Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Valmis maksamaan PS3:sta?

Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Omasta ps3 kustansin 450 mukaan tuli MotorStorm: Pacific Rift
ja olen ollut erityisen tyytyväinen ostooni :D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Mää ostin verkkokauppa.comista 399 maksavan PS3+LBP-paketin. Ostin kans Sonyn virallisen headsetin, ja lopputulos: kumpikaan ei toiminut. Pleikkari jäi jumiin koko ajan ja headsetti ei menny ees päälle.
Sitten vein ne huoltoon ja sain heti uudet tilalle ja lopputulos: vihdoin molemmat toimii!:D
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse ostin 80 gb ps3 CM:sta emännän hlökunta-alennuksella joskus syksyllä 409 :lla. Eikä ole tarvinnu katua. Ainoa miinus oli, että ohjaimena paska sixaxis.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Itse maksoin omasta ps3 (80gp) tasan nolla euroa. :D Koneen lisäksi mukana tuli ohjain ja nhl09(+ piuhat).
Ilmainen siksi,että voitin sen arvonta skabasta, mutta ellen oisi voittanu nii tuskin oisin ps3:seen vielä ainakaan kahteen vuoteen tutustunut, mun lompakolle liian kova hinta tuo 350e->.
Ite liityn kans tähän kaartiin joita pleikka3:n pelivalikoima ei miellytä hintaansa nähden,mutta uskosin,että asia korjaantuu ajanmyötä.

Kaiken kaikkiaan loistava pelikone ja pesee mennen tullen xbox360 ynm!

PS. pleikka3 hipoisi jo täydellisyyttä JOS pleikka2:sen pelit pelittäisi myös kolmosella...
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Ostin julkaisupäivänä, 680 maksoi. Olisin varmaan maksanut enemmänkin, koska pakko oli saada konsoli kotiin...:p

Peli ja toinen ohjain siihen lisäksi niin rupeehan siinä jo hintaa olemaan:D

EI KADUTA YHTÄÄN!
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

itse vähän samasta asiasta näreissäni, tosin ostin "aikoinaan" eikä siltikään pelitä kaikki, eikä moni toimi sulavasti.

No onpa kumma juttu, minulla ainakin toimii kaikki ps2 pelit todella smoothisti ja osa vielä paremminkin gta san andreaksessa tuli kokoajan bugeja vastaan ps2:lla pelattaessa ps3:lla niitä ei taas ole tullut huomattua. :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Joskus tuli toivottua PS3+PSP -bundlea, jossa käytännössä jälkimmäisen saisi puoli-ilmaiseksi. Sellaista ei kait meillä ole näkynyt, mutta Saksassa kyllä:

53122.jpg
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Paljon monipuolisempi laite kuin 360, mutta turhan hintava siihen nähden mikä on pelivalikoima.
Itseä ei haittaisi Pleikkarin kova hinta ensinkään, jos ei Storen tarjonta olisi silkkaa tuubaa Liveen verrattuna. Ostin jokin aika sitten kolmekuuskymppisen ja kyllähän siinä hieman pyllyraiskattu olo tuli kun sain todeta että Livestä löytyisi kaikki ne lisäosat joita olen Storesta kaivannut Pleikkarin autopeleihin. Näyttää kovasti siltä että pitää jatkossa ostaa pelit boxille.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

PS3:sta sai nyt alle 300 eurolla Salon Gigantin avajaisissa. Mukaan tuli sinisäde-elokuva.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Tänään kävin Turun GameStopista ostamassa "heräteostoksena" PS3sen, maksoi 349e. Tarjous näköjään voimassa huhtikuun ajan. Muualta olisi saanut noin 400-450e hintaan, jopa Turun Gigantissa oli halvimmillaan 400e.

Pelit sitten ajattelin muualta kuin Suomesta tilailla, kun on nämä Suomen hinnat aikas suolaisia verrattuna muuhun maailmaan, saa jokunen 20-30e halvemmalla.

Nyt löytyykin sitten Wii, X360 ja PS3 pöydältä, eipä tarvitse narista enää peleistä, jotka ei jollekin konsolille ilmesty.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Britti-Amazonista 3 viikkoa sitten sain 380 eurolla 80GB mallin, johon sisältyi MGS4, Killzone 2 ja Prince of Persia. Tosi hyvä diili mielestäni.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

En mitään, ainakaan tässä konsolisukupolvessa. :)

Jos olisi yhtään ylimääräistä rahaa, niin moinen Sinisädesoitin olisi ihan kiva tuohon XO:n seuraksi. Mutta ylimääräistä rahaa ei ole eikä tule.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

100e Vois olla siinä mitä voisin tollasesta maksaa. Kun ei ole tarvetta millekkään sen ominaisuudelle PC hoitaa kaikki ja paljon paremmin... (ei konsoli vs. PC väittelyä kiitos)

Ainut mikä tossa vehkeessä on koskaan kiinnostanut ja kiinnostaa on GT5. Sen takia tuon 100e+pelin hinnan voisi maksaa, mutta ei kyllä senttiäkään enempää.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

PS3:sta olen valmis maksamaan sen verran, mitä se maksaa tämänkuun ajan Gamestopissa, eli 349. Todella passeli hinta viihdelaitteelle, joka ajaa sekä pelikonsolin-, että leffatoistimen virkaa.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

On vissiin tippunu pleikan hinta aika roimasti viimesen vuoden aikana laitetta saa jo 350e-370e suomesta halvimillaan:eek:. Ite ostin viime keväänä Anttilasta 570e makso Unchartedin ja Ratchet&Clankin kanssa 40giganen versio tosin tossa on osamaksun korot päällä.
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Gigantista näyttää 80 gigan versiota irtoavan jo 345 euroon, on se aikalailla siitä 699 eurosta tippunut minkä itse maksoin muinoin :)
 
Vastaus: Valmis maksamaan PS3:sta?

Salon Gigantin avajaisista hain 299 80GB, mikä oli musta kohtuu hyvä kauppa. :D
 
Ylös Bottom