Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Eli PS3:n saa tänä päivänä hintaan 399.

Kyselyn tuloksien mukaan peräti 63,95% vastanneista pitävät konsolin nykyistä hintaa hankkimisen arvoisena. Lupaavaa laitteen tulevan myyntipotentiaalin kannalta. Huhuttujen alennuksien jälkeen laite voi jopa käydä kaupaksikin ensi jouluna.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Eli PS3:n saa tänä päivänä hintaan 399.

Kyselyn tuloksien mukaan peräti 63,95% vastanneista pitävät konsolin nykyistä hintaa hankkimisen arvoisena. Lupaavaa laitteen tulevan myyntipotentiaalin kannalta. Huhuttujen alennuksien jälkeen laite voi jopa käydä kaupaksikin ensi jouluna.
Itse muistelisin taannoin äänestäneeni tuota ~400, mutta tuolloin olin siinä ymmärryksessä että kone pyörittäisi myös PS2-pelejä.
Kakkonen hajosi aikoja sitten, ja olen pantannut Okamia ja GoW2:sta Ps3:n ostoa ajatellen.

No, pitää katsella.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itselläni oli myös tähtäimessä tuo ~400 euroa. Mutta tähän hintaan oli tarkoitus saada ihan se orkkis 60 gigainen malli. Ei mitään rampautettua mallia.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse heitin aikanaan "yli 600" -vastauksen. Hintaa jenkkikoneelle tuli kuitenkin "vain" 550 euroa. Suurin kiihotin oli Blu-ray, vaikka Motorstormikin kiinnosti. Joka tapauksessa oli selvää, että PS3 tulee lähitulevaisuudessa ostettua, joten miksei siis vähän aikaisemmin. PS2-peleillä ei ollut niin väliä. Tuolla koneella eivät PAL-pelit toimikaan. Joitain jenkki-PS2-pelejä olen tosin ostanut.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Laite alkaa tosiaan olla niissä hinnoissa (ilman Nordisk Filmin suojelurahaa), että sen voisi hyvillä mielin poistaa. Odottelen kumminkin sitä jotain peliä mikä itteä sen vertaa kiinnostas, että uuden pelikonsolin ostan. Tuskin se hinta siitä sillävälin nousee. Ehkä MGS4, kattellaan..
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Vastasin 500e

Maksoin konsolista vuodenvaihteessa 479e + CoD4 64,90e + HDMI-piuha 45e

tuosta sitten 15% hk-ale joten hinnaksi jäi juuri tuo 500e
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse vastasin joskus persaukisena, että 200 :D

Vaan sitten aloin kiinnostua pelaamisesta enemmän ja enemmän ja lopulta tuosta laitteesta tuli maksettua 575 :p

Että tällainenkin kyselynraiskaaja täältä löytyy..
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

En muista, mitä aikoinaan kyselyyn vastasin, mutta vuosi sitten huhtikuussa tuli 60 GB + Resistance + F1:CE hankittua ja hinta tais olla jotakuinkin 830 . Tippaakaan en ole katunut ja ihan tyytyväinen ollut, että silloin jo ostin ja sain tuon 60 Gb mallin :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Mä olin alunperin valmis maksamaan mitä pyydetään, mutta odottelin parempia aikoja. Ja odotin liikaa ;( ( 40gb)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

En muista itsekään mitä äänestin, mutta tuli maksettua kahden pelin ja kahden blu-ray leffan kanssa (+HDMI kaapeli) yhteensä karvan alle 600 euroa. Sen muistan, että tuota summaa en ole varmasti äänestänyt alun perin.. :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

En muista itsekään mitä äänestin, mutta tuli maksettua kahden pelin ja kahden blu-ray leffan kanssa (+HDMI kaapeli) yhteensä karvan alle 600 euroa. Sen muistan, että tuota summaa en ole varmasti äänestänyt alun perin.. :)

Tuohan oma äänestyksesi näkyy kursivoituna tuolta taulukon kohdalta..
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Hinnalla ei nyt niin väliä ole. Nytkin jo hyvän hintainen, mutta potuttaa se, että minkälaiset hintaerot on maiden välillä! Tästä syystä protestoin Sonya vastaan.. ainakin niin kauan kunnes MGS4 julkaistaan. :eek:
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Hinnalla ei nyt niin väliä ole. Nytkin jo hyvän hintainen, mutta potuttaa se, että minkälaiset hintaerot on maiden välillä! Tästä syystä protestoin Sonya vastaan.. ainakin niin kauan kunnes MGS4 julkaistaan. :eek:

Taidat sitten protestoida kaikkia muitakin valmistajia... Jos et ole huomannut, niin elektroniikka on ylipäätänsä huomattavasti kalliimpaa täällä, kuin esim. Jenkkilässä tai Japanissa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Taidat sitten protestoida kaikkia muitakin valmistajia... Jos et ole huomannut, niin elektroniikka on ylipäätänsä huomattavasti kalliimpaa täällä, kuin esim. Jenkkilässä tai Japanissa.

Yleisesti ottaen kyllä, mutta jos ajatellaan että xbox360 ja wii on about samoissa hinnoissa joka puolella, niin on ps3 hintaero suorastaan törkeä.

EDIT: Play-asiasta esim. kun katselee hintoja, niin Wii maksaa n. 200e ilman wii sportsia (vrt. suomessa n. 250e sisältäen wii sportsin). Xbox 360 = n. 260e (vrt. suomessa 270e). PS3 = n. 290e (vrt. suomessa 449e)..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Voisin maksaa 399 jos sillä saisi dualshock 3 isomman kovon ja ps2 yhteen sopivuuden. Muuten en maksaisi 200 enempää.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Vastasin: olen valmis maksamaan 500.
Maksoin: 500. Kyseessä 3kk käytetty 60gb versio + 2 ohjainta ja 2 peliä.
Eipä postin setä vielä tänäänkään tuonut laitetta. Jospa huomenna! Odottavan aika on pitkä.
 
Ylös Bottom