Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhan poksin toimivat pelit uudelle

jormap

New Member
Missä onkaan lista jossa on näitä vanhan poksin pelejä jotka toimivat myös tällä uudella?
Onko kukaan pelannut uutta 2k6 lätkäpeliä uudella poksilla ?
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

jormap sanoi:
Missä onkaan lista jossa on näitä vanhan poksin pelejä jotka toimivat myös tällä uudella?
Onko kukaan pelannut uutta 2k6 lätkäpeliä uudella poksilla ?

Täältä taitaa löytyä.
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Tähän voisi oikeastaan keräillä kokemuksia BC:n toimivuudesta, vai miten olis? Nimittäin Ninja Gaiden ei alkuun toiminut ollenkaan, vaikka listalla olikin. Nyt tosin toimii.
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Mulla ainakin Ninja Gaidenin välivideot pätkii.
Jade Empire tuntuis toimivan ihan hyvin.
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Mulla ei vieläkään tuo Ninja Gaiden toimi. Halo 2 toimii enkä sen lisäksi en ole kokeillut muita Xbox-pelejä, mutta eikös Halot ollut jotenkin emuloitu jo valmiiksi 360:lle? Eli ehkä kone ei jostain syystä lataa sitä ihme patchiä peliin, vaikka pitäisi?
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Half life 2 ei toimi mulla. Hovercraftilla ajellessa menee seinien läpi.
Ei pääse enää etenemään.
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Mortal Kombat Deception toimii kehnosti. Peli hidastelee ja taistelujen päällä näkyy graafista bugitusta. Ei hyvä.
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

-mic- sanoi:
Half life 2 ei toimi mulla. Hovercraftilla ajellessa menee seinien läpi.
Ei pääse enää etenemään.

Half-Life 2 todallakin bugittaa pahasti itselläni leijuu valillä laatikoita ilmassa ja kamat lentelevät seinien läpi.toivottavasti korjaavat nuo bugit kun päivittävät emulaattoria
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

yliverkko sanoi:
Half-Life 2 todallakin bugittaa pahasti itselläni leijuu valillä laatioloita ilmassa ja kamat lentelevät seinien läpi.toivottavasti korjaavat nuo bugit kun päivittävät emulaattoria
Ai näihin on ihan päivityksiä tulossa? No hyvä, on ainaki ton
HL2:n kanssa niin luokaton toteutus. Ei tartte ihan heti vielä
myydä tota pois..
 
Ninja Gaiden ei toimi 360:lla!

Tietääkö joku miten Ninja pelin saisi pyörimään uudella xboxilla? Itsellä usko alkaa jo loppua... Päivitin tuon konsolin xbox.com sivulla olevalla päivityksellä. Peli lähtee lataamaan, mutta kaataa heti koko koneen. Live ei osaa korjata ongelmaa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden ei toimi 360:lla!

Laita palautetta xbox.commin vikailmoitussähköpostiin ja sitten odottelet päivitystä emutiedostoihin. Xboxissa kun ei ole hirveästi asetuksia joita voisi höylätä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden ei toimi 360:lla!

Jenkeissä pelin on raportoitu olevan käytännössä pelikelvoton lagisen ohjauksen takia. Xbox-pelien toimivuuteen lienee syytä suhtautua varauksellisesti, vaikka peli olisikin nimetty yhteensopivaksi, koska loppujen lopuksi koko taaksepäin yhteensopivuus on Xbox 360:llä melkoinen purkkaviritelmä.

Edes Halo 2 ei aina toimi oikein. :rolleyes:
 
Vastaus: Ninja Gaiden ei toimi 360:lla!

Itselläni peli tuntu toimivan ihan hyvin, mutta videot pätki pahasti. Peli näytti itse asiassa aikas namulta kun tuntu sahalaidat olevan suht minimissä. Tiedä sitten josko onkelmat alkaa vasta myöhemmin kun en testannut kun ensimmäistä leveliä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden ei toimi 360:lla!

Pystyykö noita Xboxin päivityksiä purkamaan kiintolevyltä. Itse tein aluksi niin, että poltin kyseisen emulaattoripäivityksen xbox.com:sta cd:lle ja kone asensi päivityksen automaattisesti, mutta herjas uudelleen käynnistyksen jälk. jotain. Onkohan suomenkielisillä xbox sivuilla eurooppaan eri päivitys? XIII kyllä toimi ihan mukisematta... :confused:
 
Vastaus: Ninja Gaiden ei toimi 360:lla!

Tällaiset ristiriitaiset havainnot ovat hämmentäviä. Mulla ninja gaiden rullaa ihan moitteetta. Videotkin. Sahalaitojen puute ja 720p upskaalaus hengittää eloa vanhaan sotaratsuun. Pitäisiköhän taas tänäänkin mennä ottamaan turpiin rivininjoilta.
 
Vastaus: Ninja Gaiden ei toimi 360:lla!

koomikko sanoi:
Tällaiset ristiriitaiset havainnot ovat hämmentäviä. Mulla ninja gaiden rullaa ihan moitteetta. Videotkin. Sahalaitojen puute ja 720p upskaalaus hengittää eloa vanhaan sotaratsuun. Pitäisiköhän taas tänäänkin mennä ottamaan turpiin rivininjoilta.

Minullakaan ei Ninja Gaiden toiminut. Ajattelin aluksi vian olevan naarmuisessa levyssä, mutta se toimi kuitenkin kaverin perus Xboxilla kitisemättä. Olisin paljon vähemmän huolissani jos kellään ei toimisi, mutta tästä tulee väkisinkin ajatus että oma koneeni on jollain tasolla viallinen. PDZ, Halo 2 ja Jade Empire ovat toimineet kuitenkin täysin ongelmitta.
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Sid Meier´s Pirates!´sia en saanut pelittämään. Valittelloo ettei ole tuettu, vaikka listasta olin lukevinani että olisi. Arr.
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Clansman sanoi:
Sid Meier´s Pirates!´sia en saanut pelittämään. Valittelloo ettei ole tuettu, vaikka listasta olin lukevinani että olisi. Arr.

Mulla toimii. Tökkii vaan aina kun peli lataa, eli koko ajan :mad:


Call Of Cthulhun kun saisi toimimaan....
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Digger sanoi:
Mulla toimii. Tökkii vaan aina kun peli lataa, eli koko ajan :mad:


Call Of Cthulhun kun saisi toimimaan....

No höh, täytynee koittaa tänään uudestaan. Pistää levy vaikka eri asennossa sisään
 
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Tony Hawk's Underground 2 nykii. Halo 2 (usa-versio) toimii ihan sulavasti ainakin ekan kentän perusteella.
 
Ylös Bottom