Vastaus: Vapaat agentit (MW2)
Vapaat agentit ketjussa yleensä haetaan klaania eikä haukuta vapaita agentteja ?
Sä aloitit koko jutun heittämällä paskaa läppääs ja vittuilemalla muille. Silkkaa tyhmyyttä odottaa, ettei kukaan tartu niihin. Vaikka kaikki olisikin ollut pelkkää läppää niin tuskin ketään kiinnostaa ottaa klaaniinsa tyyppiä joka viljelee tuollaisia vitsejä.
"Olin kato liian kone FSF ja <3 yhdistymiseen... "
"Älähän nyt oo turhan vaatimaton. *hohhoijaa taas*"
Milloin opettelet lainaamaan/quoteemaan? Sun viesteistäs ei saa ikinä mitään selvää ku sähläät noiden lainausmerkkien kanssa.
Timinaxille: Yleensä on tapana laittaa vaikka

tai

tai vaikkapa

, jos haluaa antaa muille kuvan, että vitsailee.
Mitä tuossa timinaxin viestissä oli lapsellista tai vittumaista? Ihan perusläppä todeta tollain ja jos joku ei ymmärtäny, niin sillon itse sanon hohhoijaa. Jos taas timinax ei tuota läpällä sanonut, niin entäs sitten? Jos taas joku kokeneempi postaaja, olisi tuon lähettänyt, niin mtn ei olisi käynyt. Näin se täällä menee.Valitettavasti.
Oletko tosissasi? Lueppa huolella nuo viestit mitä Timinax on tähän kirjoittanut niin tajuat kuinka tyhmältä kuulostat. Voisit vaikka kirjoittaa joskus viestejä, joissa et koita olla "meitä kokeneempia postaajia" vastaan, vaikka itse häpäisitkin itsesi meidän edessä ihan samalla tavalla.
Esim: Junnuu sanoi, että KFinin pistepörssin 1. Kukaan ei vastannut,että oletpas vaatimaton, eihän?Miksi? Koska ehkä hän ei sitä silleen tarkoittanut, mutta mistäs sitä tietää? Aivan, eli suhtautukaas kaikkien tollaisiin "olin pro sillo" viesteihi huumorilla ja yrittäkää ymmärtää. Jos omaan egoon sattuu se, että suomessa on muitakin hyviä pelaajia, niin lopettakaa pelailu ja opetelkaa sosiaalisia kanssakäymistapoja
Siis sä koitat parhaas mukaan tässä puolustella Timinaxia ja meitä muita kehotat opettelemaan "sosiaalisia kanssakäymistapoja"? Kaikkien pitäisi tajuta, että ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Kun joskus itse aloitin nettipelaamisen tässä suomiyhteisössä ps2-aikoina, oltiin silloin todella nöyränä ja nuoleskeltiin konkareita, että ylipäätänsä saatiin pelata suomiservuilla. Tälläinen käytös ei olisi tullut mieleenkään. Nykyään, kun äiti/isi ostaa pojalle uuden pelin pleikkarille niin ensimmäisenä tehtävänä tuntuu olevan kovan jätkän esittäminen ruudun takaa.
Timinax aloitti myllytyksen, kun joku iK:n pelaaja kertoi klaaninsa hajoamisen takia etsivänsä uutta kotia. Junnu komentoi hässäkkään ja Timinaxin vastaus oli tälläinen:
no mitäs sä näitä sit luet ? ''ei oo parempiikaa olemas'' ?
ja sun ei kannatas puhuu juttujen tason nostamisesta mitää ennenku nostat eka ampuma taitojas...
taidat ite olla se joka ei oo mihinkää tyytyväinen ja parku vääryyksiä ja kai noiden perustelujen tienoilla voi sanoo et oot myös se täys idiootti ?
*ennenku vastaat ni mieti et nousitko oikeella jalalla sängystä vai etkö jaksanu nousta ollenkaan*
Eikös se Iso J:kin joskus kehoittanut kunnoittamaan vanhempiaan? Tämä on vähän sama juttu. Omasta mielestäni ei ollut kovinkaan ylimielistä Junnulta valistaa uutta kaveria omista taidoistaan.
Mä ymmärrän NadeXx, että sulla on jäänyt vähän kamaa hampaankoloon siitä mylläkästä mikä joskus oli, mutta tää sun pakonomainen vastaanväittäminen on aika typerän näköistä.
Onkohan täällä hakeneille ikinä tullut mieleen, että useimmiten uutta pelaajaa etsiessä haetaan hyvää tyyppiä, eikä hyvää pelaajaa. Tämä pätee niin koviin, kuin vähemmän koviinkin klaaneihin.