Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4

  • Viestiketjun aloittaja Mr.Dr.
  • Aloituspäivämäärä
Mulla on toi japsiversio. En ole pelikaanissa pelaillut kun joskus naskalina sitä ykköstä. Liikesarjat (ja niiden tekeminen) jäi kyllä vähän hämärän peittoon kun ei toi japanin kieli oikein luonnistu.

Lueskelin Pleikkari2-lehdestä sen artikkelin missä peli ylistettiin kuuhun ja vähän aurinkoonkin. Odotin jotain mullistavaa tällä mättösaralla mutta ei ainakaan vielä ole auennut miksi tämä olisi ehkä paras mättöpeli. Henkkoht tykkäsin tosta DOA2:sta vähän enemmän. Heikon japaninkielen taitajana jäi myös toi AI-taistelijan teko tekemättä. Se kuulostaa paperilla ainakin erittäin hyvältä että voisi vaikkapa "treenata" oman taistelijan ja pistää sitten kaverin AI-taistelijaa vastaan. Vähän niinkuin kukkotappelu :)

Odotellaan enkkuversiota jos sitten aukeis tämäkin peli paremmin mulle...
 
On toi VF4 kuitenkin aika import-friendly, koska valikot ja kaikki on englanninkielisiä. Ei se japaninikielisyys siinä haittaa, että en luule että se voi olla esteenä "tahkonnalle".
 
scheisse:mad: ei täti osannu sitten ostaa peliä Hong Kongissa!
joten no go with VF4:(
kun tässä on hehkuttanu kavereille ja pari VF-pelaajille et " mä saan ton kohta ja tulkaa sit meille pelaamaan, säästätte rahaa Arkades käynnissä"

täytyy sit venata pal....

voi hitsi sentään....
 
Tämähän taitaa tulla yksinoikeudella PS2:lle? Ei se muuten haittaisi, vaikka XBox-heebot pääsisivät tästä nauttimaan, mutta PS2:n tehoja ei päästäisi täysin hyödyntämään, jos peli tulisi myös muille konsoleille... Terveisiä vaan Codelle ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Tämähän taitaa tulla yksinoikeudella PS2:lle? Ei se muuten haittaisi, vaikka XBox-heebot pääsisivät tästä nauttimaan, mutta PS2:n tehoja ei päästäisi täysin hyödyntämään, jos peli tulisi myös muille konsoleille... Terveisiä vaan Codelle ;)
No alunperinhän se on tehny Naomi 2 -boardille (dc hardis +4 kertaa dc:n muistimäärä).
 
Juu sain tossa kunnon videopätkää kyseisestä pelistä. Kyllähän toi ihan hienolta näytti, mutta ei mitää maata mullistavaa. Pitäs tietenkin eka päästä testaamaan, että vois sanoo enemmän, mutta näin ensivaikutukseksi ei siis niin kovin erikoinen. Ei mielestäni pärjää tekkeneillä, mutta hommaan sen varmaan silti. Tekken 4:sta ja Soul Calibur 2:sta odottelen kuitenkin enemmän. Varsinkin Tekken 4:sta. :)
 
Näyttipäs saavan Gamespotissakin 9.3
En jaksa laittaa mitään linkkiä kyllä te osaatte käydä sen iteki tsiigaamassa! Jees ja Virtua Fighterit hakkaa nämä Tekkenit ja Dead Or Alivet mennen tullen! Kaikki jotka on pelannut Tekken 4:sta ja Virtua Fighter 4:sta niin tietää totuuden!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Jees ja Virtua Fighterit hakkaa nämä Tekkenit ja Dead Or Alivet mennen tullen! Kaikki jotka on pelannut Tekken 4:sta ja Virtua Fighter 4:sta niin tietää totuuden!

Minä olen pelannut Tekken 4:sta ja Virtual Fighet 4.sta, ja olen sitä mieltä että T4 hakkaa VF4:n kädet selän takana. Tuliko yllätyksenä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Jees ja Virtua Fighterit hakkaa nämä Tekkenit ja Dead Or Alivet mennen tullen! Kaikki jotka on pelannut Tekken 4:sta ja Virtua Fighter 4:sta niin tietää totuuden!
*nostan hattua* hyvin sanottu! Oon 100%:sti samaa mieltä sun kaa:D
Tekken sarja on kussu niin syvältä:p
No peliä odotelessa, meenkin nyt pelaa kaverin kaa arcade VF4:)

PS Tekkenit on nyypeille tarkoitettuja...

Vi ses!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

Tekken sarja on kussu niin syvältä:p
No peliä odotelessa, meenkin nyt pelaa kaverin kaa arcade VF4:)

PS Tekkenit on nyypeille tarkoitettuja...

Vi ses!

Veikkaan, ettet tiedä yhtään mistä puhut. Tekken on todella vaativa pelisarja, itse olen pelannut sitä n. 7 vuotta, enkä vieläkään osaa "kaikkia kikkoja".

Yleensä tekkeniä haukkuvat eivät vain yksinkertaisesti osaa pelata sitä.

Kannattaa tutkia ennenkuin alkaa hutkia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu

Kannattaa tutkia ennenkuin alkaa hutkia.
Juu:p

Tässä on yksi "tekkenisti", jos kiinnostaa pelata "suomi-pro-tekkenistejä" vastaan, niin voisin antaa heidän mailinsa.
Muistaakseni kerroit et hävisit yhelle Tekken pelaajalle gayworld skabas, tiiän sen jätkän! Tervetuloa pelaamaan heitä vastaan:)
Onhan äijät ihan tarpeeksi kovia...

Asiaan... VF4 on kingi tappelupeli.piste:D *I rest my case*

PS. Ne pelaa muuten japsi versiota, joten tempo saattaa olla nopeempi....
 
mä en kyl tajua miten joku voi sanoo pelattuaan vf4 ja t4 että t4 on parempi.. niissähän on ihan törkee ero, t4:ssä ehtii tekeen yhden liikkeen kun vf4:ssä kolme. Ja muutenkin ne äijät on kankeita paskoja. Itekin kyllä odotin t4:sta mutta pelattuani sitä ei ole enään mitään intoa pelata sitä uudestaan. Siis eikö kukaan muu ole huomannut nopeuseroa esim Tekkeneiden ja Dead or Alive:jen välillä?? Tekkenis ja Virtua Fighteriskin on nopeuseroa muttei niin suuri.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

Tässä on yksi "tekkenisti", jos kiinnostaa pelata "suomi-pro-tekkenistejä" vastaan, niin voisin antaa heidän mailinsa.
Muistaakseni kerroit et hävisit yhelle Tekken pelaajalle gayworld skabas, tiiän sen jätkän! Tervetuloa pelaamaan heitä vastaan:)
Onhan äijät ihan tarpeeksi kovia...

Asiaan... VF4 on kingi tappelupeli.piste:D *I rest my case*

PS. Ne pelaa muuten japsi versiota, joten tempo saattaa olla nopeempi....

Kyllä siellä yhden todella hyvän pelaajan näin. Toisaalta minun kaveri voitti hänetkin 3-1 (4 matsista, siis) revanssissa, että kyllähän minäkin näitä guruja tunnen. Itseasiassa kun tuossa uutena vuotena pelasin kyseistä heppua vastaan, voitin n. joka neljännen matsin. Ja kuten olenkin varmaan jo maininnut, pelasin todella surkeasti gameworld-messuilla. Nykyään minusta olisi varmasti vastustakin sille, jolle siellä hävisin (heppu joka meni finaaliin).

Laita vaan yksityisviestillä nimeä ja mailia, katsotaan jos keksisinkö jotain asiaa niillekin. En vaan kyllä käsitä, miten se, että tunnetko minua parempia pelaajia, liittyy tähän aiheeseen.


Kyllä se T4:n ja VF4:n paremmuusero on ratkaistavissa vain ja ainoastaa mielipiteillä. Ostan varmasti VF4:n heti kun se ilmestyy (huhtikuun alussa?), mutta pidän silti enemmän Tekkeneistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu


Kyllä siellä yhden todella hyvän pelaajan näin. Toisaalta minun kaveri voitti hänetkin 3-1 (4 matsista, siis) revanssissa, että kyllähän minäkin näitä guruja tunnen. Itseasiassa kun tuossa uutena vuotena pelasin kyseistä heppua vastaan, voitin n. joka neljännen matsin. Ja kuten olenkin varmaan jo maininnut, pelasin todella surkeasti gameworld-messuilla. Nykyään minusta olisi varmasti vastustakin sille, jolle siellä hävisin (heppu joka meni finaaliin).

Laita vaan yksityisviestillä nimeä ja mailia, katsotaan jos keksisinkö jotain asiaa niillekin. En vaan kyllä käsitä, miten se, että tunnetko minua parempia pelaajia, liittyy tähän aiheeseen.

Eli se joka hävisi finaalin, on huonompi kuin se voittaja. Se voittaja on paljon kovempi kui häviäjä.
se voitti ns. "TTT-skaban hesas":p ei oo mitään painoarvoo, LOL!

Toinen kavereistani piti osallistua GW-skabaan, todella kovaa pelaamaan, ei jaksanu tulla niin aikasin, krapula:p

Niin oon just funtsinu ite, miten se tähän aiheeseen... no ei se haittaa. Oot haasteen tarpeessa.
Olisi mukavaa järjestää "Suomen-Tekkenistien-tapaaminen";)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Niin oon just funtsinu ite, miten se tähän aiheeseen... no ei se haittaa. Oot haasteen tarpeessa.
Olisi mukavaa järjestää "Suomen-Tekkenistien-tapaaminen";)

Tuollainen tapaaminen olisi aivan loistavaa. Tiedän kyllä, etten ole mikään suomen paras pelaaja, mutta väittäisin olevani kuitenkin parempi kuin suurin osa. Saisin varmaan sen Toni Riipisenkin mukaan (jota voisin melkein väittää suomen parhaimmaksi tekkeninpelaajaksi).
 
Metacriticissä VF4:lla keskiarvo 93! Tulee mielenkiintosta nähä mikä noista kolmesta tulee olemaan paras. Ite tällä hetkellä ootan eniten Soul calibur 2:sta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Metacriticissä VF4:lla keskiarvo 93! Tulee mielenkiintosta nähä mikä noista kolmesta tulee olemaan paras. Ite tällä hetkellä ootan eniten Soul calibur 2:sta.


Jep kova kolmikko on tulossa..... Eniten odotan Tekkeniä ja Soul Caliburia.....
 
Ylös Bottom