Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan ok traikkua, mutta miksi tähänkin tarvi Viikingit sekoittaa? Mitä helvettiä? Noh, näillä mennään! Itselle vain vähän turn off ysärillä ollut ydinsotapydinsota ja sitten siellä on mimmejä Viikinkledjut päällä_okei, no ei kait siin sit!?
Oletko koittanut ottaa HDR pois päältä? Olen testaillut kanssa ja ilman, omaan silmään SDR näyttää jotenkin järkevämmältä. Mietin vaan, että en ole tuollaista huomannut ensinkään. Tästäkin olisi joku video hyvä ei kyllä soi mitkään kellot. Joo samaa mieltä, että uskomattoman hyvää laatua teknisesti. 1300+ matsia ja sitä ensimmäistä kertaa pelistä tippumista tai crashiä odotan vielä.
Kyllä vieläkin välkähtää sillon tällön, koko ruutu käy vaaleanruskean värisenä ja jos hakee saman kulman uudestaan niin toistuu. Ehkä jäljittelyä juuri auringon häikäsystä tms. Käytin HDRää pois päältä eikä vaikutusta, laitoin sitte takaisin päälle kun muissa peleissä sitä myös haluan nähdä.
Laitoin youtubessa viestiä ku huomannu, että loadout managerointi ei kyllä pelaa ollenkaan, olis ihan kätevä toiminto toimiessaan niin saisi yhdellä napilla tietyn varustuksen kentälle.
Hä???? Siis ei ole toiminut koko aikana ku olen pelannut tätä tuo loadout. Luulisin, että siinä on hyväksyessäsi tallennuksen loadoutille semmonen viiveellinen x-painallus (ps5) kuten monissa muissakin toiminnoissa esim. kun avaat crateja eli varuslaatikoita.
Jos pelaat boxilla niin toki näissäkin voi olla pieniä eroja ja varsinkin toimivuudessa vaikka sama peli onkin kyseessä. Tätä toimintoa voisi joku testata ps5, toimiiko?
Kokeilin PS4lla kirjautua peliin ja kappas loadout managering toimi kuten pitää. Toivorikkaana takas PS5 päälle, mutta ei toimi siellä edelleenkään on se ihme. Pojan accountilla PS5lla toimii myös. On mysteeri tämä, asensin jo Vigorin uusiksikin, ei vaikutusta.Ompa kummallista! Ois kyllä kätevä ja tarpeellinen toiminto kunhan toimis. Tosiaan joku muukin vois kommentoida toimiiko PS5:lla? Jos toimii niin mun pelissä on jotain häikkää. Ehkä uudelleenasennus sitte. Päivitykset on ok, eihän tätä muuten pääse pelaamaankaan. Season 9 oli mulle eka kausi eli peli ladattu ~lokakuussa.
Kokeilin PS4lla kirjautua peliin ja kappas loadout managering toimi kuten pitää. Toivorikkaana takas PS5 päälle, mutta ei toimi siellä edelleenkään on se ihme. Pojan accountilla PS5lla toimii myös. On mysteeri tämä, asensin jo Vigorin uusiksikin, ei vaikutusta.