Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapaat agentit (MW2)

Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

"Jokainen joukkue voi ennen pudotuspelien alkua lisätä joukkueeseensa 3 jokeripelaajaa, jotka eivät ole kuuluneet toisen turnauksessa pelaavan klaanin miehistöön."

Eli tarkoittaako tää sitä, ettei esim. susijengi voi pelata enää SD-liigassa?
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Tervetuloa susi. Käy laittamassa yhteisöpyyntö tonne meidän alueelle niin tiedät missä mennään.
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Tomppa tarvii tiimiä. Mikki on mutta en paljoo siihe hölöttele... K/D Ratio jtn 1.6-18 luokkaa vissii..
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Huoliikos joku mut klaaniin? En pysty pelata -SS- matseissa, koska mun veli haluaa pelata ne kaikki, joten haeskelen nyt uutta KFIN VPD-turnaus klaania, joten pistäkää viestiä tulemaan.

Tarpeelliset tiedot:
Mikki löytyy.
Hyvät kuulokkeet.

Tarpeettomat tiedot?
Tactical button layout
Sensitivity 4

Ja oon hyvä pelaaja, voitte lisätä mut Ps3:lla, nick on Bull3TinG. Eli voitte testata mun peliä vaikka private pelissä, joten otan nyt tarjouksia vastaan.

Mut voi saada myös kiinni GameBattles:ssa, ja mun account siellä on Madnut
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Pelaatkos veljes kanssa samalla pleikkarilla? Noissa matsien järjestelyissä vois tulla onkelmia. Onnea etsintään kuitenki.
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Pelaatkos veljes kanssa samalla pleikkarilla? Noissa matsien järjestelyissä vois tulla onkelmia. Onnea etsintään kuitenki.
Juu, pelaan samalla... Mutta jos nyt sattuis, että pääsen johonkin klaaniin, mikä on mun veljen klaania vastaan, niin voin mennä kaverille pelaa sen matsin (hikistä?) :D
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Ja jos joku haluua kuulla mielipiteensä Bull3TinG:in käyttäytymisestä publalla ni kannattaa kysellä quassimolta tai ahmalta, on meinaan oikee satusetä tää bulletti :D
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Noo... en ala kaveria tässä dissaamaan, vaikka paljon tuli nähtyä. Ehkä oli huono päivä Bulletingilla? Menkat kenties? Hyvä pelaaja se on tosiaan, vaikkei meistä kavereita tullutkaan. :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Noo... en ala kaveria tässä dissaamaan, vaikka paljon tuli nähtyä. Ehkä oli huono päivä Bulletingilla? Menkat kenties? Hyvä pelaaja se on tosiaan, vaikkei meistä kavereita tullutkaan. :)
Juu menkat oli. Pahoittelen huonoa käytöstäni silloin, mutta ny olen kuin uusi mies :D. Ja kyllä, mulla oli huono päivä, se päivä oli menny päin pyllyä...
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

psn: Imperial-Gen

cg:stä, klaani: The Imperial (Imperial Esports) jaa... no ei kai muuta ole

joku klaani jonka kanssa voin pelata näitä konsolifin turnauksia jne. olis kiva.

iload_gfx@msn.com
-SS- on kiinnostunut, mutta et ollu kiinnostunut aikaisemmin kun gb:ssä kysäsin sulta et tulisitko, mut jos nytten oot kiinnostunut niin vastaappa toki, tos on toi meidän työ gb:ssä http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-modern-warfare-2/team/-steadyShot
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

-SS- on kiinnostunut, mutta et ollu kiinnostunut aikaisemmin kun gb:ssä kysäsin sulta et tulisitko, mut jos nytten oot kiinnostunut niin vastaappa toki, tos on toi meidän työ gb:ssä http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-modern-warfare-2/team/-steadyShot

Hei kamoon, laittakaas mulleki vähän noita tarjouksia tulemaan ;) tai edes ystävänlisäyspyyntöjä, niin voitto testata mua vaikka privatessa. :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

-SS- on kiinnostunut, mutta et ollu kiinnostunut aikaisemmin kun gb:ssä kysäsin sulta et tulisitko, mut jos nytten oot kiinnostunut niin vastaappa toki, tos on toi meidän työ gb:ssä http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-modern-warfare-2/team/-steadyShot

selvä. mut en joinaa gb:s tai missään kun oon kuitenkin Imperialin kanssa. eli tämä koskee nyt vain konsolifin/suomalaisia turnauksia ja liigoja.
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Ei taida tulla yhtään klaanitarjousta, kun porukat kerto mun hyvästä päivästä. : / No, odottelen vielä, jos jotain ilmaantuu...
 
Vastaus: Vapaat agentit (Epävirallinen turnaus)

Ei taida tulla yhtään klaanitarjousta, kun porukat kerto mun hyvästä päivästä. : / No, odottelen vielä, jos jotain ilmaantuu...

Aika monella joukkella varmaan jo sellanen tilanne että pitää tapella siitä kuka pelaa ja kuka ei. Joten kauheesti lisää haluta ottaa vaikka kuin hyvää pelaajaa tarjolla.
 
Ylös Bottom