Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen ruokaketju!

Kunnollisen aamupalan, eli muroja ja kahvia. Kai tossa illemmalla pitäisi vielä syödä oikeeta ruokaakin.

Tulinpas juuri pitsalta. Oon niin täynnä että loppuillan vois vaan röyhtäillä ja syödä huomenna koulussa jotain.

Itse tehtyä kinkkupiirakkaa, kinkkusalaattia (kinkkua jäi vähän yli piirakasta), jogurttia, kaksi banaania, fazerin karjalanpiirakoita ja loput jääkaapista löytyneet valmislihapullat. Olen kasvavassa iässä. Mitäköhän sitä pistelisi iltapalaksi..?

Tuli just äsken syötyä purkki Eldorado tonnikalaa. Ei ollut mikään makuelämys, mutta pahempaakin on syöty.

Tässä tänään on tullut juotua kuppi kahvia ja Snickers aamupalaksi lennossa (jep, terveellistä), sitten päiväruuaksi lihapullia ja muusia. Äsken piti kulauttaa lasi kokista, ja kävihän tuo työkaveri lakuakin tarjoamassa.

Seuraavaksi syön varmaankin kotona jugurttia tai jotain muuta välipalaa. Ellen sitten eksy kotiin lähtiessä Mäkkäriin hakemaan jotain pikaruokaa...

Tänään vedin aamupalaksi 8 paahtoleipää, päälle laitoin joko pelkkää margariinia, camembertiä tai meetwurstia. Juoma oli hedelmämehutiiviste, tulevaisuuden selviytyvä laji.
Kohta himaan syömään uuniperunoita ja lihapullia, aah... Nälkä.

Söin makaronia. En italiaanoa vaan ihan oikeaa ruokaa. Lisäksi voisin syöttää kaikki xboxpelini koiralle jos minulla niitä olisi. Kiitos.

Nii ja kahviahan mä join just viimeks.

Tänään tuli käytyä syömässä paikallisessa kebabraflassa leivän sisään leivottu kebabrulla juustolla. Palanpainikkeeksi puoli litraa spritea.

Ja täysi olo on.

- Esa

Aamulla päätin ottaa hieman Minibixejä ja kauraa lautaselleni, mutta surukseni huomasin, että jääkaapista oli tyhjätty kaikki maito. Sen jälkeen päädyin yhteen kokonaiseen reikäleipään (ei sitä suurinta kokoa) ja päällysteenä oli leikkelettä, Oltermannia, ja Keijua.
Myöhemmin päivällä söin yhden Lidl:stä ostetun kinkkusienipizzan. Oli muuten karmea kokemus: Kinkku oli ehkä hieman raakaa, paikkapaikoin kinkut oli vain pistetty pieniin kasoihin, sienet olivat sitä ihan jees kamaa, juusto oli jotenkin ihmeellisesti irrallaan pohjasta, ja ensimmäisellä haukkasulla veti lähes kaikki päällysteet mukanaan. En suosittele kenellekkään, vaikka halpaa se onkin.
Illemmalla päätin ottaa vähän rennommin juomalla Pirkka first choice colaa pullapitkon kera.

Tuli aamupalaksi haettua tonnikalakolmioleipä ja Red Bull. Eiköhän noilla taas päivä käynnisty. Siihen kun vielä ottaa kupin kahvia niin viimeistään siinä vaiheessa.

Tänään en ole vielä syönyt mitään. Nälkä kyllä ois, pitää mennä kahtoo mitä jääkaapista löytyy.

Kebabbi on muuten parasta, sitä pitää saada ainakin kerran kuussa.

Tuossa tuli äsken syötyä porsaanleike pippurikastikkeella ja muusia. Oikein hyvää, ja nälkä lähti. Ja nyt on taas kahvia kupissa.

Ylös Bottom