Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Halo-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

Ei vaan pakkohan kommenttien on olla mahdollisia, sillä kahdesta ekasta kentästä saa puhua. Paavi varmaan kirjoitteleekin as we speak?

Ei vaan pakkohan kommenttien on olla mahdollisia, sillä kahdesta ekasta kentästä saa puhua. Paavi varmaan kirjoitteleekin as we speak?

Eiku teen ruokaa. Se on kuulemma vielä parempaa kuin Halo: Reach. Kannattaa joskus kokeilla.

Kahdesta ensimmäisestä kentästä ei saa kirjoittaa, mutta embargossa kyllä puhuttiin kahdesta kentästä, joista saisi ennakoida. Tästä nyt ei kuitenkaan ole vielä aivan täyttä varmuutta, enkä tiedä, saisiko noista kahdesta kentästä nyt loppupeleissä mitään mielenkiintoista sanottavaa irti, kun on koko kampanja varsin tuoreessa muistissa.

Tänään vasta oikein tajusin, että Halo: Reach on tosiaan viimeinen Halo-peli, jossa kuullaan Martyn musiikkia. Muilla osa-alueilla 343 voi saavuttaa Bungien tuotokset, mutta sävellysten saralla en tähän usko.

Reachin soundtrack tulee myyntiin 28. syyskuuta ja ilmeisesti sieltä saadaan kahden levyn setti taas. Nomnomnom.

Hätäisimmille tuota Reachin soundtrackkia löytyy vaihtelevan pituisina ja laatuisina palasina kuunneltavana youtuben syövereistä.

Feikkejäkin on tosin mahtunut joukkoon, joten suosittelen itse odottamaan pelin ja soundtrackin julkaisuun asti. Itse löysin Reachin soundtrackista jälleen kerran lukuisia helmiä, Martin O'Donnell osaa pitää tuon mahtipontisuuden juuri sopivissa rajoissa, eikä mene ihan samanlaiseen ylilyönteihin kuin Hans Zimmer, jonka musiikki on omaan mieleeni useasti vähän turhan irrallaan elokuvasta/pelistä.

O'Donnelin sävellykset sopivat välivideoihin ja sen hetkisen toiminnan kuvastamiseen kuin nyrkki silmään, ja onnistuu rauhallisemmankin musiikin hiominen.

Luotettavasta lähteestä kuulin, että kampanja olisi lyhyt. Toki koluamalla saa lisää aikaa kulumaan, mutta aika tylsä silti, että pelin voi läpäistä helposti yhdeltä istumalta (normaalilla vaikeustasolla).

Luotettavasta lähteestä kuulin, että kampanja olisi lyhyt. Toki koluamalla saa lisää aikaa kulumaan, mutta aika tylsä silti, että pelin voi läpäistä helposti yhdeltä istumalta (normaalilla vaikeustasolla).

Huhujen mukaan tämä onnistuisi kaikkien Halo-pelien kohdalla, jos siis pelaa normaalilla. Kuten vaikeustasojen kuvauksissakin lukee, Heroic on se vaikeustaso, jolla Halo on tarkoitettu pelattavaksi. Ei sillä, että peli välttämättä tuolla vaikeustasollakaan 24 tuntia kestäisi, mutta kuitenkin.

Katselin juuri youtubesta mukavan pitkää videota firefight ottelusta Glacier kentässä. Komeaa menoa miekka eliittejä, hunttereita, brutuksia ym.

Tuli huomattua ,että grunttien selkäkäreput räjähtelevät samalla tavalla, kuin halo warssissa. Pikkuparat lentävät volttia ilmassa. Sääliksi käy::D.

Bungie viittasi juuri jossain haastattelussa, että kallojen sijaan pelissä keräillään jotain muuta. Achievementtejä niistä ei ilmeisesti saa, mutta toivottavasti niistä olisi jotain hyötyä tai ne syventäisivät tarinan taustoja?

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tämä paljon käytetty "yhdeltä istumalta" käytännössä tarkoittaa.

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tämä paljon käytetty "yhdeltä istumalta" käytännössä tarkoittaa.

Istuma on yksi pelisessio, jossa aktiivisesti ainoastaan pieniä taukoja pitäen tahkoat peliä. 10 tuntia ei ole istuma. :)

5-6h. Toki paavin pointti on validi, mutta enemmän ja kovempia vastuksia ainoastaan hidastaa etenemistä, ei tee matkasta pidempää.

5-6h. Toki paavin pointti on validi, mutta enemmän ja kovempia vastuksia ainoastaan hidastaa etenemistä, ei tee matkasta pidempää.

Ei niin, Halojen tapauksessa koko matka on aivan erilainen. Jos Halon juoksee normalilla läpi ei kokemus ole mitenkään verrannollinen siihen räiskintä nirvanaan minkä vaikeammalla vaikeusasteella pelaaminen tuo.

Minulle passaa ainakin todella hyvin, että peli kestää sen 6-10 tuntia. Tässä tuli juuri mietittyä, että neljän levyn Lost Odyssey ei sovi minulle ainoastaan siitä syystä ettei minulla ole aikaa tuon mittaisille peleille. Mikään Halo-peli ei ole ollut minusta ainakaan liian lyhyt. Toiveena olisi sen sijaan, että kenttien avautuessa saisi kokea niitä Halo: CE:n wow-kokemuksia. Ihan samaan pääseminen lienee mahdotonta.

Tähän asti olen pysynyt vielä lähes täydessä halopimennossa, ja tämän ketjun lukemisenkin olen saanut jätettyä melkoisen vähälle. Tällä menolla tiedän Reachista juuri niin vähän ennen julkaisua kuin olen halunnutkin.

Ei niin, Halojen tapauksessa koko matka on aivan erilainen. Jos Halon juoksee normalilla läpi ei kokemus ole mitenkään verrannollinen siihen räiskintä nirvanaan minkä vaikeammalla vaikeusasteella pelaaminen tuo.

Kolmoshalossa omaksi ongelmakseni koitui että heroic oli liian vaikea ja muutama kohta meni rasittavaksi toistoksi josta oli hauskuus kaukana. Vaihto normalille taas teki pelistä tylsän läpijuoksun. Ekan boxin Haloissa tasapainotus tuntui toimivan paremmin, toivottavasti Reach pystyy samaan.

Uskaltaisikohan sitä aloittaa heti Legendaryllä. Co-oppina tietysti.

Mutta joo hypeä täälläkin. Betan perusteella tästä tulee tän vuoden the multiplayer itselleni.

Halo kolmosta tullut kohta noin 3 vuotta pelattua. Mietin vaan saakohan Reachista yhtä paljon pelattaavaa irti (lauantai öiset split-screen slayer matsit Halo kolmosessa kavereiden kanssa ovat sairaan hauskaa).

Uskaltaisikohan sitä aloittaa heti Legendaryllä. Co-oppina tietysti.
Jos tässä on se automaattispawnaus kaverin viereen kuollessa niin pysyy kyllä kolmevuotiaskin elossa pienemmällä vaikeustasolla. Itse en kyllä pidä jos shooter-peli ei tarjoa minkäänlaista pientä haasteenpoikasta.

Halojen Legendary on aina ollut soolona oikein sopiva vaikeusaste. Nythän se vielä skaalautuu pelaajamäärän mukaan.

Jos tässä on se automaattispawnaus kaverin viereen kuollessa niin pysyy kyllä kolmevuotiaskin elossa pienemmällä vaikeustasolla. Itse en kyllä pidä jos shooter-peli ei tarjoa minkäänlaista pientä haasteenpoikasta.

Tuon voi aina onneksi kytkeä pois päältä Iron-kallolla.

Ylös Bottom