HideoMiyamoto
Well-Known Member
Microsoft ei ole vielä lopettanut kulujen leikkauksia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Microsoft ei ole vielä lopettanut kulujen leikkauksia.
Ei näissä ole kyse siitä että rahat olisi oikeasti lopussa vaan siitä että jatkuvan kasvun tieltä pitää poistaa esteitä. Usein esteiksi koetaan juuri ne tekijäportaan ihmiset, jotka eivät tuota tarpeeksi massia tuottavia teoksia osakkeenomistajille.Olisivat vaan jättäneet Activisionin ostamatta ja säästäneet siinä sen 70 miljardia.
Mitä yksinoikeuspelejä? Aika hiljaista siellä on ollut. Pentiment, Hi-Fi Rush, Grounded ja muut vastaavat on taas sen tason teoksia ettei ne myisi edes pleikkarin yksinoikeuksina mitenkään ihmeemmin.Boksilla pelaavat eivät ilmeisesti osta yksinoikeuspelejä ja miksi ostaisikaan koska löytyy Game Pass, niin tuodaan ne muille laitteille jotta tehdään rahaa.
Forza olisi voinut kohtalaisen paljon myydä, mutta ei nyt mitään Starfieldin potentiaaliin verrattavaa. Ei ole ihan suosituin genre ja pelin julkaisukunto oli ymmärtääkseni aika heikohko.Onko Starfieldin lisäksi viime aikoina ollut mitään isompia teoksia, joita olisi edes voinut myydä enemmän?
Et. Arcane austin lopettiin ja tuo Arcane Lyon tekee edelleen pelejä jonka tämän hetkinen projekti on tuo Marvel Blade peli.Käsitinkö oikein, että irtisanovat Deathloopin kehittäjältä kaikki heikon Redfallin jälkeen??
Ah, hyvä kuulla! Deathloop oli todella hieno teos. Herkkua tulossa varmasti boksin omistajille Bladen muodossa!Et. Arcane austin lopettiin ja tuo Arcane Lyon tekee edelleen pelejä jonka tämän hetkinen projekti on tuo Marvel Blade peli.
Et ole muuten eka joka tätä internetissä kyselee. Meinaan sen verran paljon suolletaan puppua ympäriinsä tästäkin asiasta.
Arcane Lyon on tuo jalokivi Austin tais olla enemmän tuki studio joka kylläkin teki hyvän peli myös eli Preyn
Joka tapauksessa iso menetys että Preyn tehnyt studio lopettaa/lopetetaan.
Joo, olihan tuo Austin ymmärtääkseni tekemässä Dishonoredia ihan tosissaan Lyonin kanssa, myös kakkososaa. Smith näköjään oli toinen molempien peliprojektin vetäjistä, kuten sitten myös Redfallissa.Siellä Austinilla oli myös mm. Harvey Smith, jonka CV:ssa on myös Dishonored ja esimerkiksi Deus Ex, joten kyllä tätä immersive sim osastoa lähti ulos ihan genren legendojen tasolla.
Ihan täysin järjetön tosiaan toimi, jos alaa miettii muutenkin kuin viimeisimpien excelien solujen perusteella.
Jospa ne uuden Zeldan luontiin tarvitsevat valtavan työpanoslisäyksen kun Nintendo tekee perustasolla jo 9 kertaisen sukupolven välisen teholoikan.Samaan aikaan kun muut pistävät porukkaa pihalle, Nintendo palkkaa lisää väkeä.
Nintendo hired 400+ employees during the previous fiscal year
Sadly, a lot of video gaming companies have been laying off lots of people. This has been going on for many months now and doesn’t seem to be ending anytime soon. Microsoft and Sony are among the…mynintendonews.com