Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhan poksin toimivat pelit uudelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jormap
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vanhan poksin toimivat pelit uudelle,

Digger sanoi:
Call Of Cthulhun kun saisi toimimaan....
Mitä? Eikö CoC toimi 360:lla??? Voi h*levetti, minä kun jätin pelaamisen kesken jotta voisin jatkaa uudella alustalla ja tarkemmalla resolla... *päätä seinään*

Paolo sanoi:
Mitä? Eikö CoC toimi 360:lla??? Voi h*levetti, minä kun jätin pelaamisen kesken jotta voisin jatkaa uudella alustalla ja tarkemmalla resolla... *päätä seinään*

Minä olen kyllä pelannut 360:sellä CoCin takaisin siihen pisteeseen johon pääsin vanhalla xboxilla. Reunojen pehmennys tekee cocillekin terää. 720 upskaalaus ei tosin onnistunut vaan piti pelata perus pal-60 -resolla, mutta ei voi valittaa. Niin ja ensimmäinen cut-scene ei mulla näkynyt jostain syystä.

Josp sanoi:
Eikös se töki myös ihan normaalilla Xboxillakin?

Valikothan tuossa toimi hitaasti, mutta ei se seilaus kohdassa nykinyt, mitä 360:lla tekee koko ajan.

koomikko sanoi:
Minä olen kyllä pelannut 360:sellä CoCin takaisin siihen pisteeseen johon pääsin vanhalla xboxilla. Reunojen pehmennys tekee cocillekin terää. 720 upskaalaus ei tosin onnistunut vaan piti pelata perus pal-60 -resolla, mutta ei voi valittaa. Niin ja ensimmäinen cut-scene ei mulla näkynyt jostain syystä.

Mulla näytti ton ensimmäisen cut-scenen, skippasin sen ja tämän jälkeen näytti vain valkoista.

Itse olin jo tilaamassa Ghost Recon II:n kolmosta odotellessa kun luulin että se olisi ollut tuolla Clancyjen joukossa joille tuli tuki. Hyvät että mainitsit :(

ääh, en kyllä ymmärrä miksei tuo Pirates minun 360:llä toimi, jos muut sen ovat saaneet pelittämään. Valittelee vain "this orginal Xbox game is not supported on your Xbox 360..." tai jotain vastaavaa. Jonkin päivityksenkin asiaan liittyen lataili. Halo kyllä toimii ok. Onko kellään ideoita?

Clansman sanoi:
ääh, en kyllä ymmärrä miksei tuo Pirates minun 360:llä toimi, jos muut sen ovat saaneet pelittämään. Valittelee vain "this orginal Xbox game is not supported on your Xbox 360..." tai jotain vastaavaa. Jonkin päivityksenkin asiaan liittyen lataili. Halo kyllä toimii ok. Onko kellään ideoita?
Asensithan sen päivityksen? Oletko muilla peleillä kokeillut?

Josp sanoi:
Asensithan sen päivityksen? Oletko muilla peleillä kokeillut?

Juu kyll asensin. Ja kuten jo totesin niin Halo (ykkönen) toimii moitteetta. Olen kokeillut sitäkin kikkaa että käynnistää konsolin kun Pirates! on sisällä (jostain luin että se voisi auttaa) mutta ei siltikään lähde pelittämään.

Clansman sanoi:
Juu kyll asensin. Ja kuten jo totesin niin Halo (ykkönen) toimii moitteetta. Olen kokeillut sitäkin kikkaa että käynnistää konsolin kun Pirates! on sisällä (jostain luin että se voisi auttaa) mutta ei siltikään lähde pelittämään.

Omasta mielestäni en edes asentanut päivitystä, ellei boksi sitten tehnyt sen minulta mitään kysymättä. Outoa....

Digger sanoi:
Omasta mielestäni en edes asentanut päivitystä, ellei boksi sitten tehnyt sen minulta mitään kysymättä. Outoa....
Halojen pitäis toimia ihan suoraan ilman päivitystä.

Mulla kysyi jotain "haluatko asentaa" tms. ja kun siihen vastasi myöntävästi, niin boksi asenteli hetken ja sitten käynnisti itsensä uudestaan ja ilmoitti asennuksen olevan valmis. Niin, CD:llä siis päivitin.

Forzaa kokeilin pelata ja hyvin tuntui toimivan.

Nisupulla sanoi:
Eipä toiminut vielä Ghost Recon 2: Summit Strike eikä näköjään ollut tuolla listallakaan. Huoh. :confused:

Eilen (lauantaina n. klo 20.00) ainakin toimi Summit Strike, kun kävin kaverilla ihmettelemässä uutta Xboxia ja 50" plasmatöllöä.

En saanut Freedom Fightersia toimimaan, vaikka listan mukaan pitäisi löytyä sille tuki. Onko muilla ollut kyseisen pelin kanssa ongelmia? :confused: Halo ja Ninja Gaiden toimi. :) Halo tosin nyki mutta pitää kokeilla 50Hz asetuksilla jos se vaikka auttaisi. Ninja Gaiden pyöri täydellisesti mutta alkuvideo ainakin nyki. :rolleyes:

Ne ketkä omistavat Xympyrän ja vanhan xboxin pelejä, mitkä eivät ole listassa voisitteko testata toimiiko osa silti? Tullut vastaan muutamia tapauksia että jotkut pelit ovat toimineet vaikka eivät ole olleet listalla. Näyttäisi myös siltä että on olemassa yksilötapauksia että joillain toimii ja joillain ei, vaikka pitäisi olla tuettujen listalla.

Itseäni kiinnostaisi ainakin Ghost Recon II ja Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

fDiamond sanoi:
Ne ketkä omistavat Xympyrän ja vanhan xboxin pelejä, mitkä eivät ole listassa voisitteko testata toimiiko osa silti? Tullut vastaan muutamia tapauksia että jotkut pelit ovat toimineet vaikka eivät ole olleet listalla. Näyttäisi myös siltä että on olemassa yksilötapauksia että joillain toimii ja joillain ei, vaikka pitäisi olla tuettujen listalla.

Itseäni kiinnostaisi ainakin Ghost Recon II ja Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

Ghost Recon II näyttäis ainakin toimivan.

Tänään pistin jälleen Jade Empiren koneeseen ja tuli ilmoitus että päivitys tms. tähän peliin on ladattavissa, latasin sen ja peli käynnistyi normaalisti. Omituista sinänsä, että kun ensimmäisen kerran lykkäsin pelin koneeseen, ei minkäänlaista viestiä tullut. Enkä päivityksen jälkeen havainnut minkäänlaista eroa, paitsi sen, että nyt keskustelut tuntuvat hieman pätkivän, mutta ennen päivitystä eivät.

Ylös Bottom