Vastaus: Vancouver 2010 ja Winter Sports The Great Tournament 2010 -talviurheilupeliketju [PS3]
Joopa joo....
Itse tykkään nimenomaan alppihiihtolajeista, mut kyl tossa nyt ku oon kaik lajit pelannu kerran läpi ni ei oikee jaksais koittaa mitään uusiks
missään lajissa ei oo mitään vikaa itsessään, pelaaminen on hauskaa jne, mutta pari juttua häiritsee.
ulkoisesti esim se, et mul on nyt jo kolmesti suomen lipun alla pelatessa pelaaja ollut tummaihoinen, aika harvinaista suomen talviurheilujoukkueessa...
Toisekseen luulin et vain demossa oli et "usa cpu" ja max 4 pelaajaa...
mutta ku ei, mä odotin et kamppaillaan toiselle kierrokselle pääsystä 30 parhaan joukkoon jne, nyt on tyhmää jos esim kaks pelaa ja molemmat keskeyttää niin toinen saa siltin pronssia, ei hyvä. ja kuitenkin virallinen peli, niin missä kilpailijoiden nimet?
Lisäks ihan turhaan on 3 eri kelkkailulajia, yks ois riittäny, miks on crossi kahteen kertaan? suksilla ja laudalla
Ois voinu jättää kaik mitä nyt on, mut lisäks curlingia, luistelun ois voinu vaihtaa normi luisteluun eikä kaukaloversioon, sit ois voinu olla vaik yhdistetty, ja vaikkapa alppiyhdistetty ja sit vielä ampumahiihto.
Kieltämättä vaikka halusin laskettelun takia ton pelin, ni ekan peli kierroksen jälkeen oli niin paljon laskemista et kyllästy
Noh, kaipa tota joskus tulee pelailtua aina välillä