Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Videoiden toisto PSP:llä

Vastaus: Videot

5.01. Ihmettelen kyllä, kun siinä ei lue mitään "tiedosto on rikki" vaan että sitä ei vain muka ole... tila on kyllä mennyt kortiltakin :f
Kytke PSP USB-letkulla tietokoneeseen ja tsekkaa, että kaikki on varmasti kunnossa. Hyvä konsti on toisinaan ihan vaan kopioida se tiedosto uudestaan.
 
Vastaus: Videot

Kytke PSP USB-letkulla tietokoneeseen ja tsekkaa, että kaikki on varmasti kunnossa. Hyvä konsti on toisinaan ihan vaan kopioida se tiedosto uudestaan.

Pitikö VIDEO kansio luoda siis IHAN kansion juureen vai vasta tonne PSP-kansioon?
 
Vastaus: Videot

Ihan juureen, kuten siitä linkkaamastani kuvastakin kävi ilmi.

Siis kun menen oma tietokone -> removable disk (H) -> niin sieltä löytyy tämmöiset tiedostot: mstk_pro.ind ja memstick.ind ja kansio PSP... Niin enkö tee edes tuonne PSP-kansioon sitä? Kun siellä on kuitenkin ne GAME ja MUSIC kansiot...
 
Vastaus: Videot

Siis kun menen oma tietokone -> removable disk (H) -> niin sieltä löytyy tämmöiset tiedostot: mstk_pro.ind ja memstick.ind ja kansio PSP... Niin enkö tee edes tuonne PSP-kansioon sitä? Kun siellä on kuitenkin ne GAME ja MUSIC kansiot...
Ei, vaan IHAN siihen juureen, samalle tasolle kuin missä hakemisto PSP:kin on.
 
Vastaus: Videot

Ei, vaan IHAN siihen juureen, samalle tasolle kuin missä hakemisto PSP:kin on.

Että olen tyhmä :D Johan alkoi näkymään... Kiitos avusta! Mutta mites sais subit mukaan? Kun katson koneella, näkyy ne mukaan itsestään ilman mitään säätöjä, ja jostain luin että PSP VIDEO 9 nappais ne mukaan... Mutta ei sittenkään, vai?
 
Vastaus: Videot

Mutta mites sais subit mukaan? Kun katson koneella, näkyy ne mukaan itsestään ilman mitään säätöjä, ja jostain luin että PSP VIDEO 9 nappais ne mukaan... Mutta ei sittenkään, vai?
PSP ei osaa erillisiä tekstityksiä, joten ainut tapa on "polttaa" ne kuvaan kiinni. Nyt tekstitykset ovat selvästikin jossain erillisessä tiedostossa, jos ne PC:llä näkyvät mutta PSP:llä eivät.
 
Vastaus: Videot

Mulla on ongelmia tuon windows movie makerin kanssa. Mä oon tehnyt jotain videoo sillä minkä haluusin psp:lle niin ongelma on se kun mä laitan siitä, että julkaise elokuva, niin se tekee sen johonkin 11%-14% asti ja sitten ei tee enää mitään. Monta kertaa oon yrittänyt julkaista uudelleen mutta sama. Osaisiko joku sanoo mitä mun täytyis tehä, että saisin sen julkaistua?:(

Vaikka kuinka sanoisitte, että ei kuulu tälle palstalle niin vastatkaa silti. KIITOS!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Videot

Minulla oli aivan kummallinen ongelma. Konverttasin videon PSP VIDEO 9:llä, kopioin sen PSP:n muistikortille, yritän katsoa videota PSP:llä= lukee vain "tiedosto muotoa ei tueta".
No kopioin sen uudestaan ja tietenkin poistin vanhan kopion, video rupesi näkymään yhtäkkiä, mutta ei näyttänytkään sitä kokonaan, vain parin minuutin pätkän.

Eikun uudestaan kopioimaan, (toistin tätä ruljanssia varmaan viisi kertaa), mutta onneksi lopulta video alkoi näkymään.
Omituista oli, että ekan kerran kun video näkyi vähän aikaa ja lopetti näyttämisen niin uudelleen kopioimiani videoita PSP ei taaskaan halunnut näyttää, luki vain: "tiedosto muotoa ei tueta".

Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt videot näkyvät heti ekan kopiokerran jälkeen ja kokonaisina.
 
Vastaus: Videot

Asensin ton psp video 9 koneelle ja yritin aloittaa muuntaa videoita kunnes pukkas tollasen tekstin,(en oikein osaa näitä atk hommia) mitähän tuo meinaa ?

"JIT-virheenkorjauksen käyttöönotto edellyttää, että tämän
sovelluksen tai koneen kokoonpanon määritystiedostossa (Machine.config)
on jitDebugging-määritys system.windows.forms-osassa.
Virheenkorjaus on myös oltava käytössä sovellusta
käännettäessä."
 
Vastaus: Videot

Vastaan siis itse..
Asensin DVDFabin koneelle ja sillä onnistuu leffojen "kääntö" (en tiedä oikeaa termiä) suoraan dvd:ltä PSP:n tukemaan mp4 muotoon(myös pienentää tiedostokoon samalla),aikaahan tuohon näyttää menevän mut yksi ohjelma riittää,mikä on aika jees...
 
Vastaus: Videot

Mulla ei vaan näy noi videot, vaikka on .mp4 muodossa ja kopioin kuten noissa aikaisemmissakin viesteissä on neuvottu, eli aivan sinne juureen. Kuitenkin aina tulee teksti "There are no videos. You can import content from a PS3 system or a PC. For details, refer to the instructions for the PSP system." :confused:
 
Vastaus: Videot

Laitoitko videon juureen, vai juureen VIDEO nimisen kansion ja sitten video sinne?
 
Vastaus: Videot

Osaisiko kukaan auttaa mitä teen väärin kun yritän convertata psp video 9:llä yhtä videoo nin se sanoo vain, että : "Käsittelemäton poikkeus sovelluksessa. Jos valitset Jatka sovellus ohittaa virheen ja yrittää jatkaa toiminta. Jos valitset lopeta, sovellus sulkeutuu heti.

Syötemerkkijonon muoto ei ollut kelvollinen" Videon nimeä olen yritänyt vaihtaa ja antaa samaa p*sk*a.

Kertokaa jos tiedätte mitä teen väärin.
 
Vastaus: Videot

Osaisiko kukaan auttaa mitä teen väärin kun yritän convertata psp video 9:llä yhtä videoo nin se sanoo vain, että : "Käsittelemäton poikkeus sovelluksessa. Jos valitset Jatka sovellus ohittaa virheen ja yrittää jatkaa toiminta. Jos valitset lopeta, sovellus sulkeutuu heti.
Et välttämättä tee mitään väärin, vaan softa voi bugata ihan muuten vaan. Esim. se käsittelemäsi tiedosto sisältää jotain sellaista, josta PSPvideo9 vetää voltin. Kokeile muuntaa jollain toisella ohjelmalla, esim. ilmainen Handbrake on oma suosikkini.
 
Vastaus: Videot

Millä mä saan tuohon handbrakeen videon minkä haluun convertata mp4 filuksi?

E: Ei tarvitse vastata sain toimimaan :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Videot

Moi. Oon vähän kädetön tän psp kanssa mutta tarvitsisin apua. latasin ton conversionpsp09 mutta miten pystyn muuttamaan videot oikeaan muotoon?:confused:
 
Ylös Bottom