Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Tennis 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Virtua Tennis 3

Konsoli tuli hommattua kuukausi sitten ja pelinä juuri tämä VT3 ja muita pelejä en ole vielä kaivannutkaan.

Vaimokkeen kanssa aluksi tuli pelattua mutta arvattavasti hänellä ei pitkään riittänyt innostus eli ihan yksinpelinä olen tuota sitten pelaillut.

Uramodeja olen hieman aiemmin peleissä karsastanut, mutta tässä se on ihan mielenkiintoisesti tehty eli pitää mielenkiinnon yllä hienosti. Alussa kaikki pelaajat olivat aika helppoja vastustajia, mutta kun oma ranging nousee, niin samoin nousee samojen vastustajien pelitaidot.

Suosittelen, mukavia pikkupelejä lyöntiharjoituksina eli kaikki ei ole sitä perinteistä tennistä :D

Kaitzu sanoi:
Konsoli tuli hommattua kuukausi sitten ja pelinä juuri tämä VT3 ja muita pelejä en ole vielä kaivannutkaan.

Vaimokkeen kanssa aluksi tuli pelattua mutta arvattavasti hänellä ei pitkään riittänyt innostus eli ihan yksinpelinä olen tuota sitten pelaillut.

Uramodeja olen hieman aiemmin peleissä karsastanut, mutta tässä se on ihan mielenkiintoisesti tehty eli pitää mielenkiinnon yllä hienosti. Alussa kaikki pelaajat olivat aika helppoja vastustajia, mutta kun oma ranging nousee, niin samoin nousee samojen vastustajien pelitaidot.

Suosittelen, mukavia pikkupelejä lyöntiharjoituksina eli kaikki ei ole sitä perinteistä tennistä :D
Jep, itsekkin kävin eilen ostamassa ko. pelin ja olen todella viihtynyt pelin ääressä :cool: eivätkä myöskään ne minipelit Uramoodissakaan ole enää mitään todella helppoja, esim 3taso keilatessa jne.
Mielestäni peli on toteutettu erittäin hyvin, ainoa miinus on Nettipelin puute:mad:

Kaveriporukalla tullut aina tahkottua virtua tennis kakkosta niin pitihän nyt tämäkin käydä ostamassa. Peli mekaniikkaa on lähdetty sörkkimään yllättävän paljon! Mitä arvosteluja luin niin niissä sanottiin että mikään ei ole muuttunut grafiikoiden lisäksi. Pallon liikket ja se miten se reagoi erilaisiin pintoihin on muuttunut nyt huomattavasti aidommaksi. Tosin tämä ei taas välttämättä ole niin hyvä asia, nimittäin nyt pelaajan lyöntiasento on todella olennaisessa roolissa, välillä on todella vaikea kertoa missä asennossa pelaaja on palloon nähden etenkin kun pelaat itse takakentällä! Jos joudut syöksymään palloon (jota tapahtuu todella paljon virtua tenniksissä) niin häväit tod näk pallon koska ukkeli jää makaamaan SEKUNNEIKSI kentän pintaan rehkiessään ylös.

Tämä pallon aidompi "pomppiminen" on myös välillä melko rasittavaa sillä koviin lyönteihin tähtääminen on mahdotonta. Ja kun lyös kovaan lyöntiin niin pallo pomppaa täysin randomilla, yleensä vieläpä ohi kentästä. Se hyvä puoli tässä on että peli on aivan tavattoman helppo, sen oppii viidessä sekunnissa ja vaikkei kaikkia lyöntejä hallitsisikaan niin kuka vain voi voittaa tässä kenet vain.

Mutta siis ehdottoman viihdyttävä peli joka sopii offline moninpelinä erinomaisesti niille joilla on kavereita jotka eivät pelaa juurikaan pelejä.

Onko muut huomanneet että ranking-sijoitus yksinpelissä voi tippua?

Olen pelannut kaikki normi turnaukset voitokkaasti, ainoastaan kings-turnaus (pääsyrajana 16) voittamatta. Tuohan pelataan vain yhden kerran kaudessa eli ajattelin sitten lomaillen (kotona ja ulkomailla) viettää vuoden. Näin tehdessä parin kuukauden ajan, niin huomasin että ranking-sijoitukseni oli tippunut 6 -> 11. Jo kerran pelatuista (voitetuista) turnauksista en ole huomannut että voisi rankingiaan parantaa. Tällä vauhdilla jos sijoitukseni tippuu, niin en taida päästä edes tuonne kings-turnaukseen.

No onhan tuolla paljon muutakin pelattavaa (academy-harjoitukset ja pikkupelit), mutta hieman ihmetyttää tuo ranking-tippuminen.

Kaitzu sanoi:
Onko muut huomanneet että ranking-sijoitus yksinpelissä voi tippua?

Olen pelannut kaikki normi turnaukset voitokkaasti, ainoastaan kings-turnaus (pääsyrajana 16) voittamatta. Tuohan pelataan vain yhden kerran kaudessa eli ajattelin sitten lomaillen (kotona ja ulkomailla) viettää vuoden. Näin tehdessä parin kuukauden ajan, niin huomasin että ranking-sijoitukseni oli tippunut 6 -> 11. Jo kerran pelatuista (voitetuista) turnauksista en ole huomannut että voisi rankingiaan parantaa. Tällä vauhdilla jos sijoitukseni tippuu, niin en taida päästä edes tuonne kings-turnaukseen.

No onhan tuolla paljon muutakin pelattavaa (academy-harjoitukset ja pikkupelit), mutta hieman ihmetyttää tuo ranking-tippuminen.
Homma toimii kuten oikeastikin, tosin vain Grand Slamien osalta. Omaa ranking-suoritustaan on puolustettava. Jos olet voittanut jonkin turnauksen edellisvuonna, on sinun voitettava se tänäkin vuonna, ellet halua tippua rankingissa. Eli kun voitat taas Grand Slamit, pääset ranking-kakkoseksi. Se King of Tennis (tjsp) on muuten lastenleikkiä verrattuna Duken ja Kingin kohtaamiseen.

Tautofonia sanoi:
Homma toimii kuten oikeastikin, tosin vain Grand Slamien osalta. Omaa ranking-suoritustaan on puolustettava. Jos olet voittanut jonkin turnauksen edellisvuonna, on sinun voitettava se tänäkin vuonna, ellet halua tippua rankingissa. Eli kun voitat taas Grand Slamit, pääset ranking-kakkoseksi. Se King of Tennis (tjsp) on muuten lastenleikkiä verrattuna Duken ja Kingin kohtaamiseen.
Joo huomasin eli ranking haalattu takaisin 6:ksi :D

Duke ja King? Ketäs noi on?

Ja eiku jatkamaan pelaamista :D

Ranking ois nyt 1 :D

Tietenkin paljon vielä pelaamatta, esim. academyssä monta suorittamatonta tehtävää (muutaman olen suorittanut sillä eka tasolla) ja minipelejä pelaamatta (esim. bingo - ei kyllä kiinnosta ollenkaan).

Mutta miten noi Duke ja King? Milloin noita kohdataan? Ja milloin ilmestyvät?

Olen tässä miettinyt tuon pelin hankintaa. Onko pelissä yhtään simulate-meininkiä vai onko ihan pelkkää arcadea? Löytyykö haastetta? Kannattaako hankkia? Nythän tuon hintakin on vähän tippunut.

Hele sanoi:
Olen tässä miettinyt tuon pelin hankintaa. Onko pelissä yhtään simulate-meininkiä vai onko ihan pelkkää arcadea? Löytyykö haastetta? Kannattaako hankkia? Nythän tuon hintakin on vähän tippunut.
onko pelin hinta muka tippunut??:eek: laittaisitko linkkiä

resistance sanoi:
onko pelin hinta muka tippunut??:eek: laittaisitko linkkiä

Ei se näköjään ollutkaan. Olin jostain näkevinäni sen jopa alle 50 euron. Konsolinetissä se on 59 , joka taitaa olla halvin. Ainakin MBnetin hintaseurannan mukaan.

Edit. Kun selailin ketjua taaksepäin, niin sinä itse postasit näin:

resistance sanoi:
Saan jonkun pelin kun kesäloma alkaa ensi viikon lauantaina niin nyt sitte tuli himo ostaa tämä Virtua tennis 3! Himoa lisäsi http://www.gamelife.fi/?viewproduct=8846&p=21&c=9 tarjous.

Enää tuo tarjous ei näköjään ole voimassa. Ja MBnetin hintaseurannan mukaan hinta kävi jo alle 50 euron.

Hele sanoi:
Ei se näköjään ollutkaan. Olin jostain näkevinäni sen jopa alle 50 euron. Konsolinetissä se on 59 , joka taitaa olla halvin. Ainakin MBnetin hintaseurannan mukaan.

Edit. Kun selailin ketjua taaksepäin, niin sinä itse postasit näin:

Enää tuo tarjous ei näköjään ole voimassa.
Joo ei oo enää :( Se oli viikko sitte vielä 46,90 e

Eikö tuossa saa itse valita minkä turnauksen pelaa jos ottaa valikosta tournament? Sitten se menee hahmo valintaan ja sitten alkaakin jo peli ja et saa päättää missä pelataan ja kuinka pitkät erät sun muuta!

Tarjouksessa

En osaa vain päättää... Demo oli lähinnä ärsyttävä ja arvostelutkaan eivät kovin hyvää kuvaa antaneet. Mutta porukka foorumeilla on tykänyt, joten ristiriitaa on moneen suuntaan...

Moni on täällä sanonut, että kannattaa poimia tarjouskorista ja tuossahan tuo nyt sitten olisi...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Baron sanoi:
Tarjouksessa

En osaa vain päättää... Demo oli lähinnä ärsyttävä ja arvostelutkaan eivät kovin hyvää kuvaa antaneet. Mutta porukka foorumeilla on tykänyt, joten ristiriitaa on moneen suuntaan...

Moni on täällä sanonut, että kannattaa poimia tarjouskorista ja tuossahan tuo nyt sitten olisi...

Mitäs tähän nyt sit sanoisi. Itse ostin julkaisussa, enkä ole hetkeäkään katunut. Yhä vieläkin kivaa viihdettä kavereiden kanssa ja yksinpeliinkin jaksaa aina silloin tällöin palata.

Testattiin parin kamun kanssa et miten peli toimii juomapelinä. Säännöt: Kummallekin sama hahmo "tasavertaisuuden vuoksi". Sit aina per hävitty PALLO otetaan huikka ja annetaan ohjain seuraavalle. Jos yksi on master pelissä ni muut on humalassa :)
Hyvä peli, mut tosiaan yksin on suppeaa pelailla.

joku väitti et peli on ylihelppo Hardilla ja mahdoton voitettava Very Hardilla.

Vastustajinakin aina nadalit,federerit ja muutamat muut. suppea vastustaja-porukka.

Ylös Bottom