Vastaus: War Thunder
Eilen hyppäsin kylmiltäni neukkujen puikkoon ja lentely olikin aika mukavaa. Tutoriaalit ovat mitä ovat, piti itse päätellä mitä niissä pitää tehdä. Muu peliin sisältyvä opastus on aika karua.
Ensimmäisessä missionissa (ja kaikissa muissakin) aloitin suoraan taivaalta. Sillä tässä ihmettelenkin noita lentokenttälähtöjä. Samaten ensimmäinen kuolema oli pakko ottaa kun ei ollut mitään havaintoa kumpi väri olen punainen vai sininen. Oletin toki että voisin olla punainen kiitos itänaapurin tähtien siivissä.
No ekan delauksen jälkeen selvisikin että olen sininen... Samaten tuli huomattua se, että jos joku ampuu sua ja ite töpeksit itsesi maahan/ törmäät vuoreen tjsp niin toinen saa siitä tapon. Tämän lisäksi ainakin itse lähdin sujuvasti kentästä meneen kun koneet loppuivat (3 konetta käytössä), enkä jäänyt odottelemaan pelitilan ajan loppumista. Kevyen työn takana oli tuokin opettelu, mistä pääsee pelistä meneen.
Kiitos ihanan pienien fonttien meni jokunen hetki myös tajuta, että miksi kone ei ammu. Otinko hittiä niin paljon että aseet hajosivat. Kunnes huomasin että tossa onkin "jäähdytys tms aika" ennenkuin voi losottaa uutta sarjaa menemään.
Noh viimeisessä pelissä lähdin menemään kesken kun koneet olivat tuhoutuneet ja kone sitten laski loppustatsit (peliä taisi olla noin 18 min jäljellä), olin toinen. Kevyt wtf päällä että jaa tää meni näinkin hyvin.
Katsotaan nyt miten tämä kiinnostaa jatkossa, mulla ei ole mitään havaintoa mikä ohjaustyyli on käytössä, sen tiedän että aika pirun helppoa tuolla on kadottaa se mihin päin koneen nokka osoittaa ja se onko kone oikein päin.
Jooh, ihan ensimmäisenä kun beta loppuu, toivon että ohjeistus on selkeämpää ja fontin koko ei ole luokkaa kärpäsen paska saharassa.
Mistä tulikin mieleeni, että voisi testata remote playlla tätäkin ja naureskelle fonttikoolle
.