Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Mass Effect -ketju

Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Pystyskö tuota äänestystä muuttamaan? Voisi jossain vaiheessa esim. kysyä kumpaa konsolifinittäjät preferoivat ME1:sta vai ME2:sta.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Aloitin tässä jokunen viikko sitten femshepillä pelaamisen (ME1:ssä tietty, josta importtaan sen ME2:een). Täytyy myöntää, etten oikein ymmärrä tuon hienoutta. Renegadena se näyttää menevän melko hyvin ja ihan tarpeeksi uskottavalta se vaikuttaa. Jokseenkin se vaan... noh. MaleShep on vaan se ainoa oikea :D.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Siitähän tuon femshepin suosio johtuu että ääninäyttelijä on niin paljon parempi kuin miehellä. Maleshep on aika monotoninen eikä osoita juuri mitään tunnetta missään vaiheessa. Lisäksi minä ainakin katselen kaunista naista joka keskustelussa paljon mieluummin kuin miestä:cool:
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Fakta: FemShepin suosio johtuu tiukasta äässistä ja Liara-romanssista.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Jos sillä ois mirandan perse ja asu niin ehkä sitten.:D
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Komppaan itseäni. Ääninäyttely kautta linjan on ollut erikoisen paljon parempaa tosiaankin. Tässä kertyi joku 8-9h lisää mittariin ja ei tarvitse enää ihmetellä, miksi femsheppis on niin suosittu. Voin vaan kuvitella, millaista se mahtaa olla sitten ME2:ssa, kun tämäkin tuntuu räjäyttävän potin.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Minun mielestäni malen ääninäytteliä on parempi, ja sopii perusshepardille täydellisesti. Olen pelannut kummankin pelin läpi hyvismiehellä ja pahisnaisella.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Minun mielestäni malen ääninäytteliä on parempi, ja sopii perusshepardille täydellisesti. Olen pelannut kummankin pelin läpi hyvismiehellä ja pahisnaisella.

Hyvikselle se kieltämättäkin sopii kuin luoti silmien väliin. Pahiksena maleshep on femsheppiin verrattuna paljon latteampi. Siinä missä FemShep lataa täyden laidallisen vihaisena, on miehen ulosanti paljon neutraalimpaa. Me likes FemShep.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Mitä seuraavaksi, Metroid onkin nainen!!1!

Metroid on leijuva energiaa imevä olio, joka muistuttaa lähinnä meduusaa. Samus Aran on Metroid-sarjan päähenkilö.

---

Latailin äsken Shepardin ja Liaran tarinaa jatkavan lisärin Lair of The Shadow Broker. Artikkelia luvassa tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Metroid on leijuva energiaa imevä olio, joka muistuttaa lähinnä meduusaa. Samus Aran on Metroid-sarjan päähenkilö.

---

Latailin äsken Shepardin ja Liaran tarinaa jatkavan lisärin Lair of The Shadow Broker. Artikkelia luvassa tulevaisuudessa.

Thats the joke ;)

Mutta joo, vielä on itellä lataamatta uusimmat herkut vaikka olin niin varma että nappaan sen heti kun se ilmestyy. Onneksi myöhemmälläkin ajalla kerkiää.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Nyt jotain sellaista wtf-kamaa, joka kyllä takaa kahvit näppikselle:

[video=youtube;PeWu2_JUzIE]http://www.youtube.com/watch?v=PeWu2_JUzIE[/video]

:D
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Nyt jotain sellaista wtf-kamaa,
Kelly tykkää vähän kaikensorttisista alieneista mutta Miranda menee asteen pidemmälle. :eek:
[video=youtube;Q_ICbDReP_k]http://www.youtube.com/watch?v=Q_ICbDReP_k&has_verified=1[/video]
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Stammy ja Qwerti :D Tuon Miranda-videon jälkeen ei kyllä ensi yönä nukuta :eek:
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Dodiih!

Taputan itseäni selkäpanssariin ja soitan pienen fanfaarin Illiumista hankkimallani alppitorven tapaisella. Nyt on plakkarissa täydet gamerscoret molemmista Massoista.

(Paitsi Pinnaclea en hankkinut, koska se on kuraa.)

Täytyy sanoa näin jälkikäteen, että sotilas on ylivoimaisesti tylsin luokka kaikista. Engineer tai adept tuntuu mulle toimivan parhaiten, antaa muun tiimin tehdä varsinainen likainen työ :)

Nytpä lähen vielä kattomaan mitä Liaralla on sanottavaa, ei olla nähty sitten ykkösen tyttörakkauden. Toisin sanoen, Lair of the Shadow Broker vielä pelaamatta Liaraa pusutelleella femshepillä. :D
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Jaahas, ensimmäiset kuvat Mass Effect-elokuvasta!

2703819.jpg


No eipä nyt näinkään, mutta aivan hullua Garrus-cosplayta! Eipä jää paljoa kalibraatioille enää sijaa.

2643320.jpg


2683486.jpg
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Nuo on kuitenkin ihan eri maailmasta kuin esimerkiksi aiemmin linkitetty Miranda-Wannabee.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Mutta missä viipyy Liara-cosplay? :mad:

Missä viipyy Elcor-cosplay??

Ei hyvänen aika jätkät, jotain rajaa jo... :D Repesin noille liaroille ihan täydellisesti, näköjään jotkut on vielä aika monta kertaa kovempia faneja kun ite.

E: Hieno kuva Elcor-spectrestä löytys netistä muute, varmaan ollu täällä jo ni ei viitti postata...
 
Ylös Bottom