viitsisi edes kokeilla.
Nyt on lisäksi hankittu myös DualShock3 ja varmaan toinenkin sellainen tulee vielä ostettua.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse en aiemmin ole pitänyt Ps3:a oikeastaan millään tapaa hankkimisen arvoisena (epämukavampi ohjain boksiin verrattuna, vähemmän killer-appeja jne)...mutta nyt, täysin yllättäen mieleni muuttui kun boksilta loppui live-aika ja alkoi suoraan sanottuna v*tuttamaan, että konsolin ja pelien lisäksi pelaamisestakin täytyy maksaa ja siitä huolimatta boksi voi laueta milloin tahansa, joten nyt olen siirtymässä pleikkarileiriin (kun hintakin alkaa olemaan kohdallaan, 400 40gb-mallista). Toisaalta vähän kyllä epäilyttää, kun Ps3:lle ei taida kovin montaa huippupeliä (ainakaan vielä) olla?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Call of Duty 4!

Ja onhan tuo PS3:n M80-lukema(* jo 48, tänä vuonna kasvaa siitäkin: http://www.metacritic.com/games/ps3/scores/

*) Metacriticissä vähintään 80 pistettä saaneiden pelien määrä

Niin tosiaan, unohdin kokonaan että Cod4 ja Oblivion ovat multiplattareita :D
Onhan noita ostamisen arvoisia pelejä näköjään, kun tarkemmin katsoo. Nyt olen ainakin vakuuttunut, yksi Ps3 myyty!:cool:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

No en ollut oikein harkinnut kumpaakaan, kunnes Gta iv tuli markkonoille ja valinta päätyi boxiin sen Arcade mallin edullisen hinnan takia,

jos Arcade mallia ei olisi ollut niin ps3 olisi ollut todella vahvoilla:)

Mutta nyt hintaero oli liian suuri boxin hyväksi, silti olen sitä mieltä että ps3 on kaikin puolin vakuuttavampi laite, kun olen sitäkin päässyt testaamaan, laadukkaamman oloinen.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Olin näköjään aikanaan vastannut, että olisin valmis maksamaan 500. No tuli PS3 (40gb versio) lopulta hommattua ja maksoin siitä 350 (sis. GTA IV, Skate, 2 Blu-Ray leffaa ja HDMI-kaapeli). Tavarat uutta vastaavia, ei paha. :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

399 on ihan passeli hinta, tosin odottelen niin kauan, että mukaan saa Dualshockin.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

399 enempää en ole boxista maksanu koskaan, joten en aio maksaa myös tästäkään. Alentais vaan sen hinnan, niin voisi hakea kaupasta omansa. Alkaa pelejä jo pikkuhiljaa löytymään ihan kivasti.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

399 enempää en ole boxista maksanu koskaan, joten en aio maksaa myös tästäkään. Alentais vaan sen hinnan, niin voisi hakea kaupasta omansa. Alkaa pelejä jo pikkuhiljaa löytymään ihan kivasti.

Kyllähän sitä tuohon hintaan jo löytyy että kipin kapin ostamaan vaan :p
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

seuraavanlaisesta setistä 49.
ps3+1peli+1blu-ray leffa. Ei koskaan tule 10v sisällä varmaan tohon hintaan tuollaista pakettia, joten 360 linjalla mennään. viittäkymppiä enempää en juuri maksaisi.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

seuraavanlaisesta setistä 49.
ps3+1peli+1blu-ray leffa. Ei koskaan tule 10v sisällä varmaan tohon hintaan tuollaista pakettia, joten 360 linjalla mennään. viittäkymppiä enempää en juuri maksaisi.

No ehkä sulla sit 10 vuoden päästä alkaa olla jo jonkinlainen käsitys rahasta ja sen arvosta:p

Mut tosiaan, on se 360 ihan hyvä kone. Itse kuiteskin möin pois sellaisen puolivuotta sitten ja ostin pleikan hintaan 399. Sopii paremmin mun käyttö tarkoitukseen.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

seuraavanlaisesta setistä 49.
ps3+1peli+1blu-ray leffa. Ei koskaan tule 10v sisällä varmaan tohon hintaan tuollaista pakettia, joten 360 linjalla mennään. viittäkymppiä enempää en juuri maksaisi.

No ei varmana tule, kun et muutakaan elektroniikkaa tuohon hintaan pahemmin saa. Puhumattakaan nyt jostain pakettitarjouksesta.

Tai no tokihan voit yrittää onneasi jossain bildsterissä yms. senttihuudossa... ;)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

seuraavanlaisesta setistä 49.
ps3+1peli+1blu-ray leffa. Ei koskaan tule 10v sisällä varmaan tohon hintaan tuollaista pakettia, joten 360 linjalla mennään. viittäkymppiä enempää en juuri maksaisi.
Sitä vaan ihmettelen että miksi olet mennyt maksamaan boxita sitten maltaita?
 
Ylös Bottom