Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Varoitus huijareista: mm. Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

  • Viestiketjun aloittaja denzo69
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Varoitus huijarista Paul Roger Brander

Baron sanoi:
Eikös tämä ollut uutisissa pari viikkoa sitten? Puolitoista vuotta vankeutta? Vai pääsikö jo ehdonalaiseen?

Tuskin kuitenkaan vielä ehdonalaiseen mutta se voipi olla niin että hän kärsii tuomion ehdollisena, koska vankeusrangaistus on alle 2 vuotta. Tämähän on suomessa tapana. Tosin seuraavasta rikkeestä tuomio muuttuu ehdottomaksi.

Eli periaatteessa kaveri pystyy härväämään meidän keskuudessa vaikka vankeus olisikin nyt päällä.
 
Vastaus: Varoitus huijarista Paul Roger Brander

Jooseppi sanoi:
Tuskin kuitenkaan vielä ehdonalaiseen mutta se voipi olla niin että hän kärsii tuomion ehdollisena, koska vankeusrangaistus on alle 2 vuotta. Tämähän on suomessa tapana. Tosin seuraavasta rikkeestä tuomio muuttuu ehdottomaksi.

Eli periaatteessa kaveri pystyy härväämään meidän keskuudessa vaikka vankeus olisikin nyt päällä.
Pssst.... se on ehtoollista. :D Päänsilittelyä ja anteeksiantoa.
 
Vastaus: Varoitus huijarista Paul Roger Brander

Ilmeisesti ei ole tahtia kuitenkaan juuri hidastanut, sillä Branderin tilille on pyydetty rahoja ihan lähiaikoina.
Asianosainen on ilmoittanut asiasta poliisille.
 
Vastaus: Varoitus huijarista Paul Roger Brander

Täällä yksi hairahtanut. Rikosilmoitus tehty kuitenkin. Tuttu kaveri oli poliisissakin. Kyllähän tuo veikko rahojen takaisinmaksua ehdotti, mutta saas nähdä kuinka käy... Olispa mukava nähdä äijä tiilenpäitä lukemassa. Mutta älkää nyt missään nimessä kukaan menkö tämän hepun kanssa kauppoja tekemään. Itellä on nyt 400 kiinni.
 
Vastaus: Varoitus huijarista Paul Roger Brander

tuli aivan auran tommi mieleen mitä vuosia sitten luin muulta foorumilta. uskomatonta että tälläisiin tapauksiin ei pystytä heti puuttuumaan vaan tyypit saa vehkeiltyä melkein sata tapausta ennen kuin tuomioita jaetaan :(
 
Vastaus: Varoitus huijarista Paul Roger Brander

Mulla Immortalin "banned" pelasti. Olin jo tekemässä kauppaa mutta en ehtinyt niiin pitkälle että rahat ois siirtynyt. Ei tollanen huijaustouhu lopu ennenkuin laki sallii itse periä saatavansa ilman syytteitä tuulilasivarkauksista. (Joka on muuten vittumaisin tapa ottaa pantiks toisen omaisuutta. :))
 
Vastaus: Varoitus huijarista Paul Roger Brander

Boardilta bannattu nyt tunnukset _Blazer_, dominant88, Illusionist, Immortal ja Inferno84.

Näiden takaa löytyy ilmeisesti otsikossa mainittu tapaus, joten kannattaa miettiä rikosilmoituksen tekoa, mikäli et ole saanut ostamaasi tavaraa maksun jälkeen.
 
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Lisätty otsikkoon vielä yksi nimi, joka on osoittautunut paatuneeksi huijariksi.
Eli jos Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi pyytävät rahaa tililleen ennen tavaran toimittamista, kannattaa vetäytyä kaupanteosta ja ilmoittaa tapauksesta ylläpidolle.

Yleensäkään varsinkaan isompia summia ei kannata maksaa etukäteen ja jos maksu esim. tavaraa noudettaessa tai postiennakolla ei mitenkään käy vastapuolelle, niin kannattaa lopettaa kaupanteko eikä uskoa mitään tekosyitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

aleksi kähkönen niminen herra on myös paatunut huijari.
 
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Tämän takia en asioi netissä vaan ihan lähi kaupasta tavarat haetaan. Sitten kun järjestelmä on puhdas niin voinpahan sitten asioida.
 
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Tämän takia en asioi netissä vaan ihan lähi kaupasta tavarat haetaan. Sitten kun järjestelmä on puhdas niin voinpahan sitten asioida.

Samoin, mutta kyllä näitä voi hoitaa ihan riskit minimoimalla. Postiennakko, maininnalla "saa avata ennen maksua", tai sitten käy hakemassa paikan päältä. En ostaisi koskaan mitään nimimerkiltä, joka on rekisteröitynyt vain myynti-ilmoitusta varten ja hinta on painettu tasolle, joka tuo lähinnä mieleen laupiaan samarialaisen.
 
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Ostin huuto.netistä plesen ja myyjäksi selvisi Roger Brander Porista :rolleyes:

Sanoin, että postiennakolla, mutta saa nähä, ei varmaan tule vastausta :)
 
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Joo itse tossa PS3 ostamaan siltä aloin, ehdin jo siirtää sovitun 250 ensimmäisestä maksuerästä kun ajattelin kirjoittaa tyypin nimen googleen ja löytyi näitä juttuja. Lähetin tyypille viestiä että jos ei rahat tule mun tilille takaisin huomiseen mennessä niin rikosilmoituksen teen välittömästi. Tyyppi sanoi siirtäneensä rahat takaisin mun tilille. Toivottavasti tulevatkin takasi.
 
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Samoin, mutta kyllä näitä voi hoitaa ihan riskit minimoimalla. Postiennakko, maininnalla "saa avata ennen maksua", tai sitten käy hakemassa paikan päältä. En ostaisi koskaan mitään nimimerkiltä, joka on rekisteröitynyt vain myynti-ilmoitusta varten ja hinta on painettu tasolle, joka tuo lähinnä mieleen laupiaan samarialaisen.

Hintaa on muutenkin hyvä seurata. Epäilyttävän halvat tuotteet voi olla joko varastettuja tai niitä ei ole olemassakaan. Eli kannattaa miettiä miksi joku haluaisi eroon tavarasta reilusti alle markkinahinnan?

(Ja varastetun tavaran ostaminenhan on rikos :D )
 
Vastaus: Varoitus huijareista: mm. Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Voi vit.. minä menin sen mulkun lankaan sillä oli ilmoitus 18.2.2008 keltaisenpörssin nettisivuilla ps3+4 peliä+2 ohjainta.Kysyin kaverin tiedot ja sitten kun ne tuli laitoin hänen puhelin numronsa 050-3258449 puhelin find 1600 palveluun ja ne täsmäsivät
ja en tyhmä epäillyt mitään siirsin 450e hänen tililleen.Odottelimme pari päivää ja mitään ei kuulunut niin silloin tuli sellainen kylmä tunne että ei perkele.Laitoin hänen nimensä Paul Brander Gooleen ja voi elämän kevät mitä löytyi.En ymmärrä miten tämä mulkku huijaa vielä omalla nimellään ja lähettää vielä oman osoitteensa missä on kirjoilla. On varmaan heittänyt itsekkin viimeisenkin toivon normaalista elämästä.Mutta mutta minkä taakseen jättää sen edestään löytää.Rikosilmoitus on tehty mutta eihän suomen lakien mukaan tälläiselle poliisi voi yhtään mitään saa taas oikeudessa ehdollista tai yhteiskunta palvelua ja kun ei varmaan ikinä tule omistamaan mitään niin en varmasti tule koskaan saamaan euron euroa.Tästä kaikesta saan tietysti syyttää myös itseäni koska olin sinisilmäinen toiseen luottava hölmö.
HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ KOSKAAN SUURIA SUMMIA ETUKÄTEEN VAAN NOUTO TAI POSTIENNAKKO JOS EI MYYJÄLLE KÄY NIIN ETSI SELLAINEN MYYJÄ KENELLE KÄY
 
Vastaus: Varoitus huijareista Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

aleksi kähkönen niminen herra on myös paatunut huijari.

Pitää nyt tukea omaa kaveriani. Pikaisella googlettamisella selvisi, että Aleksi Kähkösiä asuu (mahdollisesti) Oulussa, Tampereella ja Helsingissä. Tunnen myös yhden Aleksi Kähkösen, joka asuu Espoossa. Hän on yksi luotettavimpia tuntemistani henkilöistä ja ei käsittääkseni ole käynyt kauppaa netissä. Eli jos käyt kauppaa Espoolaisen Aleksi Kähkösen kanssa kannattaa ainakin yrittää luottaa.
 
Vastaus: Varoitus huijareista: mm. Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Voi vit.. minä menin sen mulkun lankaan sillä oli ilmoitus 18.2.2008 keltaisenpörssin nettisivuilla ps3+4 peliä+2 ohjainta.Kysyin kaverin tiedot ja sitten kun ne tuli laitoin hänen puhelin numronsa 050-3258449 puhelin find 1600 palveluun ja ne täsmäsivät
ja en tyhmä epäillyt mitään siirsin 450e hänen tililleen.Odottelimme pari päivää ja mitään ei kuulunut niin silloin tuli sellainen kylmä tunne että ei perkele.Laitoin hänen nimensä Paul Brander Gooleen ja voi elämän kevät mitä löytyi.En ymmärrä miten tämä mulkku huijaa vielä omalla nimellään ja lähettää vielä oman osoitteensa missä on kirjoilla. On varmaan heittänyt itsekkin viimeisenkin toivon normaalista elämästä.Mutta mutta minkä taakseen jättää sen edestään löytää.Rikosilmoitus on tehty mutta eihän suomen lakien mukaan tälläiselle poliisi voi yhtään mitään saa taas oikeudessa ehdollista tai yhteiskunta palvelua ja kun ei varmaan ikinä tule omistamaan mitään niin en varmasti tule koskaan saamaan euron euroa.Tästä kaikesta saan tietysti syyttää myös itseäni koska olin sinisilmäinen toiseen luottava hölmö.
HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ KOSKAAN SUURIA SUMMIA ETUKÄTEEN VAAN NOUTO TAI POSTIENNAKKO JOS EI MYYJÄLLE KÄY NIIN ETSI SELLAINEN MYYJÄ KENELLE KÄY

Tiedän tunteen. Itseltänikin huijattiin tuossa kohta vuosi sitten muutoma satanen. Kyseessä ei ollut sama henkilö kun sinun tapauksessasi, mutta ihan "ammatikseen" tälläisiä huijauksia tehtaileva tyyppi kuitenkin. Kiinnihän se saatiin, mutta poliisi sanoi ihan suoraan että tuskin nään ikinä rahojani, koska kyseinen mulkero sattuu olemaan täysin tuloton ja rahat on tietysti jo tuhlattu.

Kyllä minuakin suomeksi sanottuna vituttaa tälläinen meininki. Varsinkin kun minulle valkeni kuinka paljon tälläistä toimintaa harjoittavia henkilöitä tästäkin maasta löytyy. On oikeasti tyyppejä jotka ovat lypsäneet jo vuosien ajan ihmisiltä rahaa samalla taktiikalla ja summathan eivät ole monessakaan tapauksessa ihan pieniä. Kyllä nämä pitäisi jossain vaiheessa laittaa jonkinsortin pakkotyöhön ja siitä saatavat vähäisetkin hilut tulisi ohjata suoraan näiden urpojen huijauksen kohteeksi joutuneille.
 
Vastaus: Varoitus huijareista: mm. Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Kannattaa oikeasti käyttää hyväkseen tämän foorumin kauppapalauteketjuja, tai jos Huuto.netissä teette kauppaa, niin etukäteismaksulla vain kymmeniä positiivisia palautteita saaneiden käyttäjien kanssa. Nyrkkisääntönä: jos joku on liian halpaa ollakseen totta, kannattaa ottaa asiasta paremmin selvää.
 
Vastaus: Varoitus huijareista: mm. Paul Roger Brander ja Aku Petteri Aaltojärvi

Kannattaa oikeasti käyttää hyväkseen tämän foorumin kauppapalauteketjuja, tai jos Huuto.netissä teette kauppaa, niin etukäteismaksulla vain kymmeniä positiivisia palautteita saaneiden käyttäjien kanssa. Nyrkkisääntönä: jos joku on liian halpaa ollakseen totta, kannattaa ottaa asiasta paremmin selvää.

terve kaikki.

olen uusi tulokas tällä foorumilla. mun piti ostaa xbox elite yhdeltä hepulta suomi24 foorumilla
linkki

http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?ca...ce=4500000000000786&posting=22000000032480946

ei suostunut postiennakolla vaan kysy heti mikä pankki mulla on. eli olisi varmasti halunnut rahat etukäteen. ehdotin tulee vastaan puolväliin pori-turku välille. mutta sain vastauksen et on myynyt auton pois ja kulkee vain bussilla. noh siinä tuumailin et kun hinta on vain 270 elitestä, niin lähden hakemaan sitä autolla. kysyin kaverin osoitetta ja koska voisin tulla hakemaan. mutta ei ole tullut vastausta. ensin tämä heppu vastaili aivan koska vaan päivällä ja yöllä mutta kun olisin valmis hakemaan paikan päältä niin tuli suuri hiljaisuus....nyt sitten ostin verkkokaupasta xbox 360 pro siihen pelit gears of war ja halo3
 
Ylös Bottom