Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Smikke

Member
Eli ihan kiinnostuksesta pistin ketjun pystyyn, ja kyselisin mitä kaikkea olette mahtaneet voittaa arvonnoista tai muista vastaavista.

Tähän pohjaksi voisin kertoa hieman omista arvonta voitoista:
Ensimmäinen voittoni oli Zed:in arvonnasta Nokia 6260, joka tuohon maailman aikaan oli viellä yks Nokian lippulaivoista.
Sitten tuossa viime vuonna tli Kinderin arvonnasta voitettua 500-lahjakortti Intersporttiin jonka sijoitin uuteen fillariin (viellä 50euroa omasta taskusta laitoin niin sain mieluisan). Hauskaa tuossa lahjakortin voitossa oli se että löin muutaman kerran neidille luurin korvaan kun sanoi jotain tyyliin "Olisiko teillä hetki aikaa.." niin ajattelin heti että tämä henkilö olisi jokin myyjä. Lopulta kun vastasin, ja nais-henkilö kertoi mitä olin voittanut niin hieman vaikean oloisena selittelin miksi olin toiminut näin :p.
Myös jtn tupla-patukka laatikoita säbä-mailaa yms. on tullut voitettua.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Tähänastisessa elämässäni en ole arpajaispalkinnoilla tai lottokupongilla mitään oikein voittanut. Tahi mistään nettisivujen kilpailuista. Taitaa mennä ala-asteelle, kun on viimeksi onnetar suosinut. Lukukauden lopussa järjestettiin jonkinmoiset arpajaiset ja sain pääpalkintona olleen Radio Mafian repun, joka nyt oli ainakin omasta mielestäni liian ruma arkikäyttöön. :eek:
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Eli ihan kiinnostuksesta pistin ketjun pystyyn, ja kyselisin mitä kaikkea olette mahtaneet voittaa arvonnoista tai muista vastaavista.

Tähän pohjaksi voisin kertoa hieman omista arvonta voitoista:
Ensimmäinen voittoni oli Zed:in arvonnasta Nokia 6260, joka tuohon maailman aikaan oli viellä yks Nokian lippulaivoista.
Sitten tuossa viime vuonna tli Kinderin arvonnasta voitettua 500-lahjakortti Intersporttiin jonka sijoitin uuteen fillariin (viellä 50euroa omasta taskusta laitoin niin sain mieluisan). Hauskaa tuossa lahjakortin voitossa oli se että löin muutaman kerran neidille luurin korvaan kun sanoi jotain tyyliin "Olisiko teillä hetki aikaa.." niin ajattelin heti että tämä henkilö olisi jokin myyjä. Lopulta kun vastasin, ja nais-henkilö kertoi mitä olin voittanut niin hieman vaikean oloisena selittelin miksi olin toiminut näin :p.
Myös jtn tupla-patukka laatikoita säbä-mailaa yms. on tullut voitettua.

Miten voi olla noin hyvä tuuri?? :D

Minä oo ikinä mitään voittanu :( Taitaa olla, että toiset voittaa sitten minunkin edestä :D
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Nyt on muutamana viime vuonna ollu hiljasempaa mun osalta, kun arpajaispalkintoja on arvottu.. Ehkäpä "makein" arpajaisvoitto on ollu joskus ala-asteikäisenä, kun voitin oman kylän kaupan arpajaisissa semmosen melkein metrin korkusen Daim-karkkipussin! :D
Sitten on tullut voitettua kaikkea pienempää voittoa.. Niin ja toinen näihin mun "suurvoittoihin" lukeutuva voitto on, kun voitin Pleikkari 2:lle Eye-toy kameran ja sitte sen pelin siihen! Sillon sillä oli arvoaki noin 60 euroa! =)
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Joskus ala-asteella voitin mustekynän, siis semmosen ihan normin jolla arvoa ehkä se 20 senttiä, ja arpa maksoi pari euroa. Kyllä vitutti ja teki mieli tunkea se myyjän persiiseen poikittain. Muuta en ole voittanut.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Tässä hetki sitten Hangupin Skate 2 skabasta voitin Skullcandy luurit, "carhart?" dekin ja yli-ison T-paidan. Kaikelta tältä kakun kuitenkin vie Suomenmestaruus, josta jäi käteen mukavasti rahnaa (2000) sekä hieno pokaali. Tietysti se mestaruus liittyy tämän foorumin aihepiiriin jonkun verran, mutta hei! On se kuitenkin hienoa olla Suomenmestari jossakin :D

Ei nyt ihan arpajaisia, että näiden eteen piti tehdä muutakin kuin vain täyttää kuponki. Palkinto mikä palkinto.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Pari vuotta sitten munkkivuoren ostarilla oli kilpailu jossa piti ajaa mahd. hyvä kierros radio-ohjattavalla autolla. Voitin ikäluokkani sarjan ylivoimaisesti ja voitin pyyhkeen. Jes.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Onhan tuota sälää kertynyt aikanaan kun jaksoi arvontoihin osallistua, mm. cd-mankkaa, puhallettavaa nojatuolia ja potkulautoja pari kappaletta.







Niin ja Lontoon matka kahdelle ;)
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

K-marketista voitin jäkättimen lapsena. Piti joku nakki aiheinen runo vääntää. Shadowrunin voitin myös boxille kerran. Sitte ehkä jotain pieniä lotto/arpa voittoja on tullut.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Voitin lapsena eräästä kaupan Makupalat kilpailusta kaksi vapaalippua Casper-elokuvaan maistamalla vanukasta. Pistäkääpä paremmaksi ;)
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Ehkä paras voittoni on V2:sen kisasta Halo Wars.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Armeija-aikana sotilaskodin arvonnassa osui kohdalle lippu jääkiekon mm-kilpailuihin. Avovaimolle kävi parempi tuuri ja hän voitti matkan Los Angelesiin Jyrki tv-ohjelman kautta joskus 90-luvun lopulla.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Edit
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

80-luvulla voitin ala-asteella patalaput sit polki 20 vuotta tyhjää ja nyt voitin killiltä fablen lisärikoodin, aika huono arpaonni ollut, luokkakaveri voitti joka toinen viikko skoottereita skeittilautoja sun muuta tavaraa, kyrpis.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Ainoa yli 10 arvoinen voitto taitaa olla Forza 2 XO:lle (jostain ulkomaisesta kilpailusta johon en edes muistanut osallistuneeni). Sääli vain, että voitto tuli postilaatikosta 2vkoa sen jälkeen kun olin myynyt boksini pois (tosin tuli vuoden päästä uudelleen taloon). No pitää olla vähään tyytyväinen, saihan tuon myytyä.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Alle kympin pikku kikkareita on vain tullut arpajaisista, joten onnea ei ole tässä osoitteessa.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Joskus alle 10 vuotiaana voitin leipäkoneen paikallisen ruokakaupan arvonnassa. :p
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Onhan sitä muutama kilpailu tullut voitettua, viimeisestä tosin jo muutama vuosi.

- Pelit-lehden kilpailun ykköspalkinto, Creative Fatality FPS-äänikortti ja Creativen HQ-1700-kuulokkeet.
- Tilt-katsojakilpailusta tuli aikanaan naukattua kolme eri palkintoa, SimCity 4, The Sims PS2 ja The Sims-reppu.
- Kaksi Pepsi-jalkapalloa, jostakin Pepsin kilpailusta.
- Kaksi Pepsin metallista lasinalusta.
- Mikä lie Subin peliohjelma olikaan, Splinter Cell demo, t-paita ja olkalaukku.
- Terminator 3 - termosmuki
- Lisäksi Veikkauksen peleissä välillä onnistaa

Siinä nyt nuo ensimmäisenä mieleen tulevat voitot.
 
Vastaus: Voittamasi palkinnot ? (arpajaiset yms.)

Mitään en oo koskaa voittanu, jolla ois arvoa, mutta kyllä mä vielä sen 7oikee lotossa ainoana voitan :):D
 
Ylös Bottom