Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vapaat agentit (MW2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja limputtaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Vaikkei se nyt teille oikein kuulu, niin valaistaan nyt vähän :) eli ihan kiinnostuksen puutteen ja muiden asioiden siirtyminen pelaamisen edelle aiheutti hajoamisen.

Ja ettei ihan offtopikiksi mene niin onnea Eetulle etsintään! Ottakaapa nyt joku, hyvän tyypin saatte :D
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Vaikkei se nyt teille oikein kuulu, niin valaistaan nyt vähän :) eli ihan kiinnostuksen puutteen ja muiden asioiden siirtyminen pelaamisen edelle aiheutti hajoamisen.

Ja ettei ihan offtopikiksi mene niin onnea Eetulle etsintään! Ottakaapa nyt joku, hyvän tyypin saatte :D

Tätä lähinnä tarkoitinkin. ;)

Joo, mutta onnea Timille ja Eetulle (?) klaanin etsintään! :)
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ei pysty käsittää miksei täällä oo koskaan mitään "järkevää" luettavaa. Joku parkuu vääryyksistä, toinen ei oo koskaan mihinkään tyytyväinen ja kolmas on vaan yleisesti järkyttävä idiootti.

Jooh, kaikilta tulee paskaa kirjotettuu tylsistyneenä tai jos liiallinen beemeröinti™ menee hermoille mut näitten juttujen tasoa vois koittaa pikku hiljaa jo nostaa. Tyhmiä, muka-ovelia viestejä jotka paistaa niin läpi vois vaan oikeasti jättää kirjoittamatta. Tämmösen paskan takia "codiyhteisö" on perseestä eikä tuu ainakaan vähän aikaan nousemaan...


PS. Teijän profile viewseillä en alkais keulii täällä!!!1132 (esim tämmöset kommentit on vitu järkeviä)
:(:(:(
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

no mitäs sä näitä sit luet ? ''ei oo parempiikaa olemas'' ?
ja sun ei kannatas puhuu juttujen tason nostamisesta mitää ennenku nostat eka ampuma taitojas...

taidat ite olla se joka ei oo mihinkää tyytyväinen ja parku vääryyksiä ja kai noiden perustelujen tienoilla voi sanoo et oot myös se täys idiootti ?

*ennenku vastaat ni mieti et nousitko oikeella jalalla sängystä vai etkö jaksanu nousta ollenkaan*

Eka bold:
KFIN Pelimies liigan Pistepörssin #1, revi siitä huumoria!!1 :mad: (rolflulz)
Toka bold: Hmm, monet ovat kanssasi samaa mieltä. Eipäkai siin sen enempii :mad:

Yleisesti ottaen: Vastauksesi todisti vaan enemmän mun postia. Tänks. :mad:
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Oot junnu kyl ihan oikeassa tän "yhteisön" nykyisestä tasosta. GB warriorit näyttävät tasoaan jälleen kerran. Koittakaa pitää klaaninne yli viikon kasassa ja tulkaa sitten yrittämään uudestaan.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Näidenkin muutaman postauksen jälkeen timinaxi varmasti oikein rukoillaan mukaan klaaniin.... Toisaalta jos tuo kehitys on tosiaan jäänyt kuusivuotiaan tasolle, niinkuin nämä viestit antavat ymmärtää, onhan se hyväksyttävä kun lapsi ei tiedä milloin on hyvä lopettaa.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Katos huumorin tajuttoman klaanin toinen jäsen kutsuttiin apuun ? miks nää konsoli pelit pitää otta näin tosissaan ? ''jee mä saan 20klaani matsista 5e !! enemmä ku mun kuukausi palkka !''

Jillatkaa veljet vähäse


Pelimies-liigassa ei ollut ikärajaa, pwed gOmL (still rollolulz)

Se on ainakin hyvä ettet ainakaan sinä ota tätä juttua tosissasi. Kaikki viestiskin viittaa siihen. Jos joku ottaa sut klaaniinsa niin aika desperate times :D

No, onnee sun "huumorintajuiseen ei-tosissaan pelaavan hyvätasoiseen klaaniin, joka ei dispandaa ku niil on 40 voittoo ja 10 häviöö ja on tosi hyviä pelamaan" etsintään. Olet ainakin todistanut täyttäväsi kaikki ehdot itse mitä etsit muillakin olevan :cool:

Jooh eiköhän tää ollu tässä tällä erää. Kiitos kuitenkin hyvistä keskusteluista.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

S

Mä en sentään ole 30v joka pelaa 2kuukautta pleikkaa et sais 20e lahjakortin
voitte samalla lukee mun allekirjotuksen alapuolelta

Kuin quottaat minua niin oletan, että tarkoitat tällä minua?! Et poika parka voi oikein enempää väärässä olla. Mut kiva että meillä on oikein oma yhteisön koomikko vetelemässä täällä elämän oppeja meille kaikille. Sullehan tuota elämänkokemusta on karttunut ihan kadehdittavan paljon.....
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Onnea etsintään muillekkin :)

Juttujen perusteella, tuossa lainauksessa se oleellinen.
Njoo, omat kokemukset Timistä: joku matsi pelattii syrämmii vastaan VPD:s ja ukko oli ihan mukava (eli siis oli mutella). Ja onneks olikin. Siis selvennetään nyt: Jos en ois mutennu ja poeka ois heittäny samanlaista settii sillon, kun ny heittää Junnulle & Ryssälle, ni voe morjes! (Malaki malakia!!) Jos tuo sulku ei auennu, ni menkääpäs kurkkaan urbandictionary.....jne. Mutta paskaapa siinä; onnee laaninhakuun ja kaikkee hyvää. En ny keksiny enempää "hauskaa" ja saan pian kenkää KFINIST, jos jakelen OIKEESTI omia mielipiteitä. PiizOut

-J-

PS. Kyl se Timi sen Blinki-matsin perusteella osaa pelaa. ;) ...ettei mee ihan turhaks shaibasetiks.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Joo siis junnu ei osaa pelaa ollenkaan! Se vaan valittaa kaikesta jne jne...:D


Joo mut timi, onnee etsintää vaikka en oikeen usko, että täältä klaanin löydät.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Joo laitan tähä uuden hakemuksen ku aina kaikki lukee vaa uusimmat viestit:
Sellainen pikku neuvo, että äskeisen nähtyään kukaan täällä ei tule enää sua klaaninsa ottamaan. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta paikkaa.

Onnea etsintään toki!
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Siis mikä helvetin timinax sä nyt oot? Kovin moni täältä ei varmaan oo pelannu sun kanssas niin kannattaa ottaa vähän nöyrempi asenne eikä antaa idioottimaista kuvaa ittestäs ja uhota sun jollain taidoilla (:D ). Pistä vitutusta vaan, tiedän gb asioista sen verran paljon, että erotan paskan oikeesta hetkessä. Kokemus merkkaa suunnattomasti.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Mihin se samuel6:n viesti katosi? Se oli asiaa! Takasin se, vaadin.

@Timinax: Joku kaunis päivä kun tajuat mitä kirjoittelit tänne saatat katua. Sun nimes on kaikkien muistissa ja veikkaan ettei susta puhuta leiritulilla ystävälliseen sävyyn. Siitä sun huumorintajusta vielä, se on niin umpimusta ettei sitä kyllä moni ihan oikea ja fiksu huumoriveikko kyllä tajua. Joten kannattaa reenata vielä. Ja ei sitä tietysti tarvi olla anteekspyytelevän vaatimaton, mutta joku roti leijumisessakin.

Onnee pelikentille ja klaanin hakuun enivei. Vaikka tuskin sinä onnea tarvit kun COD-jumala olet.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Jos timinax on teidän mielestänne nyt niin säälittävä ja lapsellinen, niin antakaas olla ja lopettakaa sen viesteihin vastailu. Olen kyllä timinaxin kanssa siinä suhteessa samaa mieltä, että täällä tuntuu newcomereitten viesteihin ja vitsailuihin otettavan kantaa vittuilevasti ja halveksuen. Toi jos mikä on säälittävää ja moni voisi katsoa peiliin. Nähnyt monen kokeneemman postailijan viesteissä tyhmää läppää ja itsekehua huumorin muodossa, mutta palaute onkin ollut tyyliin: "Joo niinhän sä oot" tai "äläs nyt viitsi:D". Että jhoo


Ja timinax, kun postasit tuossa pari sivua taakseppäi ja puhuit MLG CTF Flagcapeista, niin kyllä MLGtäkin pelaa huonot tiimit, mutta tosin paljon vähemmän. 2 Lippua jotain kovaa klaania vastaan on hyvä suoritus, mutta kuinkas paljon he capsivat sinun tiimisi lippua? Jos olisitte voittaneet jonkun pro tiimin, niin olisit varmasti sen täällä kertonut eikö? Yleensä ne menee 4-2 tai 3-1, mutta poikkeuksiakin löytyy

Rauhaa tänne keskustelualueelle kiitos
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Ei jumalauta sun kanssas :) mua haukutaan ja silti sä et tajuu et se oli läppä se jumala juttu ? :D

Ja jos oikeest joku tarvii pelaajaa ei se välitä toisten mielipiteistä vaan taidosta...

Sillä vain taidot ratkaisevat, ei henkilökemiat ja millainen ihminen toinen sattuu olemaan? Näillähän ei ole mitään merkitystä, eihän?

Avauduin tässä ketjussa sulle jo kerran tänään mutta poistin viestini kun en halunnut lietsoa sotaa. Nyt oli pakko sitten avautua uudestaan. Suunnistat niin syvällä yössä kun vaan suunnistaa voi.

Ja vielä tuosta huumorintajusta : erittäin lapsellinen ja sanallisesti köyhä vittuilu ei ole sama asia kuin hyvä huumorintaju. Niin ja kuten jo ehdin aiemmin murisemaan minkä ainakin Quassimo ehti lukemaan, onko se huumorintaju, huumorin taju vai huumoerintaju mitä peräänkuulutat? Ja mistä lähtien huumorintaju on ikäsidonnainen juttu, kun "täysikäiset ei ymmärrä" sinua? Olisiko ongelmana kuitenkin se että täyspäiset ei ymmärrä sinua?

Kuten aiemmin totesin : yksi hirveimmistä asioista mitä voi olla on ihminen jolla ei ole minkäänlaista huumorintajua ja silti luulee olevansa hauska. Osaan kuvitella että kun saat nämä ns. postauksesi kirjoitettua ja tavuviivat poistettua niin hykertelet tyytyväisenä että "vitsi kun mä ownaan näitä jätkiä jutuillani". Surullista, mutta minkä tyhmä itselleen voi.
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

Fail, sillä kaikki alkoikin lähinnä tästä

"Olin kato liian kone FSF ja <3 yhdistymiseen... "

"Älähän nyt oo turhan vaatimaton. *hohhoijaa taas*"

Mitä tuossa timinaxin viestissä oli lapsellista tai vittumaista? Ihan perusläppä todeta tollain ja jos joku ei ymmärtäny, niin sillon itse sanon hohhoijaa. Jos taas timinax ei tuota läpällä sanonut, niin entäs sitten? Jos taas joku kokeneempi postaaja, olisi tuon lähettänyt, niin mtn ei olisi käynyt. Näin se täällä menee.Valitettavasti.

Esim: Junnuu sanoi, että KFinin pistepörssin 1. Kukaan ei vastannut,että oletpas vaatimaton, eihän?Miksi? Koska ehkä hän ei sitä silleen tarkoittanut, mutta mistäs sitä tietää? Aivan, eli suhtautukaas kaikkien tollaisiin "olin pro sillo" viesteihi huumorilla ja yrittäkää ymmärtää. Jos omaan egoon sattuu se, että suomessa on muitakin hyviä pelaajia, niin lopettakaa pelailu ja opetelkaa sosiaalisia kanssakäymistapoja
 
Vastaus: Vapaat agentit (MW2)

.

Esim: Junnuu sanoi, että KFinin pistepörssin 1. Kukaan ei vastannut,että oletpas vaatimaton, eihän?Miksi? Koska ehkä hän ei sitä silleen tarkoittanut, mutta mistäs sitä tietää? Aivan, eli suhtautukaas kaikkien tollaisiin "olin pro sillo" viesteihi huumorilla ja yrittäkää ymmärtää. Jos omaan egoon sattuu se, että suomessa on muitakin hyviä pelaajia, niin lopettakaa pelailu ja opetelkaa sosiaalisia kanssakäymistapoja

Voep hyvvii olla, koska junnu on ainaki kerran ollu CoD4 Pelimiesliigan pistepörssin voittaja, että hänellä on sitä ns. meriittiä sanoa niin.
 
Ylös Bottom