Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Vastaus: SM-Liiga aloitteleville verkkopelaajille

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Mifoni, mulle sopii tänään nyt heti päiväsaikaan, tai sit menee huomiselle, huomenna olen koko päivän kotosalla. Ilmoittele miten pääset.

Oon töissä arkisin 8-16 eli huomenna ehtisin varmaan illalla siinä kuuden aikoihin pelaamaan ne kaikki pelit pois.
 
Oon sillon linjoilla, täytyy käydä kattoo kumpi sijottu runkosarjas paremmin niin se alottaa kotijoukkueena.
 
Lukko -Blues sarja pelattu
0-1
3-0
2-3 rl
5-2
2-1 ja
eli Lukko tästä parista jatkoon voitoin 3-2

Joo kiitoksia viel giggailijalle hyvistä pelestäistä. Kotietua tässä sarjassa ei kyllä ollu kun ainut kotivoitto oli toi viimenen ratkaseva peli
 
Lukko -Blues sarja pelattu
0-1
3-0
2-3 rl
5-2
2-1 ja
eli Lukko tästä parista jatkoon voitoin 3-2

Joo kiitoksia viel giggailijalle hyvistä pelestäistä. Kotietua tässä sarjassa ei kyllä ollu kun ainut kotivoitto oli toi viimenen ratkaseva peli

Muutama todella raskas maali tuli, ja missä mahtoi olla Karalahti?Mut onnea taas tuleviin pomppuihin.Tiukkaa vääntöä oli!
 
Jep, eli tasapelin tullen tehdään heti uusi matsi ja pelataan ekaan maaliin asti.

Pelattiin jamskun kanssa pelit rl. saakka.Loppu tuloksella ei varmasti olis eroa jos oltais aloiteettu uus peli.Kauhee säätö vaan tulee jos on niitä ketkä vaihtaa ketjuja.Onnea muille jatkoon menijöille!!
T: Revanssia odotellessa :mad:
 
Migazio, pahoittelut siitä eilisestä. Vuoden verran netti toiminut moitteetta, sitten eilen yhtäkkiä täysin pimeäksi. Yritän tänään saada sen kuntoon.
 
Arvelinkin että jotain vikaa netissä. Koitan päästä illalla, mutta menee lähemmäs kymmentä. Paremmin onnistuu huomisiltana. Työt taas häiritsee vapaa-ajan toimintaa. :mad:
 
Arvelinkin että jotain vikaa netissä. Koitan päästä illalla, mutta menee lähemmäs kymmentä. Paremmin onnistuu huomisiltana. Työt taas häiritsee vapaa-ajan toimintaa. :mad:

No, nyt pitäisi pelittää, kun sain DNA:lta noin vuoden verran jälkikäteen oikeanlaisen päätelaitteen omaan nettinopeuteen soveltuen :confused:

Jos sulla menee siihen kymmeneen, niin voisi harkita sitä huomista, kun ei siinä varmaan, jos sarja menee 4-5 peliin ehdi kaikkia putkeen pelata?
 
Mifoni, tänään olen paikalla yheksän jälkeen, riippuen paljonko menee töissä pitkäks niinkuin eilen. Saatais viimein pelattua pois. Ainakin aloitettua...
 
IFK-Ässät 3-2ja.

Voitot 1-0

Oli kyllä aika huikea matsi, vaikka turpiin tulikin. Hifk johti vielä reilu minuutti ennen loppua 2-0, mutta nousin vielä tasoihin. Ratkaisu tuli sitten toisessa jatkoerässä, ensin itsellä oli tyhjä maali edessä, mutten päässyt kuin maaliviivan tuntumaan. Sitten siitä vastahyökkäys ja voittomaali.

Toinen matsi katkesi sun 1-0 johdossa ja toista erää oli pelattu 4 min. Tehdäänkö niin, että pääset siihen 1-0 tilanteeseen ja annetaan 1. erän kulua loppuun ja sitten pelataan 2 ja 3 erä?

Nyt mun yhteyden pitäisi sitten lopulta toimia. Huoltomies oli käynyt aamulla ja sanoi, että pakkanen oli rikkonut niiden jotkut systeemit, mutta nyt sitten pitäisi toimia.
Tänään ehtisin pelata siinä illalla jossain välissä ja huomenna olisi aikaa iltapäivään asti.
Sunnuntaina on sitten sellainen olo, ettei todennäköisesti kykene pelaamaan.
 
Oli kyllä aika huikea matsi, vaikka turpiin tulikin. Hifk johti vielä reilu minuutti ennen loppua 2-0, mutta nousin vielä tasoihin. Ratkaisu tuli sitten toisessa jatkoerässä, ensin itsellä oli tyhjä maali edessä, mutten päässyt kuin maaliviivan tuntumaan. Sitten siitä vastahyökkäys ja voittomaali.

Toinen matsi katkesi sun 1-0 johdossa ja toista erää oli pelattu 4 min. Tehdäänkö niin, että pääset siihen 1-0 tilanteeseen ja annetaan 1. erän kulua loppuun ja sitten pelataan 2 ja 3 erä?

Nyt mun yhteyden pitäisi sitten lopulta toimia. Huoltomies oli käynyt aamulla ja sanoi, että pakkanen oli rikkonut niiden jotkut systeemit, mutta nyt sitten pitäisi toimia.
Tänään ehtisin pelata siinä illalla jossain välissä ja huomenna olisi aikaa iltapäivään asti.
Sunnuntaina on sitten sellainen olo, ettei todennäköisesti kykene pelaamaan.

Tänään oon kotona vasta puolenyön aikaan töistä, sit la ja su kotosalla, silloin sopii milloin vaan.
Voidaan tehdä noinkin, tai sit alotetaan uus, mä meen 0-1 johtoon ja siitä pelataan se 2 erää, ei tarvi kuluttaa erää loppuun.ehkä mä saan 4 minuutissa tehtyä yhden maalin jos sä otat moken pois :D
 
Tänään oon kotona vasta puolenyön aikaan töistä, sit la ja su kotosalla, silloin sopii milloin vaan.
Voidaan tehdä noinkin, tai sit alotetaan uus, mä meen 0-1 johtoon ja siitä pelataan se 2 erää, ei tarvi kuluttaa erää loppuun.ehkä mä saan 4 minuutissa tehtyä yhden maalin jos sä otat moken pois :D

Joo, tehdään tolla tavalla. 3. erä on sitten suoraan jatko-erä jos tarvii.
Jos huomenna yritetään pelata loppuun, niin voitais mun puolesta aloittaa aamulla siinä 10-11 aikoihin, jos sopii?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom