Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vancouver 2010 ja Winter Sports The Great Tournament 2010 -talviurheilupeliketju [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja beddis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vancouver 2010 ja Winter Sports The Great Tournament 2010 -talviurheilupeliketju [PS3]

Kännipeliksi oli vancouver ostettava:) Mäkeä vaan hyppäämään illalla kavereitten kanssa.

No kiva että edes joku osti tämän. Elikkäskäs, kokeileppas pelata selvinpäin :D Ja kerro sitten niitä kokemuksia/pettymyksiä kokopelistä ja joka lajista :)

Vastaus: Vancouver 2010 ja Winter Sports The Great Tournament 2010 -talviurheilupeliketju [PS3]

Höh, tää oli osto harkinnassa (lähinnä mäkihypyn takia), mutta kun kattelin tota laji listaa , niin päätin sijoittaa rahani johonkin muuhun.
Torino 2006 oli ihan kelpo talvi urheilu peli, ja siinä tuli väännettyä mäkihypyt+ hiihdot monen kymmentä kertaa uudestaan.
Mutta tässä pelissä on hiihdot korvattu joillain v**un luisteluilla ja kelkkailuilla, joita oli jo edellisessä olympia pelissä liikaa.

Mä yritän viikonlopun aikana saada jotakin kommenttia jossakin muodossa tästä Vancouver 2010 pelistä aikaseksi. Takana kuitenkin jo jokunen tunti peliä :) Yks olis tietty että kävisin hakee ton Winter Sports The Great Tournament 2010 pelin kanssa tässä tänään ja testaisin sen myös. Jos nyt jotakuta mahdollisesti kiinnostaisi.

Edit: Eipä tuota paikallisista kaupoista löytynyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos nyt jotakuta mahdollisesti kiinnostaisi.

No sitten ku jostain sen löydät, ni mua ainakin kiinnostaa molemmat pelit ja niiden vertailu erittäin paljon, notta kumpi on parempi ja sitä rataa ;)

Jokohan joku on päässyt testaamaan kumpakin noista peleistä. Odottelen mielenkiinnolla kommentteja, että kumpaan kannattaa rahansa laittaa..

Itse olen päättänyt, että kun Vancouver 2010 irtoaa PS3:lle ~20€:llä ostan sen. Tuntuu että on vähän "pakko" koska omistan kaikki talviolympiapelit 2000 luvulta (+ lillehammer 94 vanhalla PC:llä). Kruunana näistä on tietenkin tuo Lillehammer jota tuli pelattua alle kouluikäisenä, tosin Salt Lake City tulee hyvänä kakkosena, joka tuli joululahjana olessani 1 tai 2-luokalla:) Eli nuita pelejä on penskasta asti tullut pelattua eli pakko on:p

E: Toivottavasti tajusitte, aika sekavaa tekstiä...

onkos nyt jollain antaa vertailua rtl:n ja vancuverin osalta?

RTL:stä on mäkihypyn osalta aikaisemmista mäkihyppypeleistä pc:llä kokemusta ja ne oli kovia pelejä, mutta taas vancuverin demoa testasin ja kivalta tuntui toi super g ja olympialaisten ajanotot yms tuo sitä fiilistä jopa kisojen loputtua..

kumman sitä nyt sit hommais?

onkos nyt jollain antaa vertailua rtl:n ja vancuverin osalta?

Itsekkin olen tuota miettinyt, mutta juuri samasta syystä en ole kumpaakaan ostanut.
XShavan piti tehdä arvostelut molemmista, mutta on tainnut unohtua koko homma :D

XShavan piti tehdä arvostelut molemmista, mutta on tainnut unohtua koko homma :D
Ylivertaisilla oikeuksillani näen sen verran, että Paaville on lähetetty arvosteluversio, mutta mitään tekstiä ei ole vielä syntynyt. Taitaa kyllä kisat loppua ennen kuin revikka on ulkona.

Itsekkin olen tuota miettinyt, mutta juuri samasta syystä en ole kumpaakaan ostanut.

No kun juu :D Eiköhän ens viikolla saa suuntaa antavaa mielipidettä, kumpi kannattaa hommata.

Onko rtl versiossa vain 8 lajia? Siitäkin vissiin kolme kelkkailun muotoja? Ja sit jotain taitoluistelua??

Vancouverissa siis ois sinällään enempi ja parempia lajeja, ohjattavuus ainakin mäkihypyssä ja super-g:ssä hyvät joten uskaltaiskohan sitä nyt kallistua viralliseen peliin

No kun juu :D Eiköhän ens viikolla saa suuntaa antavaa mielipidettä, kumpi kannattaa hommata.

Hianoa, mites se menikää: Parmepi myöhään kun ei milloinkaan, ja kohtahan sitä alkaa saamaan vielä halvemmalla, kun kisat ovat kohta ohi, joten :D

Onko rtl versiossa vain 8 lajia? Siitäkin vissiin kolme kelkkailun muotoja? Ja sit jotain taitoluistelua??

Vancouverissa siis ois sinällään enempi ja parempia lajeja, ohjattavuus ainakin mäkihypyssä ja super-g:ssä hyvät joten uskaltaiskohan sitä nyt kallistua viralliseen peliin

Winter Sports The Great Tournament 2010 vielä puuttuu -> eilen vasta liikahti. Kiven alla oleva peli. Vancouver ihan ok peli, mutta omasta mielestäni toistoa lajeissa liikaa. Mielenkiintoisimmat oli mäkihyppy ja lumilaudalla hyppely(En nyt ulkoa muista sen lajin nimeä). suksilla lasketaan turhan monessa lajissa, "kelkkailua" kolmea erilaista -> samalla radalla. Ja luistelua pariin otteeseen.

Vancouver ihan ok peli, mutta omasta mielestäni toistoa lajeissa liikaa. Mielenkiintoisimmat oli mäkihyppy ja lumilaudalla hyppely

Joo, tuskin sun enää kannattaa arvostelua, eiköhä toi riitä jo tiedoks :D
Kun mitä mä RTL:n versiota oon kattellu, ni siin ei oo ku toi 8 lajia, vaikkakin olisi kiva tietää, että miten siinä on se mäkihyppy tehty :p

Joopa joo....

Itse tykkään nimenomaan alppihiihtolajeista, mut kyl tossa nyt ku oon kaik lajit pelannu kerran läpi ni ei oikee jaksais koittaa mitään uusiks :D

missään lajissa ei oo mitään vikaa itsessään, pelaaminen on hauskaa jne, mutta pari juttua häiritsee.

ulkoisesti esim se, et mul on nyt jo kolmesti suomen lipun alla pelatessa pelaaja ollut tummaihoinen, aika harvinaista suomen talviurheilujoukkueessa...

Toisekseen luulin et vain demossa oli et "usa cpu" ja max 4 pelaajaa...

mutta ku ei, mä odotin et kamppaillaan toiselle kierrokselle pääsystä 30 parhaan joukkoon jne, nyt on tyhmää jos esim kaks pelaa ja molemmat keskeyttää niin toinen saa siltin pronssia, ei hyvä. ja kuitenkin virallinen peli, niin missä kilpailijoiden nimet?

Lisäks ihan turhaan on 3 eri kelkkailulajia, yks ois riittäny, miks on crossi kahteen kertaan? suksilla ja laudalla

Ois voinu jättää kaik mitä nyt on, mut lisäks curlingia, luistelun ois voinu vaihtaa normi luisteluun eikä kaukaloversioon, sit ois voinu olla vaik yhdistetty, ja vaikkapa alppiyhdistetty ja sit vielä ampumahiihto.

Kieltämättä vaikka halusin laskettelun takia ton pelin, ni ekan peli kierroksen jälkeen oli niin paljon laskemista et kyllästy :(

Noh, kaipa tota joskus tulee pelailtua aina välillä

Mäksä, millanen se mäkihyppy on?

Mäksä, millanen se mäkihyppy on?

ai nii ku täs ketjus puhuttii kahdest pelistä, unohtu mainita siis et Vancouver versio siis mulla josta puhuin...

Mäkihyppy onki pelin parasta antia, helppo omaksua ja silti periaattees vaatii taitoa, ainut et miks ei pikkumäkeä oo mukana ku kuitenki peliin se on mallinnettu siihe viereen

Mäkihyppy onki pelin parasta antia, helppo omaksua ja silti periaattees vaatii taitoa, ainut et miks ei pikkumäkeä oo mukana ku kuitenki peliin se on mallinnettu siihe viereen

Siis, demossahan on ne kaksi mäkeä, eikö siinä lasketa ollenkaan siitä K90 mäestä?
Kuinkas monta tietokone pelaajaa siinä on? Ja onko ne nimet ollenkaan siihen suuntaan, mitä oikeatkin hypääjät ovat?

Siis, demossahan on ne kaksi mäkeä, eikö siinä lasketa ollenkaan siitä K90 mäestä?
Kuinkas monta tietokone pelaajaa siinä on? Ja onko ne nimet ollenkaan siihen suuntaan, mitä oikeatkin hypääjät ovat?

Demossahan on vain se haaste jossa täytyy hypätä 90 metriä, se mäki on sama....Eli vain ison mäen kilpailu on mukana.

ja siinäpä se just on ku luulin kans et on nimet kilpailijoilla ja sitte tyylii 50 kisaajaa tms...

mut siin on joka lajissa 4 kilpailijaa, jos pelaat yksin ni oot sä ja sit maittain muut, esim usa cpu, swe cpu ja fin cpu.....

Lisäks et pysty omaa nimeäs muuttamaan, oot aina psn tunnuksen mukainen pelissäkin, sen sijaan kun peliin liittyy toinen pelaaja, niin se voi vapaasti valita nimensä :S

No just, toi kilpailijoiden vähyys vei mielenkiinnon.
Eli nyt vaan joku jolla on toi WSTGT niin voisi kertoa siitä vastaavia kokemuksia...
Mä mitää 4hengen peliä halua!

Ylös Bottom