Mukava saada positiivista palautetta.
Kiitos Illu EVO2003:n tuloksista, Pexi oli taas NIIIIN ajantasalla

.
Vastaavaa VF peli-iltaa en ainakaan itse ole vielä nähnyt, Evo+ videotykki+ 6 tasokasta pelaajaa +joka häiskällä oma tikku =
Pexi:
Manji ja Thr olivat samalla tasolla.
Mitenköhän tämäkin olisi ymmärrettävä? No itse en kyllä ollut parhaalla tasollani todellakaan. Vasta loppupäästä päivää alkoi Akira liikkua niinkuin piti, replaystä sen näkee. Tällä kertaa tosin Goh grabeineen oli vahvempi.... Ja koska refleksini olivat metsässä niin piti turvautua Jaskaan. Peli oli mielestäni varsin tasokasta tosin itseäni hävettää kun imen niitä maaheittoja edelleen hälyttäviä määriä.
West yllätti ainakin minut, kun heti alkajaisiksi sain pataa varmaan 5-7 matsia putkeen. Se Shunin b, f+P on aika hyvä.
Se pyykkilautaviritelmä ei ollut suunnitelmissa vaan pikapatentti johtuen videotykin huonosta audioliitännästä. Videotykki + vahvistin eivät mahtuneet samaan kirjahyllyyn.
West: Jos et voi pelata kuin Shunilla ja se tuntuu tylsältä, niin sitten pitää opetella uusia temppuja... Niin minä tein Jackyn kanssa. Jos voit niin kantsis päästä näkemään niistä meidän replaystä thrVSPexi (shun-Goh) matsi. Todella viihdyttävää katsottavaa.
Jupsi oli yllätys, lähinnä siksi että ensin nuohosi lattiaa naamallani kuten normaalisti käyttäen Jeffryä, mutta sitten turnauksessa otti kaikki muut mahdolliset hahmot ja sai takkiin. Selitys ois kiva kuulla?
Joo, katsotaan nyt tuleeko se seuraava tapaaminen milloin. Todennäköisyys on suuri saada tykki lainaan vastaisuudessakin kunhan ei nyt ihan joka toinen päivä pelata. (Muistutus: myös hyvä silverscreen on tärkeä, onneksi se tuli mukana)
Ne videot ois kiva saada nettiin, kivan pikku saitin kera, ja jos peli-illloista tulis kuukausittaisia niin videot vois hyvin roteitata kuten just esim. Daioh:issa.
Nyt on kuitenkin harjoittelun aika.

*hipsii pleikkarin luo*
- ManjiMaru