Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

w00t 38 voittoa DOA3 survivalissa!

e_pa_87

New Member
Pientä galluppia, minkäslaisia tuloksia olette saaneet DOA3, Tag Survivalissa, itse repäisin äsken 38 voittoa Hitomi & Zack yhdistelmällä, pisteitä oli 4420786... Ja vielä pieni kysymys, Pitääkö C3 ansaita ennenkuin voi saada C4 Hitomilla, koska itse en saanut C4 vaikka sainkin 38 voittoa, vaikka ohjeissa luki näin: C4 Defeat 20 or more opponents in Tag Battle Survival with Zack
C3:sta varten pitäisi saada 20 voittoa single survivalissa, mutta sain vain 16...
Kertokaa ja vastailkaa...

joopajoo, yritin sitten single survivalia, 27 voittoa hitomilla, pisteitä tuli vain 2060628 koska jätin kaikki kullat tms. keräämättä, jotta säilyisin hengissä, tietenkin energiat keräsin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tagia on tullua aika vähän pelattua, mutta yksinpelissä paras tulos on 24 voittoa. Taisi tulla Helenalla jos oikein muistan. Hitomilla olen kyllä saanut vielä isommat pisteet, mutta voitoissa taisin jäädä siihen 20:neen.
 
Onhan tota tullu pelattua. Nyt kun ostin toisen Xboxin, niin en saanutkaan tallennuksia siirrettyä uuteen koneeseen. Muistikortilla yritin. Kaikki muut pelitallennukset siirty mukisematta, mutta DOA3 ei. :( Pitää vissiin aloittaa peli alusta. Jää kauniit videotkin näkemättä: :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Ei nyt liity aiheeseen, mutta miksi ostit toisen x-lootan?


[off topic]

Olisko vaikka sen takia, jos hänen aikasemmassa on jotain vikana, ja takuu ei korvaa? En nyt ole varma, mutta tämä oli veikkaus.

[/off topic]
 
Höh. Enpäs huomannut aikaisemmin. Myin ensin ostetun Xboxulan pois modatun Xboxin tieltä. :) Siinä syy.
 
Ittelläni on ennätyspisteet joku reilut 3miljoonaa
ps. Pystyttekö tähän? Hitomilla 4voittoa ja melkein 2ja puol miljoonaa pistettä
 
Amatöörit.....Itse olen saanut Tina&Leon yhdistelmällä yli 9 miljoonaa pistettä ja 67 tappoa:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan e_pa_87
Pientä galluppia, minkäslaisia tuloksia olette saaneet DOA3, Tag Survivalissa, itse repäisin äsken 38 voittoa Hitomi & Zack yhdistelmällä, pisteitä oli 4420786... Ja vielä pieni kysymys, Pitääkö C3 ansaita ennenkuin voi saada C4 Hitomilla, koska itse en saanut C4 vaikka sainkin 38 voittoa, vaikka ohjeissa luki näin: C4 Defeat 20 or more opponents in Tag Battle Survival with Zack
C3:sta varten pitäisi saada 20 voittoa single survivalissa, mutta sain vain 16...
Kertokaa ja vastailkaa...

joopajoo, yritin sitten single survivalia, 27 voittoa hitomilla, pisteitä tuli vain 2060628 koska jätin kaikki kullat tms. keräämättä, jotta säilyisin hengissä, tietenkin energiat keräsin...

Mikä on C4? Tai C3?
 
huoh :rolleyes:

DoA2:Jann Leellä ja Einillä 100 voittoa , muilla jotain 50 ...
DoA3:Einillä 85 , Hitomilla 9x ja muilla jotain 50 ...

Vaikeusaste medium , eikä ole käytetty mitään huijauksia
 
Ylös Bottom