Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtual Consolen pelit

Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Impossible Missionin muistikuvat ovat hataria, mutta positiivisia. IK+ oli yksi teini-iän kulutetuimpia pelejä, ja kyllä kai tämä ykkösosakin hyvä on. Kun IK+ :n pelin aikana kirjoitti "trousers" niin taistelijalta tipahti housut. Mullistava ominaisuus.

Latasin sitten IK:n. Kuraa on ohjaus, menee ihan arpapeliksi kuka matsin voittaa kun kontrollit on niin epätarkat kuin olla ja osaa. Hehe :mad: Hiukan harmittaa.

Voe voe. Tuli sitä siltikkin puolituntia pelattua :D
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Nintendolta kyllä moka, ettei voi edes Classic Controllerin analogitatilla ohjata C64-pelejä. Saisivat sitten tehdä vaikka Virtual Console Joystickin tms. Ristiohjain ei tunnu oikein miltään näissä peleissä.
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Nintendolta kyllä moka, ettei voi edes Classic Controllerin analogitatilla ohjata C64-pelejä. Saisivat sitten tehdä vaikka Virtual Console Joystickin tms. Ristiohjain ei tunnu oikein miltään näissä peleissä.

No juu, mutta muistin vasta äsken että kyllähän tuon IK:n ohjaus on aina ollu aika hirvee.
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Kyllähän se ihan hyvin skulaa, mutta ei sitä pidä verrata Street Fighter 2:n jälkeisten mätkintöjen ohjaustapaan.
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Nintendolta kyllä moka, ettei voi edes Classic Controllerin analogitatilla ohjata C64-pelejä. Saisivat sitten tehdä vaikka Virtual Console Joystickin tms. Ristiohjain ei tunnu oikein miltään näissä peleissä.

No onhan nyt.. Tilasin classicin juuri, jotta California Games olisi edes jollain tavalla pelattavampi (analogitatilla). Joystick on hankintalistalla heti kun joku jaksaa sellaisen tehdä.
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Itse en päässyt asiaa vahvistamaan, mutta mm. Eurogamerin foorumeilta tulee tietoa, että Super Mario RPG ja Super Mario: The Lost Levels ilmestyivät tänään VC-valikoimaan. Aikaisemmin ainakin Lost Levels oli ladattavissa vain parisen viikkoa, joten täytynee napata molemmat heti parempaan talteen.. RPG:n hinnaksi kerrotaan 900p ja Lost Levelsin 600p.
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Mites kun ostin itelleni komponenttipiuhan mun lcd-telkkuun niin VC:n pelit ei enää toimii. Tulee ruutuun teksti "tilaa ei tueta". Mulla siis ei ole valittuna 480i tila..
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Mites kun ostin itelleni komponenttipiuhan mun lcd-telkkuun niin VC:n pelit ei enää toimii. Tulee ruutuun teksti "tilaa ei tueta". Mulla siis ei ole valittuna 480i tila..

Jotkut pelit ei toimi komponentilla, kannattaa käydä katsoon oisko peliin tullut päivitystä joka korjaa tuon. Kun lataa pelejä niin tiedoissa kyllä mainitaan jos ei tue komponentia
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Jotkut pelit ei toimi komponentilla, kannattaa käydä katsoon oisko peliin tullut päivitystä joka korjaa tuon. Kun lataa pelejä niin tiedoissa kyllä mainitaan jos ei tue komponentia

Noitten pelien kyl pitäis tukea komponettii, en tajuu..
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Hei, jos jaksatte laittakaa top 5 Virtual Console pelit.
Oma mielipiteenne. :)

Olen vähän jäljessä näissä, koska hommasin pitkästä aikaa taas Wiin itselleni. Auttais vähän :rolleyes:
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Tjaa-a, näyttäisköhän oma lista tältä:

1. Super Mario Bros. 3
2. Bubble Bobble
3. Paper Mario
4. Super Mario RPG
5. Ice Hockey

Toki kun Zeldat Link to the Past ja Ocarina of Time on muussa muodossa jo omistuksessa niin niitä ei ole ladattu mutta raskaasti voi suositella.
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Hei, jos jaksatte laittakaa top 5 Virtual Console pelit.
Oma mielipiteenne. :)

Olen vähän jäljessä näissä, koska hommasin pitkästä aikaa taas Wiin itselleni. Auttais vähän :rolleyes:
Kait tässä voisi tylsyyttään pistää.

1. Super Mario bros. 3, noh paras pelaamani peli pienenä ja jaksaa vieläkin viihdyttää loistavalla tyylillään

2. Super Mario RPG, ensimmäistä kertaa koskin tekeleeseen ja ai että, kun osottautui loistavaksi. Super Mario + RPG niin siinä onkin tarvittava hyvään peliin.

3. Donkey Kong country 1, 2 ja 3. Loistavia pelejä myös ja sisältävät parhaimmat pelimusiikit.
Itsellä tosin ladattua vasta 2, kun nuo muut on väännetty jo aikaisemmin läpi.

4. Paper Mario, sama selitys oikeastaan, kuin tuossa Mario Rpg:ssä suunnilleen.

5. Megamanit vaikka en niitä ole ladannut vielä, kun niitäkin on tahkottu NES:llä. Uskallan tosin suositella tuota Megaman 9, joka juuri on tullut lataukseen. Itse ainakin sen hommaan, kunhan tili taas täyttyisi.

Zeldatkin ihan hyviä ovat ja itsellä tuo Ocarina vielä kesken. Link to the past kannattaa kylläkin ennemmin ladata, itse siitä pidin enemmän.
Lisäksi kannattaa niitä Castlevania pelejä kokeilla. Niistäkin saa paljon irti;)
 
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Sellaiset huippupelit vähän korostuu, joita ei aikoinaan päässyt pelaamaan. Kuten Mario RPG pelit ja Sin & Punishment. Muutoin ne saattaisivat korvaantua esim Ocarinalla tai jollain pääsarjan Mariolla. Oikeastaan listan pituus ei riitä ja laitankin kunniamainintoja perään.

1. Super Metroid
2. A Link to the Past
3. Super Mario Bros 3
4. Paper Mario
5. Super Mario RPG

Kunniamaininnat: Sin & Punishment, Super Mario World, Mario 64, Sonic the Hedgehog 2, Ocarina of Time

Ja varmasti paljon muutakin löytyisi, mutta tässä ne jotka ekana tulee mieleen.


Edit: Samalla voisi kai mainita, että tänään tuli kaksi hyvää peliä VC:hen. Earthworm Jim ja Shining Force II. Aika ja raha ei tahdo riittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virtuaalikonsolin pelit

Jenkkien Virtuaalikonsoli sai tänään Secret of Manan. Joko siis Square Enix on pyörtänyt päätöksensä Virtuaalikonsoli-julkaisuista, tai sitten Mana on sellainen peli, jota he eivät aio julkaista täysihintaisena uudelleenjulkaisuna tai uusiokäännöksenä.
 
Ylös Bottom