Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeisimmät levyhankintasi

Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Maanantaina tuli ostettua AC/DC - Black Ice Metallican keikkalippujen kylkeen. :) Myös tuon Death Magneticin ostin silloin syyskuussa.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Darkthrone - Dark Thrones and Black Flags. Darkthronen uusin jatkaa siitä mihin viime levy jäi. Loistavaa mättöä jälleen kerran.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

En levyjä pahemmin ostele, mutta nyt tuli ostettua Sven Van Hees - Gemini.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Keltaisesta jäänsärkijästä tänään haettua:

One Day as a Lion - One Day as a Lion
RATMin solistin Zack De La Rochan uusi projekti, ja kuulostaa kyllä tajuttoman hyvälle.

Darkthrone - Dark Thrones and Black Flags
Tännekkin tuli hommattua. Harvoja metallibändejä joita kuuntelen. Tiukkaa kamaa punk-asenteella. True Norwegian Black Metal Hallelujah!

Black Mountain - Black Mountain
Onpas nyt eponymousia kamaa liikkeellä. Juuri kuuntelen ekaa kertaa, joten en osaa sanoa paljoa. Ostin koska bändin tuoreempi levy In the Future on sairaan hyvä. Surutta esim Uriah Heepiltä lainailevaa psykedeelistä hard rockia, joka onnistuu kuulostamaan mystiseltä ja tuoreelta.

Underwater Sleeping Society - The Dead Vegas

Tätä en ole vielä ehtinyt kuunnella. Suomalainen indiepoppoo, jonka edellinen levy ainakin vakuutti minut. Tätäkin on kehuttu paljon erinäisten meedioiden toimesta.

Jäänsärkijä on minulle se miellyttävin levykauppa ja hinnatkin ihan kilpailukykyiset. Eivät vaan toimita kotiin.

e: BOLD
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

AC/DC - Black Ice lähti pipon kanssa tuossa viime viikolla mukaan.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Levyn oon ostanu viimes varmaan 5 vuotta sitte st.anger. Nykyään "ostan" netistä:)
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Huuto.net:stä tuli sitten huudettua:

Cryhavoc - Sweetbriers 5
Mors Principium Est - Liberation=Termination 10
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Pari päivää sitten ostin Oasiksen uusimman Turun Stockmannilta 19,95. Laatutavaraa.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Tilaukseen lähti (Levykauppa X:stä taas kerran).

Before The Dawn - Soundscape Of Silence 19,90e
Kotimaista melodista "death"-metallia ja tänään julkaistu uutukainen. Tätä bändiä on tullut seurattua jo ekasta albumista lähtien eli viitisen vuotta. Edellinen Deadlight oli erinomainen lätty, katsotaan miten seuraajansa pärjää sille. Bändi on myös torstaina akustisella keikalla Helsingin Levykauppa X:ssä. Mielenkiinnolla odotan miten biisit on sovitettu unplugged-kuosiin.

Sister Sin - Switchblade serenades 17,90e
Ruotsalaista sleaze-rockia. Uusi tuttavuus itselleni ja levyn laitoin tilaukseen yhden biisin kuultuani ja Infernon positiivisen arvostelun kannustamana. Tämän genren bändit kiinnostaa aina.

Airbourne - Running Wild CD+DVD 17,90e
Airbourne on ollut kesästä asti yksi suosikkibändeistä. Aussilaista perusrunttausta loistavalla meiningillä. Tässä painoksessa on mukana DVD tämän kesän loistavasta Wacken-keikasta, jota itsekin olin todistamassa. Joten mukava nähdä sitä vielä telkkaristakin. Bändihän on livenä varmasti yksi maailman kovimmista tällä hetkellä ja käväisi Suomessakin Sauna Open Airissa menneenä kesänä (harmittaa että tuota keikkaa itse en ehtinyt nähdä kun oli niin aikaisin perjantai-iltapäivällä).
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Swampista tuli sitten haettua 11,95 hinnalla tuore versio Amorphiksen Elegystä. Nyt puuttuu bändin tuotannosta enää The Karelian Isthmus ja EP:t..

Amorphis - Elegy
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Tuli Stockalla käytyä tänään taas ja mukaan lähti tällaista tavaraa tälläkertaa:
Amy Winehouse - Frank
N.W.A - Niggaz4Life

ja iskälle Vesa Matti Loiri - Kasari :rolleyes:
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Kävin Anttilasta hakemassa Oasiksen uuden levyn Dig Out Your Soul ja mielestäni kyseessä on huippuluokan rocklevy. Ihmetyttää huonot arviot joita levy on saanut. Tämä levy saisi femmoja jos se ei olisi Oasiksen tekemä. Mielipiteitä?
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Cradle of filth - Nymphetamine tuli jokuaika sitten emännältä synttärilahjaksi :)
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Monster Magnetin Monolithic Baby! lähti mukaan joku aika sitten, mutta levyaseman hajotessa se ilo jäi lyhyeksi. Jospa sitä kaivaisi esille jonkun paskaisen mankan...
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Madvillain - Madvillainy
Dangerdoom - The Mouse And The Mask
Gravediggaz - 6 Feet Deep
Nas - Untitled


Kaikki hhv.de:stä paitti Nasin levy. Varsin hyvää musaa :)

Kysynpä tässä samalla pienen kysymyksen... Olen siis tilaamassa taas kerran levyjen US-versioita ja muutaman mukana tulee DVD. Kai nämä DVD:t toimivat itse CD:n tyyliin täällä normaalisti vaikka onkin US-versio?
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Kysynpä tässä samalla pienen kysymyksen... Olen siis tilaamassa taas kerran levyjen US-versioita ja muutaman mukana tulee DVD. Kai nämä DVD:t toimivat itse CD:n tyyliin täällä normaalisti vaikka onkin US-versio?

Riippuu DVD:n aluekoodista. Usein nuo CD&DVD-yhdistelmien DVD:t ovat aluekoodittomia, jolloin toimivat moitteetta. Muutoin voi olla vaikeuksia, joskin ainakin PowerDVD pystyy vaihtamaan aluekoodia muutamaan otteeseen, joten ei pitäisi olla ongelmaa.
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Megaman 9 Soundtrack
Mass Effect Soundtrack
Halo 3 Soundtrack

Buujaa!
 
Vastaus: Viimeisimmät levyhankintasi

Eero Johannes - Eero Johannes
Melkein voisin sanoa, että vuoden paras levy kyseessä.
 
Ylös Bottom