Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viva Piñata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Viva Piñata

Wille__90 sanoi:
Mites muuten toimii tuo homma, jos toisen puutarhan perustaa? samat lvl ja lapiot jne.?
ja voi siirtää pinatoja toiseen tarhaan myös vai?

Uusi puutarha on täysin tyhjä, mutta kannat rahasi, kokemustasosi ynnä muut resurssit mukanasi. Voit luoda vaikka useita teemaltaan erilaisia puutarhoja, millä välttää saman tarhan jatkuvan mylläämisen eri lajien vaatimusten täyttämiseksi.

Piñatoja voi siirtää tarhasta toiseen käyttämällä pelin Live-postijärjestelmää. Pakkaa ötökkä pakettiin ja valitse Gamertag-listasta oma nimimerkkisi. Vaihda siihen tarhaan, johon piñatan haluat, ja nouda paketti postista.

Nyt meni kontrolli ja maailmankirjat sekaisin. Eilen illalla kun duunista kotiin palasin, niin siellähän se emäntä tuskissaan mietti omassa puutarhassaan, miten saa tohtorin parantamaan sairaan madon. Klo 12 aikaan yöllä piti käydä jo sanomassa, että tuus pois sieltä.. no, piti sitten vetää Dawn of Sorrow läpi DS:llä kun ei päässyt itse pelaamaan VP:tä :eek:

Ostin Viva Pinatan tarjouksesta avovaimolle ja hyvin on tunteja kertynyt. Itse en ole vielä kerennyt pelaamaan, joten kysyn täältä. Parempaa puoliskoa on pitkään mietityttänyt se, että "muistaako" pinata/peli jos joku pinata syö vaadittavia marjoja/kasveja/mitä lie että se jää puutarhaan? Eli jos joku vaatii 10 blueberryä että jää asumaan, niin voiko se syödä eka visiitillä viisi ja toisella viisi vai tarviiko yrittää kerralla syöttää 10? Varmaankin tätä on kysytty aijemmin, mutta ei minun searcheilla löytynyt täältä eikä googlesta vastausta.

Ostin Viva Pinatan tarjouksesta avovaimolle ja hyvin on tunteja kertynyt. Itse en ole vielä kerennyt pelaamaan, joten kysyn täältä. Parempaa puoliskoa on pitkään mietityttänyt se, että "muistaako" pinata/peli jos joku pinata syö vaadittavia marjoja/kasveja/mitä lie että se jää puutarhaan? Eli jos joku vaatii 10 blueberryä että jää asumaan, niin voiko se syödä eka visiitillä viisi ja toisella viisi vai tarviiko yrittää kerralla syöttää 10? Varmaankin tätä on kysytty aijemmin, mutta ei minun searcheilla löytynyt täältä eikä googlesta vastausta.

Rupeaa olemaan meikäläisenkin muisti haalistunut tämän pelin osalta, mutta sellainen mielikuva on jäänyt, ettei kaikkia vaatimuksia olisi pakko täyttää yhdellä visiitillä. Todennäköisyys osua oikeaan ei kuitenkaan ole juuri sen suurempi kuin väärän vastauksen mahdollisuus.

Rupeaa olemaan meikäläisenkin muisti haalistunut tämän pelin osalta, mutta sellainen mielikuva on jäänyt, ettei kaikkia vaatimuksia olisi pakko täyttää yhdellä visiitillä. Todennäköisyys osua oikeaan ei kuitenkaan ole juuri sen suurempi kuin väärän vastauksen mahdollisuus.

Näin minäkin olen järkeillyt sivusta seuranneena, mutta jos joku voisi asian vielä varmistaa, niin olisi hyvä homma.

Ylös Bottom