Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Cubefinin uutisissa kerrottiin siitä vuodenpeli jutusta, jota kävin itsekkin äskön äänestämässä, niin pistäkääpä omaa mielipidettä ruutuun, et mikä on teiän mielest: vuoden peli, lisälaite, pelivalmistaja jne...
Odotan vuoden loppuun ennen kuin sanon mitään, koska ainakin lupaavimmalta vaikuttavat pelit ovat vielä tulossa.
Lisälaitteista taitaa kyllä tämän vuoden puolella jäädä ykköseksi Memory Card 251 ja vuoden pelivalmistaja... Damn it. Vastaisin Rare, mutta koska Rare ei ole tänä vuonna tehnyt yhtään peliä, niin odotan vuoden loppuun ennen vastaamista. Voihan siinä käydä niinkin että SFA onkin paska.
Tällä hetkellä vastaisin ehdottomasti Super Smash Bros. Melee. En silti vastaa vielä, koska ainakin Eternal Darkness (jota ei ole edes listoilla) ja Mario Sunshine ovat testaamatta.
Tähän mennessä vuoden peli on minun kohdalla Super Mario Sunshine, pelinkehittäjä Nintendo, ja lisälaite memory card 251(aivan, minulla ei ole wavebirdia).
Mutta katotaan uudestaan joskus 2002-2003 vaihteessa?
Tosin ihmettelen miten kukaan ehtii joululoman aikana edes tietokonettaan avata, kun tripla-A+-pelejä seisoo hyllyllä vähintään 5 kpl.
Mielestäni vuoden peli olisi ehdottomasti Star Fox Adventures, pelasin sen demoa ja jäin koukkuun saman tien, en malta nyt tulevaa perjantaita (29.11.2002), koska ostan sen silloin.
Tällä hetkellä Super Monkey Ball, sillä se on nopeampi opettaa alati vaihtuvalle peliseuralle kuin Mässi.
TimeSplitters 2 saattaa kuitenkin vetää vielä jouluaattona ohi...
Eiköhän nyt olla nähty jo kaikki potentiaaliset vuoden pelit. Itse sanoisin, että vuoden peli on: Super Smash Bros. Melee. Perusteet on sen pitkä ikäisyys, hauska yksin -ja kaksinpeli.
On omituista miten niin yksinkertainen peli voi olla niin hauska pitkään.
Kyllä Super smash bros on paras. Kavereiden kanssa pikku kaljoissa on aivan parasta mättöä. Nykyään alotellaan iltaa aina meillä super smash brossin parissa.