Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk [Hype]

Wiegraf sanoi:
Nyt ei ole aikaa lukea viimeisiä viestejä joten en tiedä onko tätä kysytty aikasemmin mutta...

Mikähän mahtaa olla pelin hinta euro storesta ladattuna? Ja onko tietoa tuleeko peli ladattavaksi jo aamuksi vai iltapäiväksi? Mietin vain saisiko latautumaan ennen kun lähden töihin...
No 29.90e on ilmoitettu hinnaksi ja saattaa tulla jo aamulla.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Kuulosta erittäin passelilta. Kiitos tiedoista. Pitääpi ostaa ja panostaa tuohon peliin. Muutamat haastettelut vakuuttivat minut. Olen mainosjournalismin uhri. =(
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Lataus käynnissä USA storesta....Nikki MrPeko siellä joten ei paljon heitä euronikistä (MrPako) :rolleyes: .....sori pojjaat en malttanu odotella ja tänään on illalla vapaata pelata :D

Ps. En lataa toista kertaa kuten Pibe "the money man" :p
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pako sanoi:
Lataus käynnissä USA storesta....sori pojjaat en malttanu odotella ja tänään on illalla vapaata pelata :D
Hahaa, se on huomiseen mennessä jo kaikilla..? Mulla niin tyhmä nicki että jaksanen odotella.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pitää toivoo et tulee huomenna storeen aikasemmin kuin normaalisti ku on viel perjantaina töitä niin ei ehi huomenna kuin tutustua vähän peliin
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Niin tosiaan, jenkki-käyttikseni nicki jotain tyyliin "niksrkuytryy", joten sekin vähän niinkuin estää sieltä ostoa... :D
Ja mistä ihmeestä ne tuossa Nisun linkittämässä arvostelussa oli saanut sen käsityksen että Bluetoothia ei ole olemassa, on vain USB?! :D

Battlefield: MC oli todella hyvä PS2:lla, ehkä addiktoivin nettipeli jota olen pelannut (CS:S poislukien). Uutta BF: MCtä olenkin odotellut, ja tämä voi heittää aika lähelle. No, viikonloppuna sitten nähdään, kun pääsee kunnolla peliin sisälle :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk [Hype]

Nisupulla sanoi:
ComputerAndVideogames arvosteli Warhawkin:9.0

Eipä siltikään vakuuta arvosanatkaan.
Jotenkin on sellainen tuntuma pelistä että se on aivan pelkkää räiskettä ja räminää.
Mitä kuvistakin olen kattonut, niin grafiikka näytti maaston osalta melko pelkistetyltä aluskasvillisuuden joukkoon esim. ei juurikaan piilouduta.
Aseita, varusteita ja health packeja on jaossa siellä täällä Resistancen tyyliin.

Mutta oikaiskaa ihmeessä, jos olen kovastikin väärässä :)
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Muutamia jo pelanneiden kommentteja, sieltä pelin pimeämmältä puolelta:

  • - Ei mahdollisuutta lähettää tekstiviestejä pelin aikana/lobbyssä
  • - Ei pelikohtaista kaverilistaa, PSN-listassa kun maksimi on vain 40 tunnusta
  • - Ei Resistancen tapaista party-systeemiä, joka hakisi ryhmälle vastuksen matchmakingin kautta
  • - Ei avointa mikrofonia, vaan L2:lla jauhamaan

Ehkä tuo avoimen mikrofonin tiputtaminen pois ei välttämättä ole pelkästään huono asia. Matchmakingin tilalle otan kyllä mielummin ihan täyden PC-tyylisen serverilistauksen ja sen mukanaan tuomat tutut ja turvalliset ominaisuudet kuten filtterit, salasanalla suojatut servut ym. Kaverilistan vajavaisuudet korjaantuvat kyllä mahdollisilla Hauki on ???? -servuilla, jolloin kotimaisen peliseuran löytäminen on erittäin helppoa. Muuten kyllä kaipaisi jo pelanneiden kommentteja noista väitetyistä miinuksista?

Thats about it of those issues were fixed this game would be 11/10! I absolutly love the game play and the graphics are sweet!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk [Hype]

Ja "Koululaisille" varsinkin tiedoksi.

Se joka kyselee tässä keskustelussa onko Warhawk jo tullut Storeen, saa viikon bannit välittömästi Foorumille.

Kun Warhawk on ladattavissa, joku siitä kyllä heti ilmoittaa. Ei tarvitse minuutin välein sitä kysellä. Kokeillaanhan opetella tälläinen tyyli ja näin vähentää noita turhia viestejä
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Onko demo jo storessa?! No eeeei ny, kunhan pottuilin :p

Hyvä vaan että pitää painaa L2:sta että voi puhua, ärsyttävää Vegasissa kun ei pysty vapaasti puhumaan kotonaan, sanotaan nyt vaikka kaverilleen siinä vieressä. Kun kaikki kuulee mitä sanot
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Muntu sanoi:
Onko demo jo storessa?! No eeeei ny, kunhan pottuilin :p

Hyvä vaan että pitää painaa L2:sta että voi puhua, ärsyttävää Vegasissa kun ei pysty vapaasti puhumaan kotonaan, sanotaan nyt vaikka kaverilleen siinä vieressä. Kun kaikki kuulee mitä sanot


Niinpä! Sama muakin potuttaa! Esim. jos vaikka puhelin soi!

No onneksi Warhwkissa on se L2 painamis systeemi!
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pako sanoi:
Kaverin lisäys onkin aina ollut tosi hankalaa :D

No mulla esim lista täynnä, etkä sinne mahdu tosita kertaa. Mutta tietty en sitten varmaan kuulu kaveripiiriin.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Nisupulla sanoi:
Ei avointa mikrofonia, vaan L2:lla jauhamaan
Mun mielestä toi on plussaa. En pidä tosta avoin mikki jutusta missä kaikki pierasut ja syömis äänet jne tulee läpi. Toisaalta socom tyyli kun kaikki yrittää puhua on paska ku ei ikinä saa suunvuoroa ku haluaa. Parasta ku nappula pohjaan vaan niin tulee ääni.
 
Ylös Bottom