Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Tennis 3

tsinivuo

New Member
GameSpotista lainattua: "The Xbox 360 and PS3 versions are nearly identical, but the Xbox 360 version is easily the better of the two, since the PS3 version doesn't have online play."

Vihdoinkin se on täällä. Dreamcastin parhaiden pelien, eli Virtua tenniksien jatko-osa, jota odotellessa olen takonut Top Spinnejä. Eihän niissä ole sitä samaa pelattavuuden juhlaa kuin Virtua tenniksissä. Mukavat muistot keväältä 2003, kun kavereiden kanssa vierähti viikonloppu, kun pelattiin kaksinpelinä konetta vastaan nelinpeliä vaikeimmalla tasolla. Kuinka se kone pääsikin tasoihin 40-0 tilanteesta? :D

Noh, GS lätkäisi 8.4(PS3 8.2) ja arvosanan GREAT! Eli pakko-ostos minulle. Tekno-runkkareille löytyy 1080p, joka ei tahmaile arvostelun mukaan. Tästäpä sitä demo-matskua uusille FullHD-töllöille. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virtua Tennis 3

Itse olen jo odotellut kun ei ole kukaan tohtinut avata ketjua tälle :D
Tykkäsin kovasti Top Spinistä ja tätä kun on kehuttu niin pakkohan tämä on hankkia, että pääsee kaveriakin nöyryyttämään isolla kädellä.

IGN näyttää tarjoavan tälle arvosanaksi 8 ja tuosta linkkiä vielä IGN:n sivuun pelistä: http://xbox360.ign.com/objects/824/824784.html
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Odotin ilmestymistä ja panttasin Top Spin 2 ostoa. Demon jälkeen odotukset tippuivat kyllä miinukselle. TS2 on mielestäni kymmenen kertaa parempi lyöntisysteemi ja tyypin jatkuva hyppiminen rähmälleen alkoi nopeasti ärsyttämään. Mikä tästä tekee paremman kuin TS2?

Tai sitten en vain osaa :) Pitänee antaa uusi yritys demolle. Joku ei kumpaakaan peliä fanittava henkilö voisi tehdä lyhyen +- -listauksen peleistä, sekä tarpeeksi perusteltavat syyt sille, miksi hankkia ennemmin VT3 n. 60e hintaan kuin TS2 parilla kympillä. Pelkkä grafiikka ei käy perusteluksi. Joku tennispeli se joutaa kuitenkin boxillensa hommaamaan.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Ei kyllä minuakaan kauheasti vakuuttanut. Kontrollit olivat hieman kummalliset, ja pelaaja tahtoi loikkia rähmälleen jatkuvasti kentällä. Kunnollista ohjeistusta ohjaukselle ei löytynyt tietenkään demosta, vaan oli tyytyminen pelkkään näppäinkarttaan. Hämäräksi jäi sen perusteella esimerkiksi kuinka saada aikaan iskulyönti. Tekoälyä vastaan onkin aika hankala pelata, kun vastustaja iskee jokaisesta nostoyrityksestä.

Graafisesti VT3 ei tarjoa mielesäni mitään erikoista: paidat heiluvat ja pelaajat näyttävät ihan esikuviltaan, mutta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Ääniraita onnistui jopa lyhyen kokeilun aikana ylittämään ärsytyskynnyksen. Itseään toistavaa paskaa arcade-rällätystä.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

J. Pikkarainen sanoi:
Odotin ilmestymistä ja panttasin Top Spin 2 ostoa. Demon jälkeen odotukset tippuivat kyllä miinukselle. TS2 on mielestäni kymmenen kertaa parempi lyöntisysteemi ja tyypin jatkuva hyppiminen rähmälleen alkoi nopeasti ärsyttämään. Mikä tästä tekee paremman kuin TS2?

Tai sitten en vain osaa :) Pitänee antaa uusi yritys demolle. Joku ei kumpaakaan peliä fanittava henkilö voisi tehdä lyhyen +- -listauksen peleistä, sekä tarpeeksi perusteltavat syyt sille, miksi hankkia ennemmin VT3 n. 60e hintaan kuin TS2 parilla kympillä. Pelkkä grafiikka ei käy perusteluksi. Joku tennispeli se joutaa kuitenkin boxillensa hommaamaan.

Itekkin huomasin ton rähmälleen hyppimisen, kun Federerillä pelasin. Naisilla pelatessa Sharapovalla on ollut huomattavasti helpompi pelata. Kyllä se Federerilläkin alkoi pikkuhiljaa koko ajan paremmin sujumaan, kun enemmän pelasi. Ite tykkään kyllä sekä tuntumasta että grafiikasta enemmän kuin Top Spinin vastaavista. En kyllä taida olla jäävi vastaamaan, kun meikäläisessa taitaa sittenkin asustaa pieni VT fani, kun olen odottanut jatko-osaa sitten DC:n kakkosen:). Joku muu saa tehdä syvällisemmän vertailun. Tämä peli on kuitenkin jo demon perusteella enemmän meikäläisen mieleen ja taitaapi löytää myös pikapuoliin kodin tältä suunnalta.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

J. Pikkarainen sanoi:
Odotin ilmestymistä ja panttasin Top Spin 2 ostoa. Demon jälkeen odotukset tippuivat kyllä miinukselle. TS2 on mielestäni kymmenen kertaa parempi lyöntisysteemi ja tyypin jatkuva hyppiminen rähmälleen alkoi nopeasti ärsyttämään. Mikä tästä tekee paremman kuin TS2?

Tai sitten en vain osaa :) Pitänee antaa uusi yritys demolle. Joku ei kumpaakaan peliä fanittava henkilö voisi tehdä lyhyen +- -listauksen peleistä, sekä tarpeeksi perusteltavat syyt sille, miksi hankkia ennemmin VT3 n. 60e hintaan kuin TS2 parilla kympillä. Pelkkä grafiikka ei käy perusteluksi. Joku tennispeli se joutaa kuitenkin boxillensa hommaamaan.
Tehdään kunhan VT3 tulee tänne pohjolan perukoille. No minua TS2:ssa häiritsee ainakin se, että Risk Shotit on tehty niin vaikeiksi verrattuna ykköseen, ettei niiden käyttöä voi edes harkita. VT sarjassa ainakin on viehättynyt sen soveltuvuus amatööristä HC-pelaajiin. Minä amatööri. :eek:
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

J. Pikkarainen sanoi:
Tai sitten en vain osaa :) Pitänee antaa uusi yritys demolle. Joku ei kumpaakaan peliä fanittava henkilö voisi tehdä lyhyen +- -listauksen peleistä, sekä tarpeeksi perusteltavat syyt sille, miksi hankkia ennemmin VT3 n. 60e hintaan kuin TS2 parilla kympillä. Pelkkä grafiikka ei käy perusteluksi. Joku tennispeli se joutaa kuitenkin boxillensa hommaamaan.
Kannattaa huomata että peli on Region free, ainakin niin että jenkkiversio toimii myös eurooppalaisessa konsolissa, joten lähtemällä merta edemmäs kalaan voi pelin löytää alle 40e hintaankin :)
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Huhuh, demo oli kyllä megahyvä. Pelasin muutaman ottelun mutta kertaakaan en onnistunut voittamaan :( Kepittää kyllä top spinin ihan 100-0, pakko hankinta!
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

J. Pikkarainen sanoi:
Odotin ilmestymistä ja panttasin Top Spin 2 ostoa. Demon jälkeen odotukset tippuivat kyllä miinukselle. TS2 on mielestäni kymmenen kertaa parempi lyöntisysteemi ja tyypin jatkuva hyppiminen rähmälleen alkoi nopeasti ärsyttämään. Mikä tästä tekee paremman kuin TS2?

Samaa olin kirjoittamassa. Vaikka top spinissä ei tarvinnutkaan läheskään kaikkia lyöntejä (esim. risk shotteja en käytä koskaan, vain risk servejä.) oli siinä silti tuo nimenomainen parempi syönti systeemi. Muutenkin sellainen simulaattorimaisempi ote, kuin VT:ssä, jossa äijät hyppii maahan joka lyönnissä. Ihan hauskaa varmasti ihmisille, jotka ei niin vakavasti ota tennistä, mutta itse pelailen mieluummin TS2:sta. Sekin kyllä alkaa tylsäksi käymään :/
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

VT3, on paljon parempi ku TP2:ne. TP2 on just semmosille, jotka haluaa vain pelata jotain peli tennispeliä, mutta VT3:nen semmosille HC tennispelaajille oleva peli, se on aivan loistava, vaikeustaso on parempi (ainakin demon perusteella) ja graffat myäs hienompia, ja realistisuus, se tässä parempaa ku TP2:ssa. Virtua tenniiis!
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Taikuri sanoi:
Tulihan se sieltä. Kiitos siitä... Isä.

Ollos hyvä. En muistakaan koska on viimeks menty näin helppoon :)

Mutta omat fiilikset demosta... Vaikka näistä Virtua-sarjan peleistä on tykänny jo pitkään jopa yksinpelinä, niin jotenkin tämä ei enää uponnut. Mutta kaipa se moninpelinä toimisi edelleen. Virtua Strikereita on tullu pelihalleissa mätettyä hullun lailla aikoinaan.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Demoa tuli muutaman matsin verran läiskittyä, vaikutti melko arcademaiselta, ihan hauskaa kyllä. Parhaiten tästä kuitenkin jäi mieleen ne musiikit, aivan uskomattoman huonot ja rasittavat :p
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Hehee, netissä varmaan yli kova ja nettipelin takia ostan tämän,
Oli se yksinpeliki hyvä, mutta nettipeli kiinnostaa eniten.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Kovahan tää on, ei sille voi mitään. TS2 jää kauas pelaamisen ilossa. Mutmut, ne joille ei helposti avautuva arcadetennis iske, niin ehkä niille TS2 tuottaa enemmän tyydytystä. Mulla on nykyisin niin vähän peliaikaa, kun työt ja muut menot syö aikaa, niin arcade & helppous on aina parempi asia.

VT3: 9 (Hauskuus, uramoodi)
TS2: 8(Oman hahmon luominen, realistisempi)

EDIT: Vanhana DreamCast VT2 veteraanina olin kotonani VT3:ssa ensimmäisestä lyönnistä lähtien.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Virtua Tenniksissä on melkein sama tuntuma mitä Master Systemin Tennis Acessa. Ja se on hyvä juttu. Vois ostaa sitten syksymmällä kun noita laatu titteleitä pukkaa niin tuhottomasti tässä keväällä/syksyllä....
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

tsinivuo sanoi:
VT3: 9 (Hauskuus, uramoodi)
TS2: 8(Oman hahmon luominen, realistisempi).
Virtua Tennis 3ssa tosiaan tuo oman hahmon luomisen vaihtoehtojen suppeus oli todella suuri pettymys. Toinen mikä hieman kävi tylsäksi oli huippujen tuleminen vastaan jo heti alussa. Naispelaajalla kun aloitin uramoodin, niin jo muutaman turnauksen (niitä ranking 300 turnauksia) jälkeen sain "Beat All Female Pro Players" saavutuksen.

Muuten kyllä ihan loistava tennispeli.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Jostain syystä VT3:n demo ei minua vakuuttanut. Kontrollit vaikuttivat jotenkin oudoilta Top Spin 1:n jälkeen.. Ukkelit konttasivat koko ajan maassa kun yritin pistää kovaa lyöntiä (nappi ajoissa pohjaan). Menin ja tilasin pelin silti Play-Asiasta, koska VT1 oli niin pirun hyvä, ja luulen että nuo kontrollit on vain totuttelukysymys.. :rolleyes:
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

No voin jumankauta että on vaikea päästä listaykköseksi.. Nelokseksi pääsen helposti, mutta tuo laivalla pelattava finaali on kyllä mulle liikaa :( Pakko vaan treenata lisää, mutta tuskaselta näyttää..
 
Ylös Bottom