Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Mass Effect -ketju

joo eilen kun luin uutiseen niin olihan se taas pakko katsoa tämä kaikkien aikojen traileri, joka on tullut katsottua jo satoja kertoja ja aina se vain onnistuu iskemään kylmikset, Mass effect 2 meneekin all time top 5 listoille itselleni. Uskoisin myös että tämä traileri toi Two Steps from hellin ihmisten tietoisuuteen. toivonki että mikäli jos tänään jos trilogyn traileri julkaistaan se alustettaisiin/alkaisi näillä sanoilla: "We're at war. No one wants to admit it but Humanity's under attack. One very specific man might be all that stands between Humanity and the greatest threat of our brief existence"



 
Viimeksi muokattu:
joo eilen kun luin uutiseen niin olihan se taas pakko katsoa tämä kaikkien aikojen traileri, joka on tullut katsottua jo satoja kertoja ja aina se vain onnistuu iskemään kylmikset, Mass effect 2 meneekin all time top 5 listoille itselleni.
Tuo on kyllä ihan super eeppinen traikku.

Ai että, odotukset vaan nousee.
 
Tuo ME2 traileri on kyllä mahtava. Mutta ehkä vielä enemmän toivoisin tämän kaikkien aikojen ensimmäisen(?) ME-trailerin kaltaista videota. Tästä tuli silloin muinoin fiilis aivan uudenlaisesta scifiseikkailusta.

 
JES!! Nyt sitten enään pelikuvaa että minkätason remaster tämä on, suora 4K 60 FPS käännös vai onko pellin alta muokattu enemmänkin ja onko pelillisesti muutettu mitään. Mutta innoissani olen. :eek:

EDIT: jaa olihan siitä jotain infoa.

" Mass Effect Legendary Edition officially announced.
- Includes ME 1, 2, & 3 + All DLCs.
- Improved resolution & frame rate.
- Improved graphics (textures, shaders, character models, & effects)."

Sekä uusi peli sarjaan tekeillä.

 
Ei onneksi ollut lopussa sitä "Only on Mobile devices" tekstiä :D

Kyllä tämä varmaan pitää jossakin vaiheessa ostaa ja kokea uudelleen, jos on hyvin tehty.
 
JES!! Nyt sitten enään pelikuvaa että minkätason remaster tämä on, suora 4K 60 FPS käännös vai onko pellin alta muokattu enemmänkin ja onko pelillisesti muutettu mitään. Mutta innoissani olen. :eek:

EDIT: jaa olihan siitä jotain infoa.

" Mass Effect Legendary Edition officially announced.
- Includes ME 1, 2, & 3 + All DLCs.
- Improved resolution & frame rate.
- Improved graphics (textures, shaders, character models, & effects)."

Sekä uusi peli sarjaan tekeillä.


Mj6mwoA.gif

No niin!
 
Vähän on ristiriitaiset fiilikset, kun mietin, että miksi olen niin innoissani uudelleenjulkaisusta koskien pelejä, jotka olen pelannut jo kauan sitten. No olen kuitenkin innoissani :D

Kyllähän tuo setti pitää ostaa, kun se tulee.
 
Itse olen ykköstä joskus aikoinaan jonkun matkaan pelannut ja muita osia vaan kokeillut. Kiinnostaa siis aika paljon. Toivottavasti tämä tulee semmoiseen väliin että ehtii pelata.
 
Vähän on ristiriitaiset fiilikset, kun mietin, että miksi olen niin innoissani uudelleenjulkaisusta koskien pelejä, jotka olen pelannut jo kauan sitten. No olen kuitenkin innoissani :D

Kyllähän tuo setti pitää ostaa, kun se tulee.

Samoja mietteitä. Mutta juuri Mass Effect on kaivannutkin remasteria, koska pelien välillä on aika suuria teknisiä eroja, ja DLC-tilanne on varsinkin PC:llä ollut tosi hankala.

Jos remaster onnistuu viilaamaan pelit yhtenäiseksi saumattomaksi paketiksi, säilyttäen silti jokaisen osan erityispiirteet, on paketti varmasti jokaisen sentin arvoinen. Vähän kuin Halon Master Chief Collection nyt kun se on viimeisen päälle kiillotettu.
 
Oli jo aikakin nostella vanhaa trilogiaa esiin. Varovaisen innostuneena kokoelmaa odotetaan. Kahdesti koko trilogia pelattu läpi kahdella eri alustalla ja ehdottomasti yksi kaikkien aikojen suosikkipelisarjoja. Tästä syystä myös toivon, ettei pelejä lähdetä ainakaan uudistamaan liian paljon. Pientä viilausta ja pakkelia sinne tänne, kaikki lisäsisältö mukaan ja virheetön suorituskyky - niillä eväillä peli lähtee kaupan hyllyltä kolmannelle kierrokselle.
 
Tuli juuri kesällä pelattua koko trilogia toista kertaa läpi. Kolmatta kertaa ei todellakaan kiinnosta sarjaa läpi pelata, vaikka kakkonen ja kolmonen (varsinkin kolmonen) ovatkin loistavia. Ykkönen paljastui toisella läpipeluukerralla varsin onnettomaksi kyhäelmäksi, ja tuli sen pelaamiseen ensimmäiselläkin pelikerralla yli vuoden tauko, kun alkoi aika pahasti loppupuolella tympimään.
 
Viimeksi muokattu:
Hitto vieköön, toivottavasti tästä tulee jotain elämää suurempaa, eikä mitään pökälettä. Sen verran kovaa on kolahtanut tuo alkuperäinen trilogia.

Melkein näkisin parempana vaihtoehtona sen, että alkuperäinen trilogia jätettäisiin rauhaan visuaalisia päivityksiä lukuunottamatta. Uutta tarinaa kehiin, pientä fanservicea kehiin vaikka erilaisten tekstifileiden muodossa ja osaava tiimi tekemään peliä. Muuta ei täällä tarvita.
 
Ylös Bottom