Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vastaus: SM-Liiga aloitteleville verkkopelaajille

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Nostetaas tätä ylös tuolta pohjamudista.

Eli menikö nyt niin että maanantaina päästään aloittamaan pleijarit?

IFK:lla hieman ongelmia pelaajapuolella, Granlund löi päänsä jäähän "talviklassikossa" ja puhuu vähän sekavia, mut maila pysyy kädessä. Joten kaukaloon se heitetään kun pudotuspelit alkaa! Riksmanin hanska on rasvattu.
 
Nostetaas tätä ylös tuolta pohjamudista.

Eli menikö nyt niin että maanantaina päästään aloittamaan pleijarit?

IFK:lla hieman ongelmia pelaajapuolella, Granlund löi päänsä jäähän "talviklassikossa" ja puhuu vähän sekavia, mut maila pysyy kädessä. Joten kaukaloon se heitetään kun pudotuspelit alkaa!

Riksmanin hanska on rasvattu.:p
 
Nostetaas tätä ylös tuolta pohjamudista.

Eli menikö nyt niin että maanantaina päästään aloittamaan pleijarit?

IFK:lla hieman ongelmia pelaajapuolella, Granlund löi päänsä jäähän "talviklassikossa" ja puhuu vähän sekavia, mut maila pysyy kädessä. Joten kaukaloon se heitetään kun pudotuspelit alkaa! Riksmanin hanska on rasvattu.

Mitenhän mahtaa kiekkoja torjua Riksman, kun taitaa olla muita kiireitä :D hehe!
Saapa nähä miten ruosteessa jyp on ku viime peleistä ehtiny jo joku tovi vierähtää :rolleyes:
 
Jos tästä menee 6 etiäpäin, niin siellä on aika jännä tilanne. Mikäli oikein kattelin, niin jos giggailija voittaa meikän, menee hän kuudenneksi tiputtaen tomban. Jos minä voitan, ollaan tasapisteissä tomban kanssa. Jos ipa haluaa kuudenneksi, niin pitäisi tehdä väh 3 maalia giggailijaa vastaan ja voittaa, silloin maalierolla ohi tomban. Vissii näin..

Öö, jos meillä menee jatkoajalle ja voitan, niin sillon ollaan kaikki 8 pisteessä :). Tällä hetkellä maalierot:
Tomba 23-28
giggailija 22-21
sammug 20-16
 
Ja se kuka viimeisenä pääsee pleijareihin niin saa kunnian mua vastaan. :cool:

Onko muuten pleijarit alustalähtien paras kolmesta tms?
 
Jos tästä menee 6 etiäpäin, niin siellä on aika jännä tilanne. Mikäli oikein kattelin, niin jos giggailija voittaa meikän, menee hän kuudenneksi tiputtaen tomban. Jos minä voitan, ollaan tasapisteissä tomban kanssa. Jos ipa haluaa kuudenneksi, niin pitäisi tehdä väh 3 maalia giggailijaa vastaan ja voittaa, silloin maalierolla ohi tomban. Vissii näin..

Öö, jos meillä menee jatkoajalle ja voitan, niin sillon ollaan kaikki 8 pisteessä :). Tällä hetkellä maalierot:
Tomba 23-28
giggailija 22-21
sammug 20-16

Juurikin näin!!Kutkuttava tilanne, tänään vois yrittää sammug?
 
Jos tästä menee 6 etiäpäin, niin siellä on aika jännä tilanne. Mikäli oikein kattelin, niin jos giggailija voittaa meikän, menee hän kuudenneksi tiputtaen tomban. Jos minä voitan, ollaan tasapisteissä tomban kanssa. Jos ipa haluaa kuudenneksi, niin pitäisi tehdä väh 3 maalia giggailijaa vastaan ja voittaa, silloin maalierolla ohi tomban. Vissii näin..

Öö, jos meillä menee jatkoajalle ja voitan, niin sillon ollaan kaikki 8 pisteessä :). Tällä hetkellä maalierot:
Tomba 23-28
giggailija 22-21
sammug 20-16

Pelattiin tossa juhan kanssa se peli hupipelinä. Ässät-Tappara 5-0.

Siitä kuinka monta joukkuetta menee pleijareihin, ei ole ollut mitään mainintaa missään.
Itse ajattelin loogisesti, että 8, niinkuin on yleensä ollut tapana. 1. kohtaa 8. 2. kohtaa 7. jne.

Tässä tilanteet kuitenkin ennen giggailija-sammug peliä :

6. tomba83 23-28 8
7. giggailija 22-21 7
8. Mifoni 17-18 7
9. sammug 20-16 6
 
kikkailija vei, voi veijo. ei muutaku rennyn gladiaattoritervehdystä kaikille pleijareihin selviytyneille!
 
Olisko se sit pleijaripareja vaille että saatais hommaa menemään eteenpäin viimein. Ja oliko se paras kolmesta alusta lähtien?
 
Paras viidestä.

Migazio - Mifoni
Jani1986 - Tomba83
jamsku - giggailija
juha96 - naur1s

Joku voi vielä tarkastaa menikö oikein.
 
Jos pleijarit pelataan hupipeleinä, niin ehdottaisin, että jos 60 min jälkeen tilanne on tasan, niin alotetaan uus peli jossa ekan maalin tekijä on voittaja. Niin ei tarvi mitään pellerankkuja laukoa pleijareissa.
 
Jos pleijarit pelataan hupipeleinä, niin ehdottaisin, että jos 60 min jälkeen tilanne on tasan, niin alotetaan uus peli jossa ekan maalin tekijä on voittaja. Niin ei tarvi mitään pellerankkuja laukoa pleijareissa.

Mä ainakin kannatan tuota ehdotusta.
 
Pelicaanien lento pysähty jypin hurrikaaneihin suoraan 0-3

Ottelut: Pelicans - JYP
2 - 4
2 - 4
3 - 6

Kiitetään vastustajaa vielä täällä fooruminki puolella :) pelit oli niin jänniä ettei meinannu aina ohjainkaan pysyä kädessä :D jyp sortui paljon jäähyilyyn ja pelicans pääsi niistä kyllä rokottamaanki muutaman kerran.
 
Mifoni, mulle sopii tänään nyt heti päiväsaikaan, tai sit menee huomiselle, huomenna olen koko päivän kotosalla. Ilmoittele miten pääset.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom