Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

VidZone (Onko ongelmia? Lue ketjun ensimmäinen viesti!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: VidZone

Säilyyköhän tämä ilmaisena?
Se on VidZonen idea ollut alusta asti, eli toiminta rahoitetaan mainoksilla ja noilla oheistilpehööreillä (eli mm. kännykkäsoittoäänillä). Toistaiseksi mainokset ovat onneksi aika huomaamattomia, eli musavideon aikana tulee niitä pieniä mainosikkunoita ruudun alalaitaan.

Voisiko joku valaista mikä tämä Vidzone on?
Voisin sanoa rumasti, mutta sanon vain, että lue ketjun avausviesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: VidZone

Tässä nyt tullut jonkun aikaa selailtua noita videoita ja ihan hyvältä näyttää. Paljon sellaisia biisejä löytynyt jotka on jo unohtunut kokonaan. Äänen- ja kuvanlaatu kyllä vaihtelee jonkun verran, esim. Painin Follow Me kuulostaa melko lattealta verrattuna esim. jos tietokoneelta soittaa. Joitakin lempibändejä kuten Amorphis, In Flames, Rammstein ja The 69 Eyes löytyy listalta, mutta biisejä ei kuitenkaan ole saatavilla. Ilmeisesti jokin tekijänoikeus homma tai ovat tulossa myöhemmin. Ehdoton helmi tähän asti itselle on ainakin Amon Amarthin Cry of the Black Birds.
 
Vastaus: VidZone

Jätkät väärä triidi, mut miten saan vaihdettua jenkkiacconi eu regioniin? Haluis saada ton VidZonen pelaamaan tällä Stamina nikillä, mutta tuli joskus fiksuna tehtyy tästä jenkkiacco. :s
 
Vastaus: VidZone

No tuosta sisällön laadusta voi keskustella ikuisuuden koska se on makuasia. Eli vain siksi että Sinä et pidä siitä niin se ei välttämärrä tarkoita sitä että se olisi huonoa sisältöä, se tarkoittaa vaan sitä että sinä et pidä siitä.

Ja toivottavasti ne päivittää sisällönkin jonain päivänä....

Olis pitänyt näköjään lisätä tuohon viestiin perään tuo trendi-ilmaisu "/IMO", eli kyseessähän oli vain mun mielipide. Mä kuuntelen raskasta rockia, metallia, ja näin, ja sitä mä myös haluan kuunnella VidZonessa, joten itselleni tuo sisältö on laimeaa, koska sieltä ei löydy juuri mitään mun makuun. Eli tuo "sisältö = paska" oli vain mun mielipide ja mun kannalta katottuna. End of case.


Nirvanaa on useampikin biisi ja vielä pirun hyvät ja deep purplea samoin. AC/DC:tä ei tosiaan löydy, mutta koeta AB/CD:tä. Ruotsalainen versio:D. Titta på Angus. Här kommer Bengus. Ei helpolla erota musiikillisesti alkuperäisestä.

...

Aaa, no hyvä! :D Kun aluksi laitoin hakuun että etsin videon nimen perusteella ja etin siellä aikani AC/DC:tä, Nirvanaa ja Metallicaa, mut mitään ei löytynyt. Sit tajusin laittaa et etinki videoiden nimen sijasta artistin nimeä. No ekana etin sit Metallicaa, ui! - löyty. Sit etin AC/DC:tä, ei löytynyt... Sit Iron Maidenia, ei löytynyt... joten "oletin"(?) ettei Nirvanaakaan varmaan ole. :D No pitääpä huomenna katsastaa vähän tarkemmin tuota sisältöä.

Ja AB/CD tuli tosiaan löydettyä haulla, mut en edes viitsinyt kuunnella.
 
Vastaus: VidZone

OI JUMALAUTA <3. Täältä tulee kyllä bongattua semmoista musaa mitä jopa VH1 soittaa vähemmän. Nörteille tiedoksi VH1 (ja Classic) on musakanavien aatelia.

Helvettisoikoon: Frankie Goes to Hollywood jamppa & spoon mixauksena REEEEEEELAAAAAAAAAAAAAAAAX!!!!!

Pitääkin kohta kaivella mitä musaa Hillolta & Litten tietty kaikki elektronisen musan 80 luvun helmet, kaippa niitä jokunen Sonylläkin on.

*TSUP* *TSUP* Miii laiks ölot <3

Edizor: 29 Maikkol jaxonia. Tää softa on kyllä aarreaitta ja aivan luxusta tähän talouteen. Sääli ettei Heartilla ollut Barracudaa :P
 
Vastaus: VidZone

Muuten kiva palvelu, mut eihän tuolla oo mitään hyvää kuunneltavaa. Jotain paskaa poppia, esim. PMMP, Indica, TikTak, Anna Abreu... Sitten jotain jumputusta, esim. Infernal (joku kuunteli sitä kaverilistalla)... Ainoa hyvä mitä löytyi oli Metallica, ja sitäkin vain kaksi biisiä, joten jee-jee. Esim. AC/DC:tä, Nirvanaa tai Iron Maidenia ei löydy. Tuskinpa myöskään vaikka Deep Purplea, Megadethiä yms...

Palvelu = OK
Sisältö = paska

Tuliko mieleen semmoinen ihan pieni yksityiskohta...

Että jos kauppa myy vain Karhua niin miksi sinun silti pitäisi saada Koffia?

Kyse on Sonyn omistamasta musiikista / musiikkisopimuksista.
 
Vastaus: VidZone

Tuliko mieleen semmoinen ihan pieni yksityiskohta...

Että jos kauppa myy vain Karhua niin miksi sinun silti pitäisi saada Koffia?

Kyse on Sonyn omistamasta musiikista / musiikkisopimuksista.

Erittäin hyvin sanottu siellä takana!

Vidzone-palvelu on, näin yhden illan käyttämisen jälkeen sanottuna, kerrassaan loistava lisäpalvelu kaikille PS3-omistajille. Ilmainen, kätevä ja yllättävän hienosti erilaista musaa tarjoava kokonaisuus. Musiikkimaku on toki kaikilla erilainen, mutta kyllä sieltä omaa korvaa miellyttävää musaa löytää. Ja jos ei löydä, niin silloin täytyy vain katsoa peiliin. Ja lopettaa natiseminen siitä "miten paska palvelu tämä onkaan".

Aika utopista olettaa, että palvelusta löytyisi kaikenmaailman neljän fanittajan kellaribändejä tai TOISTEN MUSIIKKIYHTIÖIDEN tuotoksia. Tässä on nyt Sony ja sen levittämä musiikki kyseessä ja jos ei sitä ymmärrä niin haukatkaa happea ja ajatelkaa uudelleen.

Täältä isot peukut pystyyn Vidzonen puolesta!
 
Vastaus: VidZone

Kannattaa laajentaa sitä musiikkimakua, ettei ole aivan yhden genren vanki.
Se on vaan sellainen juttu että musiikkimakua ei noin vaan laajenneta. Jos ei uppoa niin ei uppoa.:cool:

Ei kesäkeitto muutu yhdessä yössä pippuripihvin makuiseksi.

Tämän takia en meinaa edes palvelua ladata.
 
Vastaus: VidZone

Tämän takia en meinaa edes palvelua ladata.

Kerro mulle, mitä kuuntelet niin koitan löytää tuolt sitä. Toki jos jotain gospelia tms muuta erikoista niin en välttiis löydä (joku toinen saa etsiä). Jumakekka tuolla on tuhansia bändejä.

Aioa syy olla lataamatta tota softaa on:

a) Pieni kovo = osta isompi.
b) Kaista maksaa per ladattu mega = vaihda kaistaa.
c) Muut on vain tekosyitä = lataa softa.
 
Vastaus: VidZone

Ihan potentiaaliselta palvelulta vaikuttaa. Monta mukavaa yllätystä tuli vastaan kun selaili. Semmosia videoita/ biisejä, jotka viimeksi nähnyt/ kuullut Jyrkissä joskus 90-luvun taitteessa.
Jonkin verran jopa raskaampaa musiikkia, lisä olisi tervetullutta, mutta yllättävänkin paljon jo nyt oli.

Ohjelma vaan on perhanan hidas. Miksei valikot voi vaihtua ilman hidasta animaatiota?
Pari kertaa veti lisäksi konsolin aivan jumiin -> virrat pois jne.
 
Vastaus: VidZone

Onko tietoa onko tulossa korjausta bugiin joka jäädyttää pleikkarin vidzone latausruutuun?
 
Vastaus: VidZone

Nörteille tiedoksi VH1 (ja Classic) on musakanavien aatelia.

Katsos. Joku samanhenkinenkin löytyy. Etenkin classicin seuraava-video-on-sun-lemppari on hauska seuraleikki. Edes Vidzone ei pääse samanlaisiiin tiputtajiin kuin VH1. Etenkin 60-70-lukujen unohdetut helmet ovat täysiä tiputtajia.
 
Vastaus: VidZone

Eikö ketään häiritse tuo kuinka isolle tasolle VidZonen musiikit on säädetty?
Piti vahvistimesta säätää melkein minimiin ettei tule valituksia. :)
Normisti esim. peleissä volumea voi pitää huomattavasti isommalla.

Edit: Puuh.. sieltähän sitä pystyi settingsistä säätämään :D Tää menee kyl eilisten pikkujoulujen piikkiin...
 
Vastaus: VidZone

Eikö ketään häiritse tuo kuinka isolle tasolle VidZonen musiikit on säädetty?
Piti vahvistimesta säätää melkein minimiin ettei tule valituksia. :)
Normisti esim. peleissä volumea voi pitää huomattavasti isommalla.

Edit: Puuh.. sieltähän sitä pystyi settingsistä säätämään :D Tää menee kyl eilisten pikkujoulujen piikkiin...

Mulla sama, enkä o mitään settingiä vielä löytänyt. Äänet on niin kovalla, että särkee äänen. No, enköhän mäkin löydä..? :o
 
Vastaus: VidZone

Erittäin loistava lisä todellakin tällainen oma musaboxi! Ainoa valituksen aihe meikällä on ettei tuolta nyt löytynyt kuin kaksi Within temptationin biisiä. Onneksi satun kuitenkin diggaamaan kummastakin. :D

Pitääpä pistää tänä iltana kunnon musakuuntelu skaba päälle ja katsoa jos tuolta löytyisi uusia suosikkeja. On paljon semmoista tavaraa joista en ole edes ikinä kuullutkaan, esimerkkinä tuo World-genre osasto.

Täydet pisteet Sonylle tästä! Toivottavasti vain tulisi loputkin within temptationin biisit kuunneltavaksi, vaikka ainahan toki meikä voi youtubea käyttää. Se vaan ei valitettavasti ole niin hieno kuin tämä :p Bändien haastattelujakin ois aika mahtavaa päästä katsomaan tämän kautta, mutta luulen että vidzone taitaa keskittyä vain pelkkien musiikki videoiden näyttämiseen.
 
Vastaus: VidZone

Kyllä sieltä löytyy aika paljon hyviä kipaleita ja varmaan eilen porukka frendilistalla myös sen huomasi ainakin minun kohdalla kun yli 6 tuntia pyöri kappaleet :cool:. Pitää vähän katella muitakin videoita.

Itse en ollut metallimiehiä ollenkaan mutta pikku hiljaa sekin alkoi maistua kun kaverit sitä soitti ja kuuntelutti salakavalasti kun olin heidän luonaan (damn those bastards :p).
 
Ylös Bottom