Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yllätyin myös melkoisesti MaleSheppiksen suosiosta. Muilta foorumeilta olen saanut sen kuvan, että FemmuShepööd on se ainoa oikea, kanoonia jopa... Vissiin vähän äänekkäämpiä nuo Jennifer Halen fanit.
The lines, the character animations and various other tidbits are male-oriented in a way that makes FemShep more than your stereotypical RPG female protagonist. For one, she wears practical armor.
Jep. Olipa se kuinka outoa tahansa, niin veikkaisin 50% olevan erittäin kova läpäisyluku nykypäivänä.
Yhden pelikierroksen pelasin naishahmolla, tuntui jotenkin täysin vieraalta, mutta kun sen pelasi täysin päinvastaisena kuin normaalisti (renegade-bitchiksi nimitin) niin kyllä se meni. Mutta kyllä Markit Meer & Vanderloo on ne oikeat Shepardit.
Hienon nimen olit keksinyt...![]()
Tosi vaikeaa kuitenkaan kuvitella muutoin kuin renegadena, kun malenkin kohdalla paragonina (75% achi) oli sellaista John Marston- luokkaa.![]()
Fakta: FemShepin suosio johtuu tiukasta äässistä ja Liara-romanssista.
Minun mielestäni malen ääninäytteliä on parempi, ja sopii perusshepardille täydellisesti. Olen pelannut kummankin pelin läpi hyvismiehellä ja pahisnaisella.
Mitä seuraavaksi, Metroid onkin nainen!!1!
Metroid on leijuva energiaa imevä olio, joka muistuttaa lähinnä meduusaa. Samus Aran on Metroid-sarjan päähenkilö.
---
Latailin äsken Shepardin ja Liaran tarinaa jatkavan lisärin Lair of The Shadow Broker. Artikkelia luvassa tulevaisuudessa.
Kelly tykkää vähän kaikensorttisista alieneista mutta Miranda menee asteen pidemmälle.Nyt jotain sellaista wtf-kamaa,