Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Tennis 3

Vastaus: Virtua Tennis 3

Huomasin muuten aika mielenkiintoisen jutun... ...olen kokeillut nyt VT3:n kumpaakin demoa, PS3:n sekä Xbox360:n. Boxin demossa äijät tosiaan lentelee rähmälleen kuin Uuno Armeijassa-leffassa konsanaan, mutta PS3:n demossa tätä ei tapahdu kuin hyvin harvoin. Pidin kyllä muutenkin PS3 demosta enemmän vaikka ne sisällöltään ovat samanlaiset. Sixaxis sopii paremmin minusta tennispeleihin:)
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

mano sanoi:
Huomasin muuten aika mielenkiintoisen jutun... ...olen kokeillut nyt VT3:n kumpaakin demoa, PS3:n sekä Xbox360:n. Boxin demossa äijät tosiaan lentelee rähmälleen kuin Uuno Armeijassa-leffassa konsanaan, mutta PS3:n demossa tätä ei tapahdu kuin hyvin harvoin. Pidin kyllä muutenkin PS3 demosta enemmän vaikka ne sisällöltään ovat samanlaiset. Sixaxis sopii paremmin minusta tennispeleihin:)

No itse kun nyt olen pelannut hieman enemmän tätä peliä (kuin mitä aikasemmin kirjottelin), niin voin sanoa että ei ole kyllä mitään valittamista kontrolleista kolkkiboksilla.. Hyvin pelaa ja ohjain on tässäkin pelissä mainio :)
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

käkikotka sanoi:
Oisko hankinnan arvonen? Kuin paljon tos on maailmanlistal vastustajii,300?
Kokeile demoa. Jos tuntuu hyvältä niin siitä vaan. Itse rakastuin demoon välittömästi, ja peli olikin yhtäkkiä saatava hinnalla millä hyvänsä. :)

Muutaman viikon olen nyt peliä päivittäin pelaillut ja ehdottomasti yksi koukuttavimpia pelejä itselleni pitkään aikaan. Nettipeli on toteutettu hyvin ja vastustajat ovat olleet useimmin melko sopivan tasoisia, ja lagiakin esiintyy aniharvoin. Uramoodiin saa myös tunteja menemään ja oman ukkelin treenaaminen on mukavaa puuhaa. Luonnollisesti myös samalla sohvalla kahdestaan pelattaessa mitä mainiointa hupia.

Ja itse tenniksestähän ei tarvitse tietää hölkäsenpöläystä että tästä voi nauttia. :p
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Ura alkaa siis 300.sijalta. Aluks challenger-tasosia turnauksia,sitten ATP-kiertue turnauksinenen mm.Grand Slamit...Onkoha pelin pahimmat vastustajat Nadal ja Federer?
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

käkikotka sanoi:
Ura alkaa siis 300.sijalta. Aluks challenger-tasosia turnauksia,sitten ATP-kiertue turnauksinenen mm.Grand Slamit...Onkoha pelin pahimmat vastustajat Nadal ja Federer?
Nuo vastukset on kyllä todella älyttömästi toteutettu Virtua Tenniksessä. Niin ranking 300, 200 kuin 100 turnauksessakin on samat vastustajat (mm. Nadal), mutta niiden taitotaso on eri joka turnauksessa. Eli mitä heikompi tasoinen turnaus sitä heikommat tietokonepelaajat, mutta silti niiden nimet ovat samat joka turneessa.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Aika perseestä jos pelin maailmanlistalla on 300 pelaajaa, mut jokaturnauskes vastustajina vaan federerit ja nadalit ja muutamat muut tunnetut? Vai miten toi menee?
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Hommasin tossa aikoinaan 2009-version Virtuasta ja siin oli jo paljon paljon muitaki vastustajia kuin maailman huiput. Nadalin,Federerin,Djokovicin ym kohtaa vasta kun pääsee maailmanrankingissa korkealle.

Oon vaan kuullu huhuja et peli jäätyis 146.sijalle ja joku päivitys voi vaan pelastaa tän. Paska juttu, peli oli varsin addiktoiva!
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Hommasin tossa aikoinaan 2009-version Virtuasta ja siin oli jo paljon paljon muitaki vastustajia kuin maailman huiput. Nadalin,Federerin,Djokovicin ym kohtaa vasta kun pääsee maailmanrankingissa korkealle.

Nojuu, aika suhteellista tuo maailman huiput toki, mutta eihän tässä kuitenkaan ole kuin se ~10 oikeata(ja nykyistä tai siis 2008/9 pelannutta) pelaajaa. Tämä kyllä vähän syö näissä tennispeleissä enemmänkin.

Top Spin oli kyllä muuten oikein mukava, mutta jotenkin se vain jäi, kun pelasit kokoajan samoja pelaajia vastaan ja pelit olivat aikalailla samantyylisiä enemmän tai vähemmän ottelusta toiseen. Tämä siitä huolimatta että ottelijat toki olivat vähän erilaisia.

Virtua Tennis on omaan makuuni vähän turhan arcademainen, mutta silti kyllä hauska peli.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Nojuu, aika suhteellista tuo maailman huiput toki, mutta eihän tässä kuitenkaan ole kuin se ~10 oikeata(ja nykyistä tai siis 2008/9 pelannutta) pelaajaa. Tämä kyllä vähän syö näissä tennispeleissä enemmänkin.

Niinhän se oli top spinissä, kakkosta vaan pelannut mut sama.

Top Spin oli kyllä muuten oikein mukava, mutta jotenkin se vain jäi, kun pelasit kokoajan samoja pelaajia vastaan ja pelit olivat aikalailla samantyylisiä enemmän tai vähemmän ottelusta toiseen. Tämä siitä huolimatta että ottelijat toki olivat vähän erilaisia.

Nyt en ihan ymmärrä, ainakin kakkosessa - jota olen vaan pelannut - oli paljon pelaajia, joskin ne muutamat huiput vaan. Mut kuitenkin slamejakin pelatessa kaaviossa ei edes aina tainnut olla kaikkia huippuja, vaan ihan sekalaisesti maan ja taivaan väliltä 1-50 sijoitettuja. Toki tod.näk. on suuri niissä, kuten yleensäkin oikeassa tenniksessä, että grand slamin finussa pelaa Federer! ;) Muttei tossa kuitenkaan niin ollut mielestäni lähelläkään.

Virtua Tennis on omaan makuuni vähän turhan arcademainen, mutta silti kyllä hauska peli.

Jos tässä kerta VT3:sta puhutaan, miksi ihmeessä muuten eikä 09:sta?, niin pc:lle se oli täysi susi ja pspn worldi sudempi.

Hommasin tossa aikoinaan 2009-version Virtuasta ja siin oli jo paljon paljon muitaki vastustajia kuin maailman huiput. Nadalin,Federerin,Djokovicin ym kohtaa vasta kun pääsee maailmanrankingissa korkealle.

Miksi sitten VT3 threadi? Vai missasinko taas jotain.. Top spin (2) ainakin oli siitä mahtava, että vastustajia saattoi Grandissakin tulla muitakin kun huippuja vastaan - jos tuli niin laajasti vaihdellen. Ja se peli oli siitäkin niin prkeleen hyvä, että siinä EI OLLUT Nadalia! :D

Oon vaan kuullu huhuja et peli jäätyis 146.sijalle ja joku päivitys voi vaan pelastaa tän. Paska juttu, peli oli varsin addiktoiva!

Siis -09? Testaa ja informoi.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Niinhän se oli top spinissä, kakkosta vaan pelannut mut sama.



Nyt en ihan ymmärrä, ainakin kakkosessa - jota olen vaan pelannut - oli paljon pelaajia, joskin ne muutamat huiput vaan. Mut kuitenkin slamejakin pelatessa kaaviossa ei edes aina tainnut olla kaikkia huippuja, vaan ihan sekalaisesti maan ja taivaan väliltä 1-50 sijoitettuja. Toki tod.näk. on suuri niissä, kuten yleensäkin oikeassa tenniksessä, että grand slamin finussa pelaa Federer! ;) Muttei tossa kuitenkaan niin ollut mielestäni lähelläkään.



Jos tässä kerta VT3:sta puhutaan, miksi ihmeessä muuten eikä 09:sta?, niin pc:lle se oli täysi susi ja pspn worldi sudempi..

Niin, kuten todettua niin samoin VT 2009:ssa on hyvin vähän noita oikeita pelaajia. Siis siihen mikä oikeasti tuntuisi mukavalta. Tylsä pelata niistä oikeista pelaajista aina samoja vastaan.

Niin siis tarkoitin tuolla pelityylillä, että pelaajia oli paljon(niitä keksittyjä siis), mutta niitä vastaan pelityyli ei kauheasti muuttunut, vaikka pelaajat sinänsä omasivat erilaiset pelityylit/pelitasot. Eli siis ottelut olivat aika kaavamaisia.

Puhuin molemmista, yleisesti VT-sarjasta. Siis ihan hauskaa ajanvietettä, mutta arcademaista omaan makuuni verrattuna uusimpaan top spiniin, joka oli erinomainen siihen pisteeseen saakka kun se alkoi toistaa itseään turhan paljon.

Ja yleisesti olen aika HC-tennisseuraa, joten ehkä senkin takia tykkäisin paljon enemmän pelata hyvin monipuolista oikeiden pelaajien joukkoa vastaan. Sanotaan että omaan makuuni melkeinpä vaatisi ainakin sen top-30(mielellään top-50) pelaajat mukaan, niin tulisi "oikea fiilis". Nyt fiilis on vähän sama kun pelaisi FIFA 10:ä niin että olisi ne nykyiset liigat, mutta niissä olisi tyyliin vain Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Manu, Arsenal, Inter, AC ja Juventus oikeilla pelaajilla ja loput keksittyjä.
 
Vastaus: Virtua Tennis 3

Oon ny jossai sijal 130 jotain Pro-tourilla, nousin sinne amatöörisarjoista eli jäätymistä 146:een ei tullu. Vastassa turnauksissa lähinnä fiktiivisiä luusereita,ei Federeriä Nadalia..

Oishan se tietty makeeta jos tos ois vaik 200 maailman aitoa top-pelaajaa mut on tos sentään Federer,Nadal,Djokovic,Murray ym...

Jokatapaukses tää uramuoto on niin paljo paremmin toteutettuku ennen et jaksaa vääntää. Päivitin kyl pelin et se saatto olla syy miksei jäätymistä 146:een tullu!

Smash Court Tennis 2 PS2:sella oli kans kova!
 
Ylös Bottom