JLunen
Well-Known Member
Alkaa kyllä olla totaalisesti mennyt maku näihin studio-ostoksiin. Eniten kyllä korpeaa Embracer, kun se nappasi Deus Exän ja Tomb Raiderin. Toki niitä ongelmia tulee, kun pelien budjetit ovat liian suuria kysyntään nähden ja "varma nakki" ei ollutkaan varma. Itse kyllä tinkisin grafiikoista, siinä olisi varmaan säästänyt jo ihan mukavasti monessa pelissä. Myös pelien kestoa voisi keskimäärin hieman lyhentää, ainakin jos peli alkaa jossain kohtaa toistamaan itseään kovin.
Liekö sitten tekoäly jossain kohtaa jeesaa sen verran, että budjetit olisivat kohtuullisia, mutta todennäköisesti siltikin vain ahnehditaan ja sitten petytään myynteihin (lol etenkin SE, aina siellä petytään ...) kun peli ei myynytkään 10+ miljoonaa heti ekalla viikolla.
Onneksi Remedy porskuttaa edelleen itsenäisenä (vaikka Tencent kyllä osti itselleen vähän taas lisää osakkeita) ja jalat näyttäisivät pysyneen maassa vielä suht tukevasti. Siitäkin huolimatta, että sielläkin grafiikat ovat aina olleet tärkeä juttu omaperäisen tarinan lisäksi.
Liekö sitten tekoäly jossain kohtaa jeesaa sen verran, että budjetit olisivat kohtuullisia, mutta todennäköisesti siltikin vain ahnehditaan ja sitten petytään myynteihin (lol etenkin SE, aina siellä petytään ...) kun peli ei myynytkään 10+ miljoonaa heti ekalla viikolla.
Onneksi Remedy porskuttaa edelleen itsenäisenä (vaikka Tencent kyllä osti itselleen vähän taas lisää osakkeita) ja jalat näyttäisivät pysyneen maassa vielä suht tukevasti. Siitäkin huolimatta, että sielläkin grafiikat ovat aina olleet tärkeä juttu omaperäisen tarinan lisäksi.