Eikös tuon pitäisi toimia sillä erilleen ostettavalla kameralla? Kiinnostaisi itseänikin tietää, miten hyvin (kehnosti) tuo on toteutettu?
Aikaisemmat pilotit jo hehkuttivatkin kuinka Birds of Steel-veteraanit ovat pelissä kuin kotonaan. Liityn tähän ilosanomaa jakavaan kuoroon. Tuntuu mukavalta taas lennellä taivaalla, jossa vihuja tärkemäpää on pitää kone ilmassa. Olen aina arvostanut suuresti näitä pelejä pelaavia ihmisiä. Itse tunnun saavani taivaalla lähinnä vain selkääni. Mutta se lentämisen fiilis, se on täyttä parhautta. Lentosimut ovat konsoleilla muutenkin vähissä, joten War Tunderin ilmestyminen uuden konsolin julkkariksi tuntui lottovoitolta.
Kyseessä on Beta, joten pelille on nyt vain annettava aikaa. Siellähän on toistaiseksi kaikki kiinnostavimmat pelimuodot avaamatta (World War yms.). Pitää tosiaan saada finskejä taivaita valloittamaan. Meikäläisen saa ainakin lisätä listoille (PSN: Foeman). Itse olen jossain vaiheessa (kunhan saan kultaisia kotkan poletteja kasaan) vääntämässä Platoonia pystyyn, joten sinne saa ja pitääkin liittyä. Saadaan ilmailualan ekspertit kaltaisiani keltanokkia suojelemaan.