Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlpoNuokko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ruotsilla on kai pistepörssissä joku 4 ennen ekaa meidän pelaajaa..voi tulla hikinen ilta!
Kattellut Ruotsin pelien koostevideoita, eihän ne mitään kerro mutta saa edes vähän käryä millaista peliä pelaavat. Niiden perusteella (edelleen äärimmäisen ohut otanta) väittäisin että Suomella olisi luisteluvoiman/nopeuden puolesta etu puolellaan. Jännää on :)
Mun Ruotsalainen kaveri kanssa telkun ääressä illalla - tapamme mukaan saattaa vähän viestejä viuhua siinä ottelun aikana :D

Kattellut Ruotsin pelien koostevideoita, eihän ne mitään kerro mutta saa edes vähän käryä millaista peliä pelaavat. Niiden perusteella (edelleen äärimmäisen ohut otanta) väittäisin että Suomella olisi luisteluvoiman/nopeuden puolesta etu puolellaan. Jännää on :)
Mun Ruotsalainen kaveri kanssa telkun ääressä illalla - tapamme mukaan saattaa vähän viestejä viuhua siinä ottelun aikana :D
På Svenska?

Kyllä (nuoriin) Leijoniin on pakko luottaa. Ollaan ennenkin noustu voittoon altavastaajan asemasta. Jotenkin se altavastaajan asema sopii Suomelle paremmin.

På Svenska?

Kyllä (nuoriin) Leijoniin on pakko luottaa. Ollaan ennenkin noustu voittoon altavastaajan asemasta. Jotenkin se altavastaajan asema sopii Suomelle paremmin.
Kyllä joutuu Englanniksi vääntämään, olen niin hirvittävän kehno Ruotsin kielen hallinnassa. Muista Ruotsin peruskoulun tunneiltakaan juuri muuta kun opettajan tukistamassa minua ko perseilin siellä jotain :D

Mutta joo, kyllä minulla on aika hyvät kutinat nyt illan otteluun :) Toivottavasti en jinxannut!

Nää Suomi-Ruotsi ottelut arvokisoissa sytyttää aina..sensijaan EHT-turnauksen maidenvälinen ottelu on mulle suht samantekevä!

:) oli kyllä jälleen kerran hauskaa tämä Suomi-Ruotsi ikuinen vääntäminen :) Kyllä pakko on todeta että olisi Ruotsikin kenties voittonsa ansainnut tuon kolmannen eränsä kanssa mutta niin vaan Suomi taisteli :) Mahtavaa settiä.

Semmoinen huomio että Suomella kiekko pomppi ihan mahottoman paljon omissa syötöissä ja muutenkin oman alueen syöttöpeli oli aika kelvotonta kun vertaa noihin aiempiin peleihin? Jännittikö junnuja vai mistä kiikasti? Ei ihan kaikkea voi laittaa Ruotsin prässinkään piikkiin kun noita kävi aika lailla kaikkialla vaikkei olisi painettakaan..

Viimeksi muokattu:
Ite tsiigaan tota pronssimatsii jonku aikaa,sitten nukkumaan..finaali menee nauhalle..sääli et alkaa vasta 2.30,olisin takuulla halunnu kattoo suorana mut noin myöhään..

No olipa se perseestä. Ekat vajaa pari erää näytti hyvältä ja sitte jenkit veikin loppuajan. Rimpinen piti varsinkin jatkoajalla Suomea pystyssä. Ihme jos tuo kaveri ei pelaa NHL:ssä tulevaisuudessa.

Vaasan Sportin superkautta pelaava puolustaja Atro Leppänen teki ottelussa Kouvolan Kookoota vastaan pisteet 3+3=6. Tämä on (SM-)Liigan puolustajien yhden ottelun piste-ennätys! Aiemmin samaiset kuusi pistettä ovat toki tehneet Pertti Lehtonen (1988: 0+6) sekä Pekka Laksola (1989: 1+5). Leppänen paukutti kuitenkin kolme maalia, joten hän laittoi siinä suhteessa paremmaksi.

Varsinainen superkausi on Mäntän Bobby Orrilla menossa. 42:ssä ottelussa on nyt kasassa peräti pisteet 14+33=47 (koko kauden ennuste: 67 p.). Kauden päätteeksi mies siis ehjänä pysyessään vie todennäköisesti yhden kauden puolustajien piste-ennätyksen nimiinsä suorastaan murskaavasti. Jo tässä vaiheessa kautta Leppänen hätyyttelee kaikkien aikojen kymmenen kärkeä. Aikamoista!
Koodi:
Liigan puolustajien yhden
kauden piste-ennätykset:
1.  Pekka Rautakallio  36. 25+28=53 (1978-79)
2.  Brian Rafalski     53. 19+34=53 (1998-99)
3.  Reijo Ruotsalainen 34. 28+23=51 (1980-81)
4.  Timo Jutila        49. 14+37=51 (1995-96)
5.  Oliwer Kaski       59. 19+32=51 (2018-19)
---
11. Atro Leppänen      42. 14+33=47 (2024-25)

Ylös Bottom