Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Baten Kaitos sekä SSBM. Lisäksi lainassa on Ocarina of Time ja Link to the Past Zelda-sarjasta.
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Tales of Symphonia. Lähes 40 pelituntia takana, enkä ole päässyt vielä edes kakkosdiskille.

Infernaalisen mainio peli. Kuben parhaita. :)
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Ikaruga. Aivan hemmetin vaikea, mutta vaikeus piileekin korviesi välissä.

Tales of Symphonia. Lähes 40 pelituntia takana, enkä ole päässyt vielä edes kakkosdiskille.

Siis mitä? Itse läpäisin pelin 39h enkä pitänyt mitenkää kiirettä. Kaikkia sivutehtäviä en ratkaissut mutta muutaman kuitenkin. Taidat todella pitää pelistä tai sitten et vaan osaa :D
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Baten Kaitoksen hankin tuossa pari kuukautta sitten
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Savant sanoi:
Siis mitä? Itse läpäisin pelin 39h enkä pitänyt mitenkää kiirettä. Kaikkia sivutehtäviä en ratkaissut mutta muutaman kuitenkin. Taidat todella pitää pelistä tai sitten et vaan osaa :D

45h ja kakkosdisci alkoi. Jäin tappelemaan pitkäksi aikaa käyttäen välillä muitakin ukkoja, saadakseni niille edes pikaksen parempia iskuja noiden heikkojen tuhnujen sijaan. Yksin poelatessa ainoastaan oma ukko kehittyy (käytä iskua X 50 kertaa, niin saat iskun Y), sillä COMit vain pakittelevat taisteluissa käyttämättä B-hyökkäyksiä ja muutamaa tiettyä taikaa ollenkaan. Itse siinä yleensä hakkaa kolme neljäsosaa vihuista ja muut vain katsovat vierestä, miten homma tulisi hoitaa. Ihmispelaajien kanssa ihan erilaista pelata.

Iskuista esimerkkeinä:
Raine: Charge, Barrier, Acuteness...vankimiehen Mirage, Coletten Item Rover, Sheenan superhuonot Seal-iskut jne.

Viisi-kuusikymmentä tappelua kun menee Y-valikon kautta kahden sekunnin välein komeille käskyjä antaessa (minä niitä jaksanut C-sauvaan pistää), käyden nukkumassa aina välissä saadakseen TP:t täyteen, niin kyllä siinä aika paljon aikaa saa kulumaan. Vaan jokainen ukko oppiikin siinä semmoiset 6-7 hyvää iskua ja aika nopeasti vieläpä.
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

PoP: Warrior Within käytettynä amazon.co.uk:sta, 21e.
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Batman Vengeance tuli hankittua, kun puoli-ilmaiseksi (4e) kirpputorilla joku myi. Joululahjaksi itselle menee. ;)
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Tänään tuli postissa käytetty True Crime: Streets of LA.
Hintaa postikuluineen 11 euroa...
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Tänään meni pukinkonttiin Peter Jackson`s King Kong ja Super Mario Sunshine
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Star Wars: Rogue Leader II. Joskus tehtävän vaikeuteen tuskastuneena menin pelin myymään ja olen sitä kyllä katunut. Nyt sain hyvään hintaan käytettynä ja uskon, että olen jo parempi pilotti. May the force be with me...
 
Vastaus: Viimeisin Cubepelisi minkä ostit/sait?

Myin Cubeni pari viikkoa sitten, kun tarkoituksena oli ostaa tilalle se uusi hieno valkoinen Cube. Eilen kävin parissa liikkeessä kysymässä, eikä kummassakaan tietysti ollut. Jotain oli kuitenkin saatava, eihän joulua voi ilman Cubea olla(tuskin tulee pelattua kuitenkaan). Mukaan tarttui sitten käytetty Mario Kart Pak melko edullisesti. Eli Mario Kart: DD on viimeisin hankinta.

Nyt löytyy sitten 4x MK: DD :/
 
Ylös Bottom