Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapaat agentit (MW2)

Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Mä vastaan koWiksen puolesta: Se on r00 ;)

Kuulin huhua, että se on nykyään jo R00! kova jätkä... kowishan tunnetaan tyyppinä, joka mieluiten jätetään ensin yksin koko joukkuetta vastaan ja odotetaan kun kowis napsii jokasen kerrallaan.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Kowis on mun kaverilistalla eli hyvä tyyppi ja ehdottomasti r00!

E: Onhan niitä muitakin r00 veijareita mut kun kaverilista vetää vaan 100. Sori Struccer ja muut . :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Siis kyllähän r00 pelaajillakin menee huonosti aina välillä mutta ne tekee sen pelatessaan yksin publalla nii ettei kukaa nää ja sitte matseissa on taas r000 :cool:
Se on r00 joka osaa piilottaa paskuutensa syvälle publan syövereihin.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Juu elikkä [iK] icy Killers hajos ja tarvitsisin uutta klaania, ikää on enemmän kuin 10v.

-Pelimuotona mieluiten SnD, mutta demolition menee kanssa tarvittaessa.

-Mikkifooni on

-Codeja tullut pelattua ps3:lla jotakin 30day privat mukaan laskettuna.

Jos on kiinnostusta aktiiviselle ja asialliselle cod pelurille niin viestiä privana tai tähän ketjuun.

PSN ID: Eetude

EDIT: Unohtui mainita että Normi muotoa ainoastaan pelaan.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Tässä 1,5v aikana tullu nähtyä kaikenlaisien klaanien hajoavan samasta syystä joidenkin huippujenkin joiden nimiä en mainitse...

Ja parin vikon aikanakin jo monta klaania jotka tunnen ovat hajonneet samasta syystä...
Jotenki se vaikuttaa sit jos hävii jollekki määrätylle klaanille ?

(ite en onneks ikinä häviä ni ei tollasta tapahdu :D)

Siis mistä samasta syystä? Että on hävinnyt jollekki tietylle klaanille? Mitä mä tiedän, niin suurin osa hajonneista klaaneista on kaatunut siihen, että ei ole yksinkertaisesti pelaajia tarpeeksi erinäisistä syistä johtuen.. :)

Ja tartun tahallaan noihin pointteihin, ku ei ole tällä hetkellä mitään muutakaan tekemistä... Jos kerta sä et ikinä häviä, niin miksi ihmeessä sä etsit uutta klaania? :confused::D
 
Ylös Bottom