Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viva Piñata

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Viva Piñata

Wille__90 sanoi:
Tulipa pelattu peliä. Nyt olen 9lvl ja on jo aikalailla peli edennyt, mutta silti tuntuu siltä, että olisi alussa:P
Muutama kysymys on kumminkin tullut:
Mikäs oisi helpoin tapa saada rahaa?
Kuinkas monta lvl pelissä on?
Nyt on yksi vieraileva pinata saanut jonkin sairauden ja jäänyt löhöämään keskelle puutarhaani, mites sen saisi sieltä pois, kun ei sitä pysty edes parantamaan?

Helpoin tapa saada rahaa on mielestäni myydä piñatoja. Niitä tulee kuitenkin automaattisesti aina lisää. Se ei tosin saata olla nopein tapa rikastua. Piñatojen kasvatus kannattaa aina (seitsemän saman lajin yksilöä samaan aikaan tarhassa tuottaa Master Romancer -leiman ja kokemuspisteitä), mutta kasveistakin löytyy joitain aika tuottoisia yksilöitä. Esimerkiksi Bullrushin "patukat" (anteeksi heikko kasvioppini) tuottavat todella hyvin ja niitä syntyykin melko runsaasti, jos heittää vaikka 10 kasvia samaan aikaan kasvamaan ja lannoittaa ne maksimitasolle. Toinen hyvä kasvi on täyteen lannoitettu chili. Se kasvaakin nopeasti. Yhdessä vaiheessa harrastin myös Poison Ivyn viljelyä. Tein sille oman tarhan, johon ripottelin muutamia siemeniä. Ajan kuluessa kasvi leviää kuin kulo. Sen kukista saa melko hyvin rahaa, mutta myrkyllisen luonteensa vuoksi piñatat eivät viihdy samassa tarhassa sen kanssa.

Olen muistaakseni Level 56:lla. Loppua ei näy, vaikka Creditsit onkin avattu aikapäiviä sitten.

Dastardos uskoakseni hoitelee sairastuneen, kunhan annat sen lojua tarpeeksi kauan. Tosin etkö voisi rikkoa sitä omalla lapiollasi?
 
Vastaus: Viva Piñata

Hakkiz sanoi:
Helpoin tapa saada rahaa on mielestäni myydä piñatoja. Niitä tulee kuitenkin automaattisesti aina lisää. Se ei tosin saata olla nopein tapa rikastua. Piñatojen kasvatus kannattaa aina (seitsemän saman lajin yksilöä samaan aikaan tarhassa tuottaa Master Romancer -leiman ja kokemuspisteitä), mutta kasveistakin löytyy joitain aika tuottoisia yksilöitä. Esimerkiksi Bullrushin "patukat" (anteeksi heikko kasvioppini) tuottavat todella hyvin ja niitä syntyykin melko runsaasti, jos heittää vaikka 10 kasvia samaan aikaan kasvamaan ja lannoittaa ne maksimitasolle. Toinen hyvä kasvi on täyteen lannoitettu chili. Se kasvaakin nopeasti. Yhdessä vaiheessa harrastin myös Poison Ivyn viljelyä. Tein sille oman tarhan, johon ripottelin muutamia siemeniä. Ajan kuluessa kasvi leviää kuin kulo. Sen kukista saa melko hyvin rahaa, mutta myrkyllisen luonteensa vuoksi piñatat eivät viihdy samassa tarhassa sen kanssa.

Olen muistaakseni Level 56:lla. Loppua ei näy, vaikka Creditsit onkin avattu aikapäiviä sitten.

Dastardos uskoakseni hoitelee sairastuneen, kunhan annat sen lojua tarpeeksi kauan. Tosin etkö voisi rikkoa sitä omalla lapiollasi?
Rikkoa lapiolla....miksi en sitä ole kokeillut:D
Hyvä, että on noin pitkä, kun ei ole nuo räiskintä pelit yksinpeluultaan kauaa viihdyttäneet.
Ja kiitos neuvoista, huomenna pystyttämään kasvimaata.
 
Vastaus: Viva Piñata

Nyt on tullut jo jonkun verran tuota tahkottua, yhdessä vaiheessa meinasi vähän mennä tylsäksi kun oli kolme sour pinataa mylläämässä puutarhassani, mutta pääsin niistäkin sitten eroon onneksi.

Olen tuota postitus systeemiä hieman ihmetellyt. Onkohan se vaan hauskana lisänä, vai onko siitä oikeasti hyötyä? Tähän asti olen saanut helposti pienellä yrittämällä kaikki haluamani pinatat, lvl taitaa olla n. 38.
 
Vastaus: Viva Piñata

Miten saa kasvatettua esim. maissikasvin? Se kasvaa, sylkäisee tähkän ja katoaa. Saako sitä jäämään jollain maisemiin?
 
Vastaus: Viva Piñata

nothing sanoi:
Miten saa kasvatettua esim. maissikasvin? Se kasvaa, sylkäisee tähkän ja katoaa. Saako sitä jäämään jollain maisemiin?

Mihinkäs sä sitä tarttisit sitten? Tietääkseni vain sitä maissintähkää käytetään eri kohteissa, ei sitä vartta.

Edit: Kysymykseen vastaten vielä, tietääkseni sitä kasvia ei saa kokonaisuudessaan jäämään millään.
 
Vastaus: Viva Piñata

ATomiH sanoi:
Mihinkäs sä sitä tarttisit sitten? Tietääkseni vain sitä maissintähkää käytetään eri kohteissa, ei sitä vartta.

Edit: Kysymykseen vastaten vielä, tietääkseni sitä kasvia ei saa kokonaisuudessaan jäämään millään.

Kun esim. sorsan vierailuvaatimuksena on corn plant. Meinaako se siis, että se tulee silloin kyläilemään kun niitä on kasvamassa?
 
Vastaus: Viva Piñata

nothing sanoi:
Kun esim. sorsan vierailuvaatimuksena on corn plant. Meinaako se siis, että se tulee silloin kyläilemään kun niitä on kasvamassa?

Niin tuon ymmärtäisin, en ollut edes huomannut tuollaista vaatimusta. Laita niitä muutama maahan silloin tällöin, ilman että kaivat kuoppaa (kasvaa kauemman aikaa), niin uskoisin että tuo sorsa tulee. Itsekkin sain sorsan vasta hiljattain asukiksi.
 
Vastaus: Viva Piñata

Hyvin vinkkejä millä saisi muutaman levelin kasvatettua. Olen nyt 18 tai 19 levelillä ja homma junnaa paikallaan. Tila loppuu ja lisää elukoita ei ilmesty. Pitäisi saada pari tasoa ylemmäs, niin saisi varmaan isomman alueen käyttöön.

edit homma onkin jo kuosissa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viva Piñata

Niin, tuliko tuo peli kettuilemata Play-Asiasta? Meinaan, että kiinnostas tilata, mutta ei kiinnosta maksella tulleja jne. Olen siis rikollinen ja iljettävä sika.

:)

Edit: Krediitit nothingille :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Viva Piñata

Tänään tulikin oikein urakalla pelattua.
Nyt on lvl 25 ja omistan koko maa-alueen. Miten saisi hedelmiä mätänemään nopeammin?
Nuo Pinatojen romanssi minipelit on kylllä ärsyttäviä, miksiköhän ne piti tähän änkeä..
 
Vastaus: Viva Piñata

Wille__90 sanoi:
Tänään tulikin oikein urakalla pelattua.
Nyt on lvl 25 ja omistan koko maa-alueen. Miten saisi hedelmiä mätänemään nopeammin?
Nuo Pinatojen romanssi minipelit on kylllä ärsyttäviä, miksiköhän ne piti tähän änkeä..

Hedelmät ja kasvikset mätänevät nopsempaa kun läppäsee niittä lapiolla, painaa X:ää.
 
Vastaus: Viva Piñata

ATomiH sanoi:
Hedelmät ja kasvikset mätänevät nopsempaa kun läppäsee niittä lapiolla, painaa X:ää.

Mistäs johtuu kun elukat välillä sairastuvat kerta toisensa jälkeen? Uppoaa tonneittain rahaa jos niitä haluaa parantaa. Eli heti kun Doc parantaa ne sairastuvat uudelleen...
 
Vastaus: Viva Piñata

nothing sanoi:
Mistäs johtuu kun elukat välillä sairastuvat kerta toisensa jälkeen? Uppoaa tonneittain rahaa jos niitä haluaa parantaa. Eli heti kun Doc parantaa ne sairastuvat uudelleen...
Samaa ihmettelin minäkin.. Suurin riesa on kumminkin niiden sairastuessa on se "poppamies", joka tulee hajoittamaan pinatat niiden sairastuttua...
 
Vastaus: Viva Piñata

nothing sanoi:
Mistäs johtuu kun elukat välillä sairastuvat kerta toisensa jälkeen? Uppoaa tonneittain rahaa jos niitä haluaa parantaa. Eli heti kun Doc parantaa ne sairastuvat uudelleen...

Minulle kävi tuo kerran rakkaan Möhköfanttini kanssa (elefantti afropallolla ja muilla helyillä). Olin surun murtama. Sitten keksin lähettää ötön toiseen puutarhaani juuri kun Doc parantaa sen. Ei sairastunut enää.
 
Vastaus: Viva Piñata

Hakkiz sanoi:
Minulle kävi tuo kerran rakkaan Möhköfanttini kanssa (elefantti afropallolla ja muilla helyillä). Olin surun murtama. Sitten keksin lähettää ötön toiseen puutarhaani juuri kun Doc parantaa sen. Ei sairastunut enää.

Kai sitä tarvii perustaa toinen ParantolaTarha :D
 
Vastaus: Viva Piñata

Eilen tuli ostettua lähimarketista tämä. Melkein jo nyt uskaltaa sanoa, että tässä on yksi parhaita 360-pelejä. Ja joo, tämä vetosi myös puolisoon tavalla jota en muiden pelien kohdalla ole vielä nähnyt.. istui kommentoimassa ja katsomassa vieressä yömyöhään kun pelailin. Oi kun vain saisi jotenkin tuota peliaikaa vielä hidastettua..
 
Vastaus: Viva Piñata

Scatterbrain XO sanoi:
Ja joo, tämä vetosi myös puolisoon tavalla jota en muiden pelien kohdalla ole vielä nähnyt.. istui kommentoimassa ja katsomassa vieressä yömyöhään kun pelailin.
Haha, näin myös meillä! :p
 
Vastaus: Viva Piñata

On kyllä joo mahtava peli. Kahtena ekana päivänä tuli tahkottua aika pirun paljon, mutta leveli (19) ei paljoa noussut kun tajusin liian myöhään, että encyclopediasta näkee mitä tarvitsee että elukat tulevat tarhaan ihmettelemään. No nyt huomasin sen ja eiköhän tahti parane, pirun mukavaa ja rauhallista pelailua :)
 
Vastaus: Viva Piñata

Ei tätä peliä voi kuin ylistää.. Itselleni kävi niin, että paremmalle puoliskolle tämän ostin ja sitten valtasinkin itse sohvan, kun oli niin pirun addiktoivaa puuhastelua. Ekojen Settlersien jälkeen ensimmäinen mukavan leppoisa pelikokemus, joka jaksaa koukuttaa. Oma leveli jo 46 ja vielä jaksaa tätä peliä pelata. Pelitunteja en viitsi edes arvailla. :)
 
Vastaus: Viva Piñata

Mites muuten toimii tuo homma, jos toisen puutarhan perustaa? samat lvl ja lapiot jne.?
ja voi siirtää pinatoja toiseen tarhaan myös vai?
 
Ylös Bottom