Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk [Hype]

XShava sanoi:
No mulla esim lista täynnä, etkä sinne mahdu tosita kertaa. Mutta tietty en sitten varmaan kuulu kaveripiiriin.
Höh.....poista se MrPako jos meinaat Warhawkia pelata ja lisää Peko tilalle....ei sua noissa muissa peleissä olekkaan näkyny joten ei merkitystä ;) ....on mullakin montaa turhaa hemmoa listalla joiden kanssa olen ehkä kerran pelannut...mites sulla?
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pako sanoi:
Höh.....poista se MrPako jos meinaat Warhawkia pelata ja lisää Peko tilalle....ei sua noissa muissa peleissä olekkaan näkyny joten ei merkitystä ;) ....on mullakin montaa turhaa hemmoa listalla joiden kanssa olen ehkä kerran pelannut...mites sulla?

Juu on siellä varmaan jokunen turha, pitää poistella niitä pois.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Ettei vaan olis L3 se puhe nappi, kun muistelisin niissä kontrolleis L2 olevan käytössä. Minä yritän kärsivällisesti sinne lokakuun puolelle odotella sitä BD versiota, kun koeviikko on ilkeä aika ostaa peli. (Kummallisesti minä olen rauhottunut:) )
EDIT: Millos muuten tuli se päivitys missä kaverilistaa pystyy nostaa tuhanteen (en ole varma), kun muistelisin yhdessä niissä video haastatteluissa ohi mennen mainittiin.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Traddash sanoi:
Ettei vaan olis L3 se puhe nappi, kun muistelisin niissä kontrolleis L2 olevan käytössä. Minä yritän kärsivällisesti sinne lokakuun puolelle odotella sitä BD versiota, kun koeviikko on ilkeä aika ostaa peli. (Kummallisesti minä olen rauhottunut:) )
EDIT: Millos muuten tuli se päivitys missä kaverilistaa pystyy nostaa tuhanteen (en ole varma), kun muistelisin yhdessä niissä video haastatteluissa ohi mennen mainittiin.
Hmm... Itsekin olen rauhoittunut....
X sanoi aikasemmin että se ois R3 tai L3 se puhumis nappi kun kysyin siitä.

Tuhanteen!!! :eek: Jos tulee niin iso lista niin kyllä lisään kaikki tältä foorumilta ja muiltakin.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Rewolwer sanoi:
Mun mielestä toi on plussaa. En pidä tosta avoin mikki jutusta missä kaikki pierasut ja syömis äänet jne tulee läpi. Toisaalta socom tyyli kun kaikki yrittää puhua on paska ku ei ikinä saa suunvuoroa ku haluaa. Parasta ku nappula pohjaan vaan niin tulee ääni.
Juu, pelkkää plussaa vain tuo.
En enää ikinä halua pelata Vegasia, about 10v " gangstojen " kanssa.. Hauskaahan se kyllä oli, mutta rajansa kaikella.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Snigge sanoi:
Juu, pelkkää plussaa vain tuo.
En enää ikinä halua pelata Vegasia, about 10v " gangstojen " kanssa.. Hauskaahan se kyllä oli, mutta rajansa kaikella.
Juu siinä oli kyllä oma hauskuutensa, kun pojat siellä kiroilee kovemman luokan heliumilla :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Tuskimpa tulee ihan heti päivän vaihteessa gmt +2 eli suomen aikaan... Jos sitä menis kiltisti nukkumaan ja kurkkaisia aamulla vai valaako joku uskoa valvoa?
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Wiegraf sanoi:
Tuskimpa tulee ihan heti päivän vaihteessa gmt +2 eli suomen aikaan... Jos sitä menis kiltisti nukkumaan ja kurkkaisia aamulla vai valaako joku uskoa valvoa?

Aika varmasti tulee normaalin torstai-päivityksen yhteydessä eli siinä klo 19-20 välillä. Laitetaan kyllä infoa heti kun alkaa messiaspeliä näkymään EU-Storen tiskillä.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Nyt vuorostaan on GameSpy saanut peliarvostelunsa tästä valmiiksi: www.gamespy.com

4.5 /5 - Great!

Warhawk is an extremely well-designed online multiplayer game. We're sure that once the initial rush at retail has settled down a bit, regular fans of the game can look forward to a solid online experience with the great potential for future downloadable maps, skins and so on.

EDIT: Myös GameSpot tehnyt saman ja antanut Jeff Gerstmannin arvostelemana 8.5 (Great), "Whether you do your best work on foot, in a tank, or in the air, you will have plenty of exciting options to choose from in Warhawk."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk [Hype]

Nisupulla sanoi:
Aika varmasti tulee normaalin torstai-päivityksen yhteydessä eli siinä klo 19-20 välillä. Laitetaan kyllä infoa heti kun alkaa messiaspeliä näkymään EU-Storen tiskillä.
Eipä oo pelii näkynyt.:( Kyl se varmaan sit tulee joskus illalla.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Jhoony sanoi:
Eipä oo pelii näkynyt.:( Kyl se varmaan sit tulee joskus illalla.
Argh, onko se niin vaikea ymmärtää mitä Shava kirjoitti. Muutenkin ärsyttää lukea jokaisen hyvän pelin ketjussa "onkos teille tullut? mistä kaupasta löydän? jos tilaan jenkeistä netistä, saanko pelin jo tänään?", ym.


Ja pelissä siis puhutaan L3:lla, ainakin vasemmalle kädelle käännetyissä ohjauksissa... Eli oikean käden ohjauksissa varmaan R3:sta, ettei zoominappula snipulla tule samaan tattiin kuin kääntyminen. Onko muuten Viper7 viper11 pelissä ja Oliver oliver344? Näitä janppoja vaan tullut vastaan ja olen ajatellut että onko euromiehiä. RiotPelaajakin ollut mättämässä useaan otteeseen.

EDIT: Tänään isosti suomisakilla pieksämään. Pelissä on muuten ehkä yleensäkin nettipelien paras ominaisuus ikinä: Pingimittari. Kyllä tämä wanha socomlagarikin oli siellä servujen pingitilastojen alimmassa päässä (ja pingissä se on sentään hyvä asia) :p

Pingit pyörii siellä 50-130 jos ei ole jenkkiläisiä pelissä, eli aika helvetin hyvä konsoliräiskinnäksi. Lagia ei ihmeemmin ole. :)
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Sori pibe jos tää saa sut sekoomaan, mutta eikös store muistaakseni päivity joskus 16 aikaan?

Jos on noin pieniä pingejä, niin ei ainakaan pitäisi lagia olla
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Muntu sanoi:
Jos on noin pieniä pingejä, niin ei ainakaan pitäisi lagia olla
Jep ja veikkaan että suomiporukallakin pelatessa pingierot on niin pieniä ettei ihmeempiä ylivoimia tule lagin ansiosta (ellei mestari tikku tai kaamos innostu ostamaan peliä :D)

Nyt muuten taas kun betaamisesta oli jo aikaa ja alkoi pelaamaan, oli pelistä taas alussa ihan yhtä ulkona kuin silloin kun betaamisen aloitti. Kestää sen tunnin ennen kuin peliin pääsee kunnolla käsiksi ja seuraavien muutamien tuntien aikana oppii pelin kikkoja ja pelaamistapoja. Siitä eteenpäin satoja ja taas satoja tunteja syventymistä ja varmaan samanlaista taktiikoiden vaihtelua kuin socomissa. Taktiikat elää ja kehittyy.

Pelissä pärjää muuten aika pitkälti nopeilla hoksottimilla. Jos ei hoksaa jotain tarpeeksi nopeasti, voi tulla yllättäviäkin kuolemia. Pitää katsoa koko ajan ympäristöstä mitä on lähellä. Eilen kävi hyvin tällainen, kun olin yksin liikkeellä autolla ja vastaan tuli kaksi autoa, missä toisessa oli kaksi jamppaa ja toisessa yksi, lisäksi vielä yksi tankki missä oli yksi jamppa. Hyppäsin äkkiä vauhdissa auton konariin, ammuin tankkia kun sillä oli niin vähän energiaa ja se räjäytti viereisen auton ja vielä sain käännettyä konarin ja ammuttua viimeisen auton. Sekunti meni aikaa ja tilille 4 tappoa, vaikka olin yksin autolla tankkia ja kahta autoa vastaan :D

EDIT: Milläköhän perusteella klaanin tekeminen epäonnistuu...? Klaanin nimeksi laitoin: zeroDignity ja tagiksi: zD eikä onnistu. Sanoo jotain että error with data :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pibe sanoi:
Onko muuten Viper7 viper11 pelissä ja Oliver oliver344?
Viper7:n pitäisi olla ihan Viper7:n ja itse pelaan edelleen tunnuksella OliverFIN, kun haluan tulla tunnistetuksi. Salanimi on sitten jotain ihan muuta. ;)
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Oolraidi, ajattelin vaan että onkohan nämäkin hemmot malttamattomina ladanneet jenkeistä.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Oliver sanoi:
Viper7:n pitäisi olla ihan Viper7:n ja itse pelaan edelleen tunnuksella OliverFIN, kun haluan tulla tunnistetuksi. Salanimi on sitten jotain ihan muuta. ;)
OliverSE?
(...huono.) Ajostaas jaksaa poruhka kirjotella.
Kertokaapas mulle jäänkö pahasti jalkoihin jos hommaan tän pelin sitten BDeellä. Onko turha alottaa enää muutenkin (kokoikäni) verkkoräiskinnöistä pihalla olleena jotain tällästä harrastamaan... :p (tai sitten jos vaan kerrotte mikä on SE bt-mikki joka nyt kannattaa hommata ja imen tän Estoresta...) :rolleyes:
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Kyllähän tää kannattaa ostaa viimeistään blu-rayna. Ei se haittaa ettei ole netissä mitään hakannut. Pitää vaan hauskaa siellä ja samalla kun heittää läppää ja pelailee, oppii kyllä.

Jos hinnalla on väliä, ei taida saada parempaa tarjousta kuin tuo bths+wh...
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Pibe sanoi:
... Eilen kävi hyvin tällainen, kun olin yksin liikkeellä autolla ja vastaan tuli kaksi autoa, missä toisessa oli kaksi jamppaa ja toisessa yksi, lisäksi vielä yksi tankki missä oli yksi jamppa. Hyppäsin äkkiä vauhdissa auton konariin, ammuin tankkia kun sillä oli niin vähän energiaa ja se räjäytti viereisen auton ja vielä sain käännettyä konarin ja ammuttua viimeisen auton. Sekunti meni aikaa ja tilille 4 tappoa, vaikka olin yksin autolla tankkia ja kahta autoa vastaan

Heh...ja heti kaikki varmaa ihmetteli, että mistä se on nyt jo saanut cheatit :D
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Morjesta,
ajattelin itsekkin (vihdoin) liittyä online pelien joukkoon ja ladata warhawkin tänään. Kyselisin vielä niiltä jotka jo pelin omistaa, että millaisia ns pelimoodeja pelissä on? kaikki vs. kaikki, siniset vs. punaiset ym? vai..?
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Kaikki vs kaikki, blue vs red. Aluehallintaa, lipunryöstöä, team deathmatchia ja deathmatchia.
 
Ylös Bottom