Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapaat agentit (MW2)

Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Modet vois vetää tän ketjun nolliin ja aloittaa alusta kokonaan, ohi aiheen menty aika reilusti. Mutta mun viimeinen input tähän ketjuun:

Kommentoidaan henkilön X:n "klaanihakemusta" -> X ei pidä palautteesta ja alkaa puhua paskaa -> muut palauttavat maan pinnalle, mikä on täysin oikein tehdä -> henkilö X suuttuu ja "yrittää" tehdä asioista henkilökohtaista -> joku vittuilee takaisin -> henkilö X ei osaa vastata takaisin, koska vittuilu piti täysin paikkansa -> itQ vinQ ihQdaa.

Tässä on tosin tämä paljon puhuttu community toiminut aika hyvin, yritetään kitkeä paskat pois, jotta saadaan yhtenäisempää menoa. Hyvä me!

Ja btw jättäkää mut näistä jutuista pois. Ei näit pysty lukee ettei pokka pettäis :D Mun pelimies heitti oli tyhmä provo johonka timinax otti aika jäätävästi kiinni ja koitti vastata, että oli ikäräja ja kun sanoin että ei ollut ikäräjaa, ei ollut myöskään muuta sanottavaa timillä.

Mui Mui
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Vapaat agentit ketjussa yleensä haetaan klaania eikä haukuta vapaita agentteja ?
Sä aloitit koko jutun heittämällä paskaa läppääs ja vittuilemalla muille. Silkkaa tyhmyyttä odottaa, ettei kukaan tartu niihin. Vaikka kaikki olisikin ollut pelkkää läppää niin tuskin ketään kiinnostaa ottaa klaaniinsa tyyppiä joka viljelee tuollaisia vitsejä.
"Olin kato liian kone FSF ja <3 yhdistymiseen... "
"Älähän nyt oo turhan vaatimaton. *hohhoijaa taas*"
Milloin opettelet lainaamaan/quoteemaan? Sun viesteistäs ei saa ikinä mitään selvää ku sähläät noiden lainausmerkkien kanssa.
Timinaxille: Yleensä on tapana laittaa vaikka ;) tai :rolleyes: tai vaikkapa :p, jos haluaa antaa muille kuvan, että vitsailee.
Mitä tuossa timinaxin viestissä oli lapsellista tai vittumaista? Ihan perusläppä todeta tollain ja jos joku ei ymmärtäny, niin sillon itse sanon hohhoijaa. Jos taas timinax ei tuota läpällä sanonut, niin entäs sitten? Jos taas joku kokeneempi postaaja, olisi tuon lähettänyt, niin mtn ei olisi käynyt. Näin se täällä menee.Valitettavasti.
Oletko tosissasi? Lueppa huolella nuo viestit mitä Timinax on tähän kirjoittanut niin tajuat kuinka tyhmältä kuulostat. Voisit vaikka kirjoittaa joskus viestejä, joissa et koita olla "meitä kokeneempia postaajia" vastaan, vaikka itse häpäisitkin itsesi meidän edessä ihan samalla tavalla.
Esim: Junnuu sanoi, että KFinin pistepörssin 1. Kukaan ei vastannut,että oletpas vaatimaton, eihän?Miksi? Koska ehkä hän ei sitä silleen tarkoittanut, mutta mistäs sitä tietää? Aivan, eli suhtautukaas kaikkien tollaisiin "olin pro sillo" viesteihi huumorilla ja yrittäkää ymmärtää. Jos omaan egoon sattuu se, että suomessa on muitakin hyviä pelaajia, niin lopettakaa pelailu ja opetelkaa sosiaalisia kanssakäymistapoja
Siis sä koitat parhaas mukaan tässä puolustella Timinaxia ja meitä muita kehotat opettelemaan "sosiaalisia kanssakäymistapoja"? Kaikkien pitäisi tajuta, että ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Kun joskus itse aloitin nettipelaamisen tässä suomiyhteisössä ps2-aikoina, oltiin silloin todella nöyränä ja nuoleskeltiin konkareita, että ylipäätänsä saatiin pelata suomiservuilla. Tälläinen käytös ei olisi tullut mieleenkään. Nykyään, kun äiti/isi ostaa pojalle uuden pelin pleikkarille niin ensimmäisenä tehtävänä tuntuu olevan kovan jätkän esittäminen ruudun takaa.

Timinax aloitti myllytyksen, kun joku iK:n pelaaja kertoi klaaninsa hajoamisen takia etsivänsä uutta kotia. Junnu komentoi hässäkkään ja Timinaxin vastaus oli tälläinen:

no mitäs sä näitä sit luet ? ''ei oo parempiikaa olemas'' ?
ja sun ei kannatas puhuu juttujen tason nostamisesta mitää ennenku nostat eka ampuma taitojas...

taidat ite olla se joka ei oo mihinkää tyytyväinen ja parku vääryyksiä ja kai noiden perustelujen tienoilla voi sanoo et oot myös se täys idiootti ?

*ennenku vastaat ni mieti et nousitko oikeella jalalla sängystä vai etkö jaksanu nousta ollenkaan*
Eikös se Iso J:kin joskus kehoittanut kunnoittamaan vanhempiaan? Tämä on vähän sama juttu. Omasta mielestäni ei ollut kovinkaan ylimielistä Junnulta valistaa uutta kaveria omista taidoistaan.

Mä ymmärrän NadeXx, että sulla on jäänyt vähän kamaa hampaankoloon siitä mylläkästä mikä joskus oli, mutta tää sun pakonomainen vastaanväittäminen on aika typerän näköistä.

Onkohan täällä hakeneille ikinä tullut mieleen, että useimmiten uutta pelaajaa etsiessä haetaan hyvää tyyppiä, eikä hyvää pelaajaa. Tämä pätee niin koviin, kuin vähemmän koviinkin klaaneihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Niin tää kaikki alko siitä ku sanoin et olin liian kone ?
Tavallaan. Siihen vastattiin "Älähän nyt oo turhan vaatimaton. *hohhoijaa taas*", jonka jälkeen sä alotit ihan käsittämättömän laukomisen kaikkia kohtaan, ketkä koittivat sanoa, että tuollainen käyttätyminen ei ole järkevää.

edit:
Mut joo kun ei voi lopettaa ni oon kyl samaa mieltä et vois poistaa koko ketjun ku ei täält kuka klaania löydä ''kaikki haukutaan ja sit toivotetaan onnea''
Turha yleistää, ei me haukuta niitä, ketkä osaavat edes joten kuten käyttäytyä ja kunnioittaa muita kanssapelaajia.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Onkohan täällä hakeneille ikinä tullut mieleen, että useimmiten uutta pelaajaa etsiessä haetaan hyvää tyyppiä, eikä hyvää pelaajaa. Tämä pätee niin koviin, kuin vähemmän koviinkin klaaneihin.

Aamen.

Kun sä nyt Timinax olet mielestäsi jumalasta seuraava cod-kentillä, niin kysyppäs vakavana itseltäsi miksei sua kukaan halua klaaniinsa??

Suosittelisin myös aika reilusti harjoittelemaan tuota huumori puolta, se kun ei vielä ole sillä tasolla, että sitä juurikaan kukaan ymmärtäisi. Lisäksi ohjeeksi antaisin, että kirjoitettu huumori tai kekseliäät one-linerit eivät toimi samanlailla kuin siellä yläasteen tupakkapaikalla. Kannattaa myös sisäistää se tosiasia, että vittuilulla ja ihan puhtaalla päänaukomisella on selkeä ero. Jos et niiden eroa tiedä, tai sitä tekstistä erota, kannattaa pysytellä asialinjalla, eikä nolata itseänsä...

Ja pakko vielä sanoa yhden publamatsin kokemuksella, että ne sun julistukset ylivertaisuudestasi on kyllä erittäin paljon yliammuttuja...
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Se mitä kommentoin siitä "Olin liian kone..." viestistä ei kyllä ollut tarkoitettu mihinkään riidan aloittamiseen. Halusin, näköjään typerästi, kertoa vain tavallani, että ei ollu ehkä kaikkein näppärin pelin avaus aloittaa leijumalla. Mä en ymmärtänyt sitä vitsiksi. No se oli sitte ihan FAIL, my bad ja pyydän anteeksi.

Loppu oli kyllä Timi sun omissa käsissä. Itse sä aloit Junnuu haukkumaan ym. Hauskuuteen vedoten... Olisit tehnyt sitte alunperin selväksi että nyt tulee pelkkää läppää. Kuten Kaasu sanoi, noita hymiöitä tosiaan kannattaa joskus käyttää että tulee VARMASTI oikein ymmärretyksi. :)

Se kannattaa muuten muistaa, että niin oikeassa elämässä kuin täällä interwebissäkin, ensivaikutelma on tärkein. Ei kukaan työhaastatteluunkaan mene sanomalla heti tokana, että olen ehkä hiukan liian hyvä työntekijä tähän teidän firmaan.

Enkä mä usko että tää yhteisö on kauhean sisäänpäin lämmennyt. Se ettei klaania löydy voi myös johtua siitä ettei mihinkään mahdu.

Ei millään pahalla, koitetaan jättää nyt tää episodi taakse.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Täältä löytyisi yks vapaa agentti, FNU:ssa pelailin aikaisemmin, mutta sieltä ei äksöniä enää löydy. Joku on saattanut törmätä meikäläiseen publallakin, matsit kiinnostais rennossa seurassa, mielellään yli 18-vuotiaitten kanssa, any1 ? :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Jokunen päivä sitte pelailin samassa serverissä mut eiks sul oo mikkiä vai eikö ollut päällä ku et tainnut mitään siellä puhua ? vai olinko taas mutella niiku yleensä kaikki tekee :D

Joo mäki pyysin jo anteeks et alotin riidan :rolleyes: ja quassimokin jo pyysi vaikka ei siltä kun korkeintaa 2viestiä tullut :)

Ja en voi sille mitää jos ette ymmärrä samaa huumoria kun nuoremmat...
En mäkään pakosti ole kaikkea läppää huomannut ottaa huumorilla...

Joten pyydän uudelleen anteeksi

Mikki löytyy ja yhdenkäden sormilla laskettavissa on määrä, milloin en sitä ole käyttänyt. Kaikenmaailman viheltäjät ja aivan turhaa ylimääräistä p-tä puhujat tulee laitettua nopeesti mutelle :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ja en voi sille mitää jos ette ymmärrä samaa huumoria kun nuoremmat...
En mäkään pakosti ole kaikkea läppää huomannut ottaa huumorilla...

"Olin kato liian kone FSF ja <3 yhdistymiseen..." viestisi vaikutti ennemminkin joltain inside-läpältä, jota kukaan ei ymmärtänyt (paitsi ehkä ne joiden kanssa olet pelannut enemmänkin), joten aivan turhaa avautumista huumorintajuttomuudesta.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Kyllä olen kanssa sitä mieltä, että osa timinaxin viesteistä eivät ole olleet asiallisia. Ja mitä tuohon tulee, että yritän olla muka kokeneempi ja kaikentietävämpi kuin te, niin en todellakaan. Jo ihan normaali aikuinen ihminen (hope so) ymmärtää, että riitaa/sanaharkkaa on turha lähteä jatkamaan eteenpäin ja jatkmalla sitä, ilman sovun merkkejä, johtaa vain ja ainoastaan pahempaan tilanteeseen. On lisäksi todella helppoa olla enemmistön puolella, sillä virtuaalinen ego ei saa kärsiä, eihän? Ei minulla mtn hampaankolossa ole, miksikäs niin luulet? Oletkos sinä kateellinen minulle jostain, kun pitää noinkin perusteinimäisesti vastata viestiini?

Ai että junnulla on lähinnä oikeus, kun on ollut ykkösenä? Taidat olla hänen ystävä tai nettikaveri? Itse olen ollut EU:n 1s klaanisa ja 360 puolella PCL klaanissa. Hetkonen, enhän minä voin näin sanoa, enhän?

Nyt loppuu offtopic minun osaltani ja toivon, että myös ne, jotka eivät vastanneet viesteihin niin asiallisesti, niin oppisivat myös kunnioittamaan kaikkia täällä kommentoijia. Jos kommentoija vittuilee, niin jättäkää hänet omaan arvoonsa, vai onko pakko päästä tänne näyttämään egoaan, kun muualla ei sitä pystytä näyttämään?

Kiitos
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ja mitä tuohon tulee, että yritän olla muka kokeneempi ja kaikentietävämpi kuin te, niin en todellakaan.
Nyt en kyllä osaa sanoa mistä sä oikein puhut.
Ei minulla mtn hampaankolossa ole, miksikäs niin luulet?
Luulen siksi niin, koska en ole nähnyt sinun tekevän mitään muuta kuin asettuvan "meitä kokeneempia" vastaan.
Oletkos sinä kateellinen minulle jostain, kun pitää noinkin perusteinimäisesti vastata viestiini? Itse olen ollut EU:n 1s klaanisa ja 360 puolella PCL klaanissa. Hetkonen, enhän minä voin näin sanoa, enhän?
Ahaha. En ole kertaakaan kyseenalaistanut sun taitojas. Vaikka olisit kuinka hyvä pelaaja, ei se poista muiden muistikuvaa susta. Enkä näe miksi kukaan olisi kateellinen jostain gb menestyksestä tai missään pelissä pärjäämisestä yleensäkään. Ihan rennostihan täällä pleikkarilla höntsäillään.
Jos kommentoija vittuilee, niin jättäkää hänet omaan arvoonsa, vai onko pakko päästä tänne näyttämään egoaan, kun muualla ei sitä pystytä näyttämään?
Olisiko shipment 1vs1 parempi vai? Mielestäni ei ole väärää siinä, että neuvoo toista vähän varomaan sanojaan.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

GG Timi :D
Sain viikon ajaksi semmosen naurun aiheen, että huh huh...
Ja viimeisenä mä lähtisin Junnulle tai muille r00-pelaajille kehuskelemaan omilla pelitaidoillani ja haukkumaan heidän pelitaitojaan. Tällä foorumilla on sen verran kovia CoD-pelaajia, että kannattaa pitää välillä mölyt mahassa.. Ymmärrän, että osa noista sun jutuista oli pientä läppää, mutta jossakin se raja menee.

Onnea klaanihakuun, vaikka 99,99999999999999999999999999999999999999999999999999 prosentin todennäköisyydellä et pääse mihinkään klaaniin. (Ainahan voi tehdä oman klaanin esim. IRL kaverien kans..)

Pahoittelut lievästä offtopicista, mutta sitähän tämä on ollut jo kaksi sivua. Eiköhän ylläpidon kevätsiivous hoida tämän ketjun kuntoon.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Joo o, :D Mitäköhän tähän sanois. Kaasu kyllä heitti hyvät totuudet jo, että ps2 aikaan oli paljon paljon vähempi näitä turhaa egotus läppää heittävää jengiä. Sellanen läppä sopii joihinkin tilanteisiin, mutta en ole sellasta tässä threadissa (vaiko blogissa?) Nähnyt. Ei Junnuub, ei edes sinun leiskautus... Koska huijasit sen pommeilla!!! ;) Tai niin muistelisin, sivu silmällä seurasin vain dRun:n menestystä. :D

Ihan selvyydeksi timille, en ole osannut ottaa vielä yhtään viestiäsi läpällä. Joudun myös toteamaan, että kuinka huono tämä codi yhteisö on. Publa on MW2 ja 4:ssa niin helppoa, että se saa jonkun egotus mittarin nousemaan tappiin monella. Tässä pelissä on paskin yhteisö (ulkomaalaset saitit mukaan lukien) kaikista peleistä, mitä olen netissä ikiin pelan.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

No sano esimerkki mitä mun pelityylistä haluut tietää ei paljoo oo tultu kyseltyy pelityyleistä...

No esim. Oletko sellainen joka juoksee täysillä huoneeseen sisään välittämättä mitä siellä tapahtuu C4 kourassa ja räjäyttää ittensä palasiks et jos sattuis tulee QUAD!!!! vai ootko sellane joka juoksee täysillä siihen oviaukolle ja katto "aha siel on 5 jätkää sisäl" ja heität eka stunin ja sitte semtexiä perään ja lähet jo samalla respa träppimään valmiiksi kun ne siitä respaavat?
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

sry mut en voi tänne konsolifinii mitää kuvailla
laittakaa PSN viestii jos ootte oikeest kiinnostunu

Luuleksä oikeesti, et joku olis kiinnostunut!? Anyway pari vinkkiä: oota 2vuot, ni oot täysikäinen ja oikeutettu pelaamaan peliä ja toivottavasti myös henkisesti kasvanut, sillä tolla käytöksellä ei ainakaan suomen maalta sitä klaania löydy. Jos et osaa kunnioittaa ihmisiä, ni aika huonot tulevaisuuden näkymät sulla on. Tarkoitus ei ole haukkua vaan antaa pieniä ohjeita!
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

picard-no-facepalm.jpg

Timinax: Ei, kaikki ei lähtenyt siitä, että sanoit olevasi liian kone. Tämä, tämä ja sitä seuranneet, siitä tämä "sota" lähti. Sun huumoria tuskin kovin moni tajusi, ite oon 15 ja kuulosti lähinnä säälittävältä yritykseltä näyttää paremmalta pelaajalta.

Ja varmaan kukaan täällä ei eti klaaniinsa GB-Warrioreita, vaan mukavia tyyppejä.
 
Ylös Bottom