Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

VidZone (Onko ongelmia? Lue ketjun ensimmäinen viesti!)

Vastaus: VidZone

Melko pettyny olen. Juurikaan mitään mitä kuuntelen ei löydy tuolta, ja käyttöliittymä todella sekava ja jähmeä. noh toivottavasti saadaan lisää metallia jossain vaiheessa.
 
Vastaus: VidZone

Melko pettyny olen. Juurikaan mitään mitä kuuntelen ei löydy tuolta, ja käyttöliittymä todella sekava ja jähmeä. noh toivottavasti saadaan lisää metallia jossain vaiheessa.

No kun nyt saisi edes toimimaan, alkaa valittamaan että pelitallennus on rikki tai jotain ja heittää fatal erroria jonka jälkeen jäätyy, ja juu, olen poistanut pelitiedontallennus systeemistä kaikki VidZoneen liittyvän, eikä auta... :(
 
Vastaus: VidZone

18 minuuttia vei ensikäynnistys, mutta sen jälkeen meno on TODELLA nopeaa. Video lähtee pyörimään n. 1-2 sekunnissa, ja jos playlistillä on useampia videoita, tapahtuu siirtymä toiseen yhtä sukkelaan. Kivana yksityiskohtana kontrollit toimivat myös PS3:n virallisella kaukosäätimellä ihan oikeista napeista, eli Play/Pause, pikakelaus, jne. ovat kaken oikeilla napeilla.

Suomalaisiakin videoita näytti olevan, ja Indicalle löytyi oma valmis soittolista suoraan päävalikosta.

Miinuspuoleksi luokiteltakoon se, että Suomessa Mariah Carey -videoita oli tarjolla "vain" 40 brittien 59:ään verrattuna. *damdidam*

Nopea tuomio: me likes!
 
Vastaus: VidZone

No kun nyt saisi edes toimimaan, alkaa valittamaan että pelitallennus on rikki tai jotain ja heittää fatal erroria jonka jälkeen jäätyy, ja juu, olen poistanut pelitiedontallennus systeemistä kaikki VidZoneen liittyvän, eikä auta... :(
Ehkä kannattaa odottaa, että VidZone ilmestyy ihan Suomen Storeen. Voi olla, että liittyy siihen, että latasit UK Storesta. (Tosin itsellä alla Australiasta ladattu versio 1.05, ja aivan mahtavasti toimii.)

PS. Paljonko Pleikan kiintolevyllä on vapaata tilaa?
 
Vastaus: VidZone

Ehkä kannattaa odottaa, että VidZone ilmestyy ihan Suomen Storeen. Voi olla, että liittyy siihen, että latasit UK Storesta. (Tosin itsellä alla Australiasta ladattu versio 1.05, ja aivan mahtavasti toimii.)

PS. Paljonko Pleikan kiintolevyllä on vapaata tilaa?
Juu, sitä itsekkin ajattelin, että lataan sieltä uudestaan, VidZonen, jos ei ala toimimaan...

Tilaa on muistaakseni reilu 4.5GB ja uusin päivitys löytyy myös... :eek:
 
Vastaus: VidZone

Siis pitäiskö tämä nyt löytyä jostain päin storea vai mistä? En ole paöjon pleikkaria käytelly, joten käytännöt ei ole selvillä...
 
Vastaus: VidZone

Itse kyl vähän pettynyt kuvanlaatuun, ainakin full screeniä käyttäessä mut muuten vaikuttaa ihan ok:lta kyseinen palvelu.
 
Vastaus: VidZone

mites toi store sit päivitetään? ei ainakaan itellä näy missää
Storen päivitys on mystinen rituaali. Siihen vaaditaan yleensä paljon hermoja ja kärsivällisyyttä. On myös huhuttu, että näin täyden kuun aikaan tunnin kävelylenkki ulkosalla auttaisi.

(Rivien välistä: Store päivittyy kun päivittyy, eikä siihen käyttäjä voi itse mitenkään vaikuttaa.)
 
Vastaus: VidZone

Ite huomasin saman eikä oo myöskään järjestelmä päivitystä tullu..
 
Vastaus: VidZone

Ite huomasin saman eikä oo myöskään järjestelmä päivitystä tullu..
Jos Pleikkarissa on valmiiksi v3.10, ei sen uudempaa voi ollakaan tarjolla tässä vaiheessa.

Odotelkaa vielä, Store-päivityksen yhteydessä kaikki kamat eivät tule just samalla sekunnilla näkyviin. Jos aamullakaan ei näy, niin sitten voidaan ihmetellä yhdessä.
 
Vastaus: VidZone

En nyt pääse pleikalle, mutta storessa on joskus auttanut kun laittaa haku kohtaan kyseisen tuotteen nimen. Eli tulisko näkyviin jos storen Searchiin kirjottais VidZonen?
 
Vastaus: VidZone

Oon hakenut koko illan nimellä eikä mitään nävy:confused:
Ei vaan osu kohdalle ja oon vähän kyllä käyttänyt leikkarii, mutta ois kai meikäläinenkin huomannut..:rolleyes:
 
Vastaus: VidZone

mites noi noissa muissa storeissa on mennyt? tullut suoraan storen etusivulle? onko suomen store muuten päivittynyt?
eiköhän se pian tule. Muistaakseni Homen kanssa oli sama juttu, että sai odottaa vaikka kuinka kauan, tosin silloin storea ei tarvinnut.
 
Ylös Bottom