Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

VPD menetti tänään yhden kanta-asiakkaansa

Vastaus: VPD menetti tänään yhden kanta-asiakkaansa

Kyllä VPD:stä tuli aikoinaan ostettua melkoinen läjä varsinkin käytettyjä pelejä. Todella huokeat hinnat ja nopea toimitus. Omistajavaihdon jälkeen tilasin kerran yhden pelin, sitä ei sitten muutaman päivän jälkeen kuulunut ja tiedustelin missä viipyy. Tuli vastauksena vaan että on loppu, eikä tiedä koska tulee lisää.

Selvä juttu.
 
Vastaus: VPD menetti tänään yhden kanta-asiakkaansa

On se kumma, että uudet omistajat voi vetää koko homman perseelleen. Nykyään käytän Discshoppia tai Konsolinettiä ostoksiin
 
Vastaus: VPD menetti tänään yhden kanta-asiakkaansa

On se kumma, että uudet omistajat voi vetää koko homman perseelleen. Nykyään käytän Discshoppia tai Konsolinettiä ostoksiin

Omistajat ovat luultavasti todenneet pelimyyntien kateprosentin olevan liian alhaalla ja päättäneet yleisesti nostaa hintoja. Sääli vaan, että pelkillä prosenteilla ei kovin pitkälle pötkitä mikäli asiakkaat äänestävät jaloillaan ja ostavat muualta. :rolleyes:
 
Vastaus: VPD menetti tänään yhden kanta-asiakkaansa

Viime viikolla lähettivät minulle konsolitilauksen yhteydessä 2 nhl 09-versiota, sekä pc että xbox 360. Luonnollisesti olisi pitänyt tulla pelkästään boxille. Nyt juuri kolahti postiluukusta jollekkin Joensuulaiselle tarkoitettu Fallout 3 pc-versio.

Hyvin pelaa :cool:
 
Vastaus: VPD menetti tänään yhden kanta-asiakkaansa

Olen ollut VPD:n kanta asiakas jo PS1 ajoista lähtien. Muistan vielä kun isukki osti minulle 400mk sim city 2000 pelin. :D

Mutta asiaan, tässä juuri puolen vuoden sisällä liikkeessä on menty asiakaspalvelussa todella huonoon suuntaan. Tuntuu että sinne otetaan vain kesähessuja töihin tai jotain yläasteen taksvärkki (vai mikä se oli?) työntekijöitä joita kiinnostaa pelit, mutta eivät tajua yhtään mitään asiakaspalvelusta. Todistin itse tuota samaa tilannetta, kun VPD oli juuri muuttanut, jonkun äiti oli menossa hakemaan pojallensa peliä, mutta koitui hänen harmikseen ettei sitä peliä löytynyt sieltä "muuton jäljiltä". Kassalla oli taas n. 15 kesäinen poika finnien kera. Hohhoijaa.
 
Ylös Bottom