Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

489 Veljekset Keskiseltä, mukaan tuli Ratchet ja Uncharted. Pakko se oli ostaa.... Puolet omaisuudesta meni siihen ja ylikin on jo mennyt kun lisätarvikkeita piti hankkia =)

Älä huoli, nyt se on suurin omaisuutesi, vai? ;)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

296.91 euroa Play-Asiassa, ja tuo valkoinen malli viehättäisi... mutta kun sieltä ei tänne toimiteta niin pitäisi löytää muualta. Hinta olisi sopiva 40 gigaisesta ja kun XO:n rinnalle tekisi mieli jokin vimpain hommata niin kyllä se taitaa olla tuo PS3 ihan Blu-rayn voiton ja Metal Gearien, Fantasyjen ja Turismonkin vuoksi kun noita sarjoja on aikoinaan paljon tullut pelattua.

Jos tietoa mistä noita valkoisia saa edullisesti niin kiinnostaisi paljon. Hintahaarukka voisi olla 300-400 euroa, ja kai tuolla 40 gigaisella hetken pärjää vaikka tuo pelien kiintolevylle asentaminen yleistyisikin kun ei kuitenkaan ainoa konsoli olisi ja varmaan lähinnä noita yksinoikeuksia tulisi pelailtua.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Minun mielestäni PlayStation 3:sta ei ole vieläkään muuhun käyttöön kuin elokuvien pyörittämiseen. Pelejä ei ole eikä tule kuin vasta "joskus" ja laitteen hintahan on hemmetin kova. Näin ollen itse ainakin ostan uuden tietokoneen tämmöisen vehkeen sijaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Minun mielestäni PlayStation 3:sta ei ole vieläkään muuhun käyttöön kuin elokuvien pyörittämiseen. Pelejä ei ole eikä tule kuin vasta "joskus" ja laitteen hintahan on hemmetin kova. Näin ollen itse ainakin ostan uuden tietokoneen tämmöisen vehkeen sijaan.

pelejä ei ole? ai? kyllä mulla ainaki on muutama peli ps3:lle... ja helvetin hyviä onkin.. ja vajaa 500e ei oo paskaakaan tämmösestä masiinasta... tietokoneilla pelaaminen sukkaa
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

pelejä ei ole? ai? kyllä mulla ainaki on muutama peli ps3:lle... ja helvetin hyviä onkin.. ja vajaa 500e ei oo paskaakaan tämmösestä masiinasta... tietokoneilla pelaaminen sukkaa

Niin juuri, sanoohan sen jo nimetkin: Pelikonsoili = Playstation3 ja Tietokone = Tietotekniikkaa varten ;)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Nuo iänikuiset "PS3:lle ei pelejä" -nitkunatkutukset on käsitelty jo niin moneen kertaan konsolisodan puolella, että jätetään se aihe tältä erää tähän. Jookos?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Nuo iänikuiset "PS3:lle ei pelejä" -nitkunatkutukset on käsitelty jo niin moneen kertaan konsolisodan puolella, että jätetään se aihe tältä erää tähän. Jookos?

Väittämähän on tosi, mutta kyllähän sen aiheen täältä pois voi jättää.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

täältä löytyy kyllä pelejä, mutta ilmeisesti niitä ei sitten lasketa..
mutta kuten TT-2k jo sanoikin, pidetään tuo ikuinen itkuvirsi kaukana tästä ketjusta.

jos on tulossa "eliitti" malli taaksepäin yhteensopivuudella,
voisin periaatteessa maksaa tästä ilosta 599 euroa.

pienempi CELL kelpaisi nimittäin. ;)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

296.91 euroa Play-Asiassa, ja tuo valkoinen malli viehättäisi... mutta kun sieltä ei tänne toimiteta niin pitäisi löytää muualta. Hinta olisi sopiva 40 gigaisesta ja kun XO:n rinnalle tekisi mieli jokin vimpain hommata niin kyllä se taitaa olla tuo PS3 ihan Blu-rayn voiton ja Metal Gearien, Fantasyjen ja Turismonkin vuoksi kun noita sarjoja on aikoinaan paljon tullut pelattua.

Jos tietoa mistä noita valkoisia saa edullisesti niin kiinnostaisi paljon. Hintahaarukka voisi olla 300-400 euroa, ja kai tuolla 40 gigaisella hetken pärjää vaikka tuo pelien kiintolevylle asentaminen yleistyisikin kun ei kuitenkaan ainoa konsoli olisi ja varmaan lähinnä noita yksinoikeuksia tulisi pelailtua.

Voit yrittää vaikka välikäden avulla saada konetta. Näitä on lukuisia ja itse olen käyttänyt www.celga.comia. Erittäin avuliaita ja joka kerralla homma toiminut mallikkaasti.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

296.91 euroa Play-Asiassa, ja tuo valkoinen malli viehättäisi... mutta kun sieltä ei tänne toimiteta niin pitäisi löytää muualta. Hinta olisi sopiva 40 gigaisesta ja kun XO:n rinnalle tekisi mieli jokin vimpain hommata niin kyllä se taitaa olla tuo PS3 ihan Blu-rayn voiton ja Metal Gearien, Fantasyjen ja Turismonkin vuoksi kun noita sarjoja on aikoinaan paljon tullut pelattua.

Jos tietoa mistä noita valkoisia saa edullisesti niin kiinnostaisi paljon. Hintahaarukka voisi olla 300-400 euroa, ja kai tuolla 40 gigaisella hetken pärjää vaikka tuo pelien kiintolevylle asentaminen yleistyisikin kun ei kuitenkaan ainoa konsoli olisi ja varmaan lähinnä noita yksinoikeuksia tulisi pelailtua.

40 gigaisella pärjää aivan varmasti ellei kovo täyty psn-peleistä. Yli-liioitelluin "ongelma" tässä sukupolvessa tuo kovotallennus, ja kun koneen saa käyttöönsä ymmärtää miksi. Pelitallennukset kun on vieläkin eri asia ja ei ainakaan omalla koneella ole yhtään asennusta tällä hetkellä, Ninja Gaiden tuli juuri poistettua kun sen sain veivattua loppuun, ja peli menossa vaihtoon.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Voit yrittää vaikka välikäden avulla saada konetta. Näitä on lukuisia ja itse olen käyttänyt www.celga.comia. Erittäin avuliaita ja joka kerralla homma toiminut mallikkaasti.

Joo, kiitti vinkistä... pitää vaikka tuolta yrittää hommata niin olisi sitten mylly valmiina kun MGS4 ilmestyy kauppoihin.

Tuo kovon koko vain hieman häiritsee, juuri noiden psn julkaisujen vuoksi kun sitä alkaa itselleen olla jo melkoisesti nostalgia arvoa peleille kuten FFVII-IX, MGS, Resident Evil 1-3, Silent Hill, Tomb Raider jne.. niin ei sitä varmaan malta olla lataamatta jos mahdollisuus on. Ainakin Boxin 20gigaa alkaa käydä todella ahtaaksi kun pari xbox orginal peliä on tullut ladattua ja siihen lisäksi Shivering Islet sun muut laajennukset ja kamapaketit. Demojakaan ei enää mene kuin pari kerrallaan.

Boxikin tuli hommattua "vain siksi aikaa kun PS3 tulee" mutta se kestikin odotettua kauemmin ja nyt on jo koukussa siihenkin härpättimeen, joten luulenpa että sitä PS3:llakin tulisi loppujen lopuksi tehtyä paljon enemmän kuin vain pelattua muutamaa yksinoikeutta.

Wiikin pitäisi koko perheen konsoliksi vielä hommata Eliten ja Tuon 120 gigaisen PS3:n lisäksi niin kyllä tässä köyhä alkaa olla jo ihmeissään millä rahoittaa harrastukset kun pelejä ja blu-ray leffojakin sitten pitäisi ostaa. Kyllähän siinä tietysti säästää kun ei kaikkea Anttilasta hae.. pitää vain seurailla noita ulkomaisia nettikauppoja.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

296.91 euroa Play-Asiassa, ja tuo valkoinen malli viehättäisi... mutta kun sieltä ei tänne toimiteta niin pitäisi löytää muualta. Hinta olisi sopiva 40 gigaisesta ja kun XO:n rinnalle tekisi mieli jokin vimpain hommata niin kyllä se taitaa olla tuo PS3 ihan Blu-rayn voiton ja Metal Gearien, Fantasyjen ja Turismonkin vuoksi kun noita sarjoja on aikoinaan paljon tullut pelattua.

Jos tietoa mistä noita valkoisia saa edullisesti niin kiinnostaisi paljon. Hintahaarukka voisi olla 300-400 euroa, ja kai tuolla 40 gigaisella hetken pärjää vaikka tuo pelien kiintolevylle asentaminen yleistyisikin kun ei kuitenkaan ainoa konsoli olisi ja varmaan lähinnä noita yksinoikeuksia tulisi pelailtua.

Sama juttu. Tämä valkoinen PS3 on mulle jo must have juttu. Vinkkiä privaan kaivataan, jos joku keksii japsilaitteelle toimitustavan tänne Pohjolaan.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Sama juttu. Tämä valkoinen PS3 on mulle jo must have juttu. Vinkkiä privaan kaivataan, jos joku keksii japsilaitteelle toimitustavan tänne Pohjolaan.

Laitetaan tänne nyt, jos joku oikeasti nipponiasta haluaa konetta.

Täältä löytyy joskus valkoisia PS3:sia, kuten tämä tässä. Noh, eihän tuosta ymmärrä mitään, joten tämä tulee apuun. Siinä lukee "言語選択":ja klikataan nyt sitä toinen vasemmalta nappia "和英" ja lisätään tuo osoite kenttään ja tadaa, sivu on käännetty ihmisten kielelle.

Noh, seuraavaksi hinta pitää selvittää ja se käy täällä ja hinnaksi paljastuu 240, ei paha. Huomataan, että perhana, eihän tuota pleseä lähetetäkkään nipponian ulkopuolelle " 海外発送はしません。(Seller will not ship internationally.)". Sitten suuntaamme katseemme vaikka osoitteeseen www.celga.com, joka toimii "välittäjänä" henkilöille, jotka haluavat ostaa tavaroita nipponian Yahoo huutokaupasta. Sieltä löydämme Fees-kohdan, josta selviää kyseisen puljun taksat.

Elikkä pleikan hinta oli n. 240 ja siihen päälle "Bank Transfer Fee - $2", "Shipping Inside Japan - variable", "Celga Markup - 30,001 to 40,000 yen $40" ja vielä "Shipping To You - $12 and up". Näin hintaan on saatu jonkinlainen käsitys (240 + $2 + $20-30? + $40 + $40-80?)

Kyseisestä puljusta vielä, että itse olen käyttänyt sitä kauan ja aina on haluttu tavara tullut perille erittäin nopeasti. Kertatilauksena olen ostanut lähelle 300:n arvoisen tavaran ja kuten aina, Celga.com merkkaa paketin arvoksi pari kymppiä ja se tulee turvallisesti perille.

Toivottavasti tästä nyt oli hyötyä joillekkin, jotka harkitsevat Japanista tai mistä lie tilaamista.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Miten on uskaltaisko tuolta Capi-online paikast ostaa tämmöse ku hinta vaan 399, ja mitä eroo siin on siihe mis on suomenkieliset ohjeet ku se on jo sit 469e?
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Miten on uskaltaisko tuolta Capi-online paikast ostaa tämmöse ku hinta vaan 399, ja mitä eroo siin on siihe mis on suomenkieliset ohjeet ku se on jo sit 469e?

Ei ole muuta eroa kuin ettei noita suomenkielisiä ohjeita ole.

Lisäksi takuu pitää hoitaa suoraan Capi:n kautta
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ja se piti kysyä että tuleehan tuossa 1 ohjain mukaan? Ja jos se tosiaan on 399e niin sitten varmaa lähtee ostoon pian :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ja se piti kysyä että tuleehan tuossa 1 ohjain mukaan? Ja jos se tosiaan on 399e niin sitten varmaa lähtee ostoon pian :)

Tottamaar ohjain tulee, eli pelittämään pääsee het (kuhan vähän virtaskaa antaa ohjaimelle):D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ja se piti kysyä että tuleehan tuossa 1 ohjain mukaan? Ja jos se tosiaan on 399e niin sitten varmaa lähtee ostoon pian :)

Itte tilasin tuolta pojalle jouluks ps3sen ja hinta oli tuo 399.-
Toimitus oli 2vrk ja mitään muuta eroa ei konsolilla ole ku et suomenkieliset ohjeet puuttuu...
Mut eihän mies ohjeita tartte.... :p
 
Ylös Bottom