Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viva Piñata: Apuja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herojuana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Voisko Chewicornista saada yli 10 000cc:n Piñatan? Mistä(ja miten) olisi parhaat mahdollisuudet saada toi Piñata Value Master -Achievment, jos ei omista norsua eikä leijonaa? :D
Niin ja miksi tuo Harvester -achievment ei onnistu, vaikka tuotin sillä lehmällä maitoa? :s
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Melkein mistä tahansa Pinatasta voit saada tuon 10.000 arvon. Osta sille Pinatallesi kaikkein arvokkaimmat asusteet kaupasta, esim. enkelinrenkaan, joka taisi yksinään nostaa arvoa jo 2700. Itse sain tuon palkinnon ostamalla Reddhotille kalleimmat varusteet, mitä kaupasta löytyi.

Kyllä sinun pitäisi se achiementti saada mikäli tuotat maitoa. Ehkä siinä kestää vain hetken, ennenkuin saat sen? Tai ehkä olet jo saanut sen aikaisemmin, tarkista.
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Joppela sanoi:
Voisko Chewicornista saada yli 10 000cc:n Piñatan? Mistä(ja miten) olisi parhaat mahdollisuudet saada toi Piñata Value Master -Achievment, jos ei omista norsua eikä leijonaa? :D
Niin ja miksi tuo Harvester -achievment ei onnistu, vaikka tuotin sillä lehmällä maitoa? :s
En nyt pitkään aikaan peliä ole pelannut, mutta muistaakseni sain sen saavutuksen hankkimalla jollekin kalliille linnulle/ötökälle, pienelle otukselle kuitenkin(en muista nimeä) kalleimmat kledjut. Harvesteriin tarvitsee maitoa, hunajaa ja villaa(menikös nuo nyt oikein...).
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Ei tarvitse kuin yhtä noista. Maito, hunaja TAI villa (vai mikäköhän se kolmas oli, en muista itsekään...)
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Mä tuotin jo kerran villaa ja maitoa, mutta en saanut sitä achievmenttiä. :S
Ilmeisesti kuitenkin pitää olla ne kaikki kolme vai pitääkö niille tehdä jotain sen jälkeen kun ne ilmestyvät? :confused:
 
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Itse tuotin ainoastaan hunajaa, ja sain palkinnon. Heti sain sen palkinnon, kun olin hunajaa tuottanut.

Tarkistin vielä Pinata Islandista:

Harvester
Collected produce from a Buzzlegum, Moozipan or Goobaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viva Piñata: Apuja

Ai kun olit luonut hunajaa niin sait heti sen achievmentin? Itse en siis saanut sitä maidosta enkä villasta. :S Pitäis hankkia jostain Buzzlegum.
 
Ylös Bottom