Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapaat agentit (MW2)

Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ottakaa nyt joku klaani BuLLetti testiin niin pääse kaveri näyttää kyntensä. Olen kerran nähnyt ja on oikeasti KOVA pelaaja.

Vetoan siksi että jos vielä joku muistaa mitä tästä herrasta joskus kirjoiteltiin ja se on este pääsylle edes koejäsenyyteen. Bullet on varmaan nyt tietää miten ei muita suomalaisia kohtaan kannata käyttäytyä ja on tästä edes reilu kaveri? Ei niitä vinkuvia brittejä kyl tarvi jättää rauhaan, ne on tylytyksensä ansainnut.
:)
Kiitos paljon suosituksesta, niitä on aina hyvä saada. :D
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Joo, kiitos muuten neuvoista. :)

Etsin VPD liiga Mw2-klaania. Olin -SS- (-Steady Shot-) klaanissa, mutta lähdin siitä, koska en päässyt matseihin. Kokemusta klaanimatseista on todella paljon, enimmäkseen gamebattlesissa. Olen pelannut gb tiimi ladderissa, 2v2 ja 1v1 matseja. Tiimipelit sujuu hyvin ja innostusta niihin löytyy paljon.

En pelaa ihan joka päivä, koska on muitakin juttuja tekeillä (esim. lukio) Mutta jos matsi sovitaan, niin tulen siihen aivan varmasti.

Ikää on 16 ja täytän toukokuussa 17.

Kiinni saat minut täällä, gamebattlesissa (gb account Madnut) ja Ps3 Networkin kautta. PSN pitäisi lukea tuossa vasemmalla, mutta varmuuden vuoksi: Bull3TinG

Lisäilkää vaan Ps3:lla ja lähettäkää viestiä siellä ja voimme yhdessä pelailla vaikkapa publaa tai privatea muiden suomalaisten kanssa, jotta saisitte käsityksen siitä, kuinka hyvä olen pelaamaan.

Kiitos

FuKi voisi ottaa sut try-outille. Lisäileppä mut listoille jos oot nyt pleikkarilla. Mä lisään sut jos ehdin ensin... :D Ite ehkä illalla vähän myöhemmin oon sotatantereella mukana.

PS: Lisätietoa meistä (FuKista) saat tuolta "FuKi-klaani hakee jäseniä"-ketjusta. ;)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

FuKi voisi ottaa sut try-outille. Lisäileppä mut listoille jos oot nyt pleikkarilla. Mä lisään sut jos ehdin ensin... :D Ite ehkä illalla vähän myöhemmin oon sotatantereella mukana.

PS: Lisätietoa meistä (FuKista) saat tuolta "FuKi-klaani hakee jäseniä"-ketjusta. ;)

Juu, sori etten ole vastannu tohon viestiin, mulla oli tässä viikonloppuna hässäkkää päällä... Voisin tulla try-outilla ja kattoo nyt, jos tulee vielä lisää tarjouksia, niin riippuu mihin klaaniin menen. Tulen sitten ensi viikolla taas onlineen. :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

PSN: ioNal
MW2 hakattu vähän yli 6prestigeä..
Ei ole kokemusta MW2 klaani peleistä.. CS on tullut hakattua koneella sellaiset 5vuotta, klaanimatseja about 3v jos ketään kiinnostaa :cool:
Pelailen rennosti päivittäin ja joskus muutaman päivän taukokin tekee kyllä gutaa..
16vuotta.
Semmonen ihan suht. sosiaalinen välillä liikaakin rageava välillä humaltuneena tuubia heittelevä jäbä. En ole helari omasta mielestäni ainakaan :confused:
Ratio ole kuin 1.24, mutta vittuakos väliä.. Jaa en muuta keksi lisäilkää, niin pelaillaan :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

PSN: ioNal
MW2 hakattu vähän yli 6prestigeä..
Ei ole kokemusta MW2 klaani peleistä.. CS on tullut hakattua koneella sellaiset 5vuotta, klaanimatseja about 3v jos ketään kiinnostaa :cool:
Pelailen rennosti päivittäin ja joskus muutaman päivän taukokin tekee kyllä gutaa..
16vuotta.
Semmonen ihan suht. sosiaalinen välillä liikaakin rageava välillä humaltuneena tuubia heittelevä jäbä. En ole helari omasta mielestäni ainakaan :confused:
Ratio ole kuin 1.24, mutta vittuakos väliä.. Jaa en muuta keksi lisäilkää, niin pelaillaan :)

Lisäileppäs sanzer ja kimboski69 kaveriksi heti kun kerkeet niin pelaillaan yhessä ja katellaan millanen kaverit oot:) Eli FSF vois ottaa sut koeajalle.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Johonkin klaaniin kun pääsisi

PSN: kairon
Lvl + Prestige: 7prestige 52lvl
Cod4 pelattu parisen vuotta ja mw2 siit asti ku tuli myyntii. Klaani matsei en oikeastaan eniten kavereittenkaa privaa vedetty. Mikki löytyy. Pelailen joka päivä mw2 / Gta IV ja joskus cod4.
Ikää on semmoiset 17vuotta.
Pelitaidot: Eiköhän ne oo aika perus. Välillä menee erittäin hyvin ja joskus huonostikkin. Riippuu aika lailla tiimista ja päivästä. Yleensä pelailen SnD
Ratio: 1.01 en pelaa ration takia koska se ei kyl kiinnosta oikein yhtään.
Kiitos vastauksist :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

sä olit kuulemma se äijä joka kävi matseja tuhoomassa... a.k.a terroristi
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

en tajuu sun monikkoo tulin sählää sinne yhtee matsii nii mite meinasit tarkottaa "matseja"?

Yksi kerta on jo liikaa ja maine menee. Tuon jälkeen moni muukin kuin matsissa olleet tiesivät sinun peeloilusi. Onnea toki porukan löytämiselle.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Yksi kerta on jo liikaa ja maine menee. Tuon jälkeen moni muukin kuin matsissa olleet tiesivät sinun peeloilusi. Onnea toki porukan löytämiselle.

Olihan se varmasti tyhmästi tehty, mutta eikö sille voi antaa toista mahdollisuutta? :p
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ohi aiheen menee tämä mun kommentti, mut kirjoitan silti. Ei kai se nyt ole maata kaatava asia, jos kerran on joku vahingossa joininu mukaan matsiin. Muistan, että ainakin alkuaikoina näitä vahinkoja sattui. Asiasta huomauttamalla, jatkossa sama pystyttiin välttämään.

Toinen, mikä tulee mieleen... Läheskään aina, ei kommenttiin ole kirjoitettu, että ollaan pelaamassa matsia, taikka privaa. Itse en ole niin suosittu, että parteihin pääsisi aina mukaan. Tällöin yksi hyvä vaihtoehto on koittaa joinia mukaan samaan peliin. Jos nyt on unohtunut laittaa kommenttiin, että pelaa matsia tahi privaa, niin vahinko pääsee käymään.

Pointti siis on seuraava; yhdestä virheestä on kait ketään turha lähteä mustamaalaamaan.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

^^ Juu kyllähän noita melkein kerran matsissa tulee että joku joinaa. 99% näistä osaa poistua paikalta huomattuaan, että on matsi eikä kaivata ylimääräisiä. Eräs ei ymmärtänyt useamman maininnan jälkeenkään vaan jäi esim ampumaan porukkaa jne. Tälläinen korjaus tuohon mitä Makarooni antoi ymmärtää. :p
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

ohhoh löytyy porukkaaki joka ymmärtää :D njuu tein jo oman klaanin kaveripiirist saatu jo 4 "aktiivist" mukaa ja pari viel lisää et turhapa tota enää murehtii ku syrjintä iski hetiku pisti viesti
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Jos oot tullu perseilee toisten matsiin niin eiköhän se "syrjintä" oo ihan aiheellista?

No, joka tapauksessa onnea ja menestystä klaanillesi! :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

En ymmärrä, että mitä järkeä tässä blogin osiossa on, jos ketään ei oteta klaaniin ja jos joku hakee johonkin klaaniin, niin heti hänet haukutaan lyttyyn ja toivotetaan sen jälkeen onnea etsintöihin -.-
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

En ymmärrä, että mitä järkeä tässä blogin osiossa on, jos ketään ei oteta klaaniin ja jos joku hakee johonkin klaaniin, niin heti hänet haukutaan lyttyyn ja toivotetaan sen jälkeen onnea etsintöihin -.-

1) Topic ei blogi
2) No se onnittelu nyt vaan onsemmonen klisee siinä peräs.
3) Tää topic tehtiin aikalailla näitten liigojen takia Missions ja Vpd
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

huom. tää topic on siksi täällä et tänne voit ilmottaa jos oot klaania vailla. mikään ei edellytä kuitenkaan klaaneja ottamaan klaaniin.
 
Ylös Bottom