Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Teen parhaani että jaksaisin katsoa, alkaa kunto olemaan parempaan päin ja viime yönäkin sain viimein sen 11 tuntia nukuttua kunnolla pankkiin.Suomella puolelta öin puolivälierä Slovakiaa vastaan TV5 näyttää..kova matsi,mut en taida jaksaa valvoo
Teen parhaani että jaksaisin katsoa, alkaa kunto olemaan parempaan päin ja viime yönäkin sain viimein sen 11 tuntia nukuttua kunnolla pankkiin.
Kattellut Ruotsin pelien koostevideoita, eihän ne mitään kerro mutta saa edes vähän käryä millaista peliä pelaavat. Niiden perusteella (edelleen äärimmäisen ohut otanta) väittäisin että Suomella olisi luisteluvoiman/nopeuden puolesta etu puolellaan. Jännää onRuotsilla on kai pistepörssissä joku 4 ennen ekaa meidän pelaajaa..voi tulla hikinen ilta!
På Svenska?Kattellut Ruotsin pelien koostevideoita, eihän ne mitään kerro mutta saa edes vähän käryä millaista peliä pelaavat. Niiden perusteella (edelleen äärimmäisen ohut otanta) väittäisin että Suomella olisi luisteluvoiman/nopeuden puolesta etu puolellaan. Jännää on
Mun Ruotsalainen kaveri kanssa telkun ääressä illalla - tapamme mukaan saattaa vähän viestejä viuhua siinä ottelun aikana
Kyllä joutuu Englanniksi vääntämään, olen niin hirvittävän kehno Ruotsin kielen hallinnassa. Muista Ruotsin peruskoulun tunneiltakaan juuri muuta kun opettajan tukistamassa minua ko perseilin siellä jotainPå Svenska?
Kyllä (nuoriin) Leijoniin on pakko luottaa. Ollaan ennenkin noustu voittoon altavastaajan asemasta. Jotenkin se altavastaajan asema sopii Suomelle paremmin.
Perkule poijjaat ohan muuten jännä peli!
I have always been here.Pakkohan se oli herätä peliä kattoon. Onko muuta jännääjiä hereillä?
Liigan puolustajien yhden
kauden piste-ennätykset:
1. Pekka Rautakallio 36. 25+28=53 (1978-79)
2. Brian Rafalski 53. 19+34=53 (1998-99)
3. Reijo Ruotsalainen 34. 28+23=51 (1980-81)
4. Timo Jutila 49. 14+37=51 (1995-96)
5. Oliwer Kaski 59. 19+32=51 (2018-19)
---
11. Atro Leppänen 42. 14+33=47 (2024-25)