Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viisi

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Niin, eli digiboxaajat ovat eilisestä lähtien saaneet nauttia uudesta TV-kanavasta, nimeltä Viisi.
Ohjelmistosta löytyy kiinnostavaakin tavaraa pop-kulttuurista kiinnostuneille, mutta mainos- ja chatti-bannerit hitusen pilaavat nautintoa.

Meikäläisiä saattaa kiinnostaa Peliforum.tv -ohjelma, mutta ainakaan eka jakso ei lupaa kovin hyvää.
Budjetti ei voi olla ainakaan paljoa MoonTV:tä pienempi, mutta toteutus on kuitenkin aika penaalista. Ohjelman nariseva juontaja pistää kaipaamaan jopa alkuaikojen Eliasta Moonikselta.

BTW,
www.peliforum.tv ohjaa jostain kumman syystä Peliplaneetalle. :cool:
 
Niin, ja Viisi voisi ottaa oppia Bloombergiltä siinä, ettei kuvan elementtien välillä välttämättä tarvita leveitä kehyksiä ja koko höskä voisi olla ihan koko ruudun kokoinen.
 
Telkkariin!!!

http://www.peliplaneetta.net/

Päivä peliohjelman juontajana?

Sinustako uuden peliohjelman juontaja?
Oletko ulospäin suuntautunut, sanavalmis ja peleistä kiinnostunut vähintään 16 vuotias mies tai nainen?

Peliplaneetta.net ja digikanava TV5 etsivät hyviä tyyppejä juontamaan uutta peliohjelmaa jonka lähetykset aloitetaan toukokuussa TV5 digikanavalla.
Lähetä meille tietoa itsestäsi sekä vastaus kysymykseen Miksi minä olisin hyvä ohjelmajuontaja? osoitteella viisijuontaja@jippii.fi ja voit olla etsimämme juontajakokelas!
 
Tilt - TV:ssä, netissä, paperilla
Play - TV:ssä, netissä, paperilla (Pelaaja)

Peliplaneetta - TV:ssä, netissä... eli tuleeko lehti sitten seuraavaksi?

Ja mikä on Konsolifinin seuraava siirto? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja mikä on Konsolifinin seuraava siirto? ;)
Noh, minä olen toiminut jo ulkomaankirjeenvaihtajana, joten enköhän laita hakemuksen vetämään tuonne vitoskanavallekin.
 
Ylös Bottom