Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vanhimmat pelit (joita omistat) konsoleille

Ashy

Member
Tässä listaa vanhimmista peleistäni

Ostosjärjestyksessä :D

After Burner
Wonderboy in Monsterland
Alex Kidd in Miracle world
Hang on
Mah Jong
Kung Fu Kid
Astro Warrior/ Pit Pot
R-Type
World Soccer
Super Tennis
Sonic The Hedgehog
Asterix
Taz Mania

MS- pelit kaikki...
 
Star Wars: Jedi Arena

Tuossa taitaa olla vanhin pelini, copyright näyttää olevan 1983. Itse pelikonetta (Atari 2600) ei löydy, käsiinsaamani ei toiminut.

Peli on mint-kondition (cib) joten arvoa tällä taitaa olla ihan mukavasti.
 
Mainitsemisen arvoisena (C64:n) After Burner ja Super Hang-On. Pitäisi varmaan joku päivä katella noi julkaisuvuodet muistakin.
 
Knightmare ja Goonies MSX:lle. Molemmat vuodelta -86. Ensimmäinen pelini kyseiselle laitteelle oli Antartic adventure, mutta siitä olen joskus kauan sitten luopunut.
 
Vanhin taitaa itselläni olla "Auto Racing" Intellivisionille, vuosi muistaakseni 1979. Täytyypä tarkastaa jos joku vanhempikin olisi.
 
Tuollainen Super Mario Bros, Tetris ja Nintendo World Cup kasetti, joka tuli joskus NES Super Setin mukana.
 
Vanhin on ehdottomasti
Intellevisionille Astromash (1979)

Harmi kuin itse konsoli ei toimi, ideoita missä saisin korjattua? Itse voisin korjata jos vain löytyisi infoa.
 
Gangster Town vuodelta 1987. Masterille siis. Sisäänrakennettuna löytyvät Hang-On ja Safari Hunt 80-luvun puolivälistä.
 
Taitaa olla AD&D tai Look'n'Chase Mattellille, vuosi jotain 1982. Soundig TV-Peli löytyy myös ja oisko vuodelta 1980.
 
Vastaus: Vanhimmat pelit (joita omistat) konsoleille

Super Mario Bros/Duck Hunt ja Defender Of The Crown
 
Vastaus: Vanhimmat pelit (joita omistat) konsoleille

Taitaapi mennä:

- Probotector (NES)
- Bank Panic (SMS)
- Ghouls 'n Ghosts (SMS)
- Alex Kidd in high-tech world (SMS)
Sekä Mini-Arcade Submarine LCD ("game & watch")

Ja ym. ym. SMS pelit..
 
Vastaus: Vanhimmat pelit (joita omistat) konsoleille

Hei, kovin usein ei tule täällä käytyä nykyään. Retropeleistä on kuitenkin mukava turista. Tuleekos kukaan mukaan Pelikonepeijoonien pelikonepeijaisiin?

Itse aiheesta:
Fairchild Channel F on ehkä jollekulle nimenä tuttu. Minulla on Luxorin lisensoitu versio koneesta ja cib pelejä nro ykkösestä lähtien.

Myös Videopacin pelit löytyvät ykkösestä lähtien kaikki. Atari VCS:n numerointeja en muista, mutta Space Invadersit ym. peruspelit tietysti löytyvät. Colecolle on hyvin alkupään pelejä ja Vectrex-kokoelma on myös ihan kohtuullinen. Kivi ei sammaloidu pyöriessään ja minulle kannattaa tarjota Arcdia 2001:n ja kloonien pelejä, miksei koneitakin.
 
Ylös Bottom