Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Warhawk [Hype]

''At the moment Warhawk is the only new addition to the European store, though we're expecting the normal late-afternoon update to happen as well. Though this goes against SCEE's reasoning for not releasing it on the 28th, as it was in America. ''

Eli Suomessa Warhawk tulee vasta päivityksen yhteydessä?
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

[zD] Axu sanoi:
''At the moment Warhawk is the only new addition to the European store, though we're expecting the normal late-afternoon update to happen as well. Though this goes against SCEE's reasoning for not releasing it on the 28th, as it was in America. ''

Eli Suomessa Warhawk tulee vasta päivityksen yhteydessä?

eiku toi meinaa sitä kun store normaalisti päivittyy torstaisin niin pelikin pistetään vast torstaina storeen
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

[zD] Axu sanoi:
''At the moment Warhawk is the only new addition to the European store, though we're expecting the normal late-afternoon update to happen as well. Though this goes against SCEE's reasoning for not releasing it on the 28th, as it was in America. ''

Eli Suomessa Warhawk tulee vasta päivityksen yhteydessä?
Sain sen käsityksen että Sotahaukka tulee ensin, ja sitten vielä jälkeenpäin se kunnon päivitys.
No, kunhan tulisi ennen seitsemää niin olen iloinen
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Muntu sanoi:
Sain sen käsityksen että Sotahaukka tulee ensin, ja sitten vielä jälkeenpäin se kunnon päivitys.
No, kunhan tulisi ennen seitsemää niin olen iloinen

Näinhän se on mennyt muissa maissa
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Hmmmm... Pibe kikkailee, jaahas. Jospa se klaanin tekeminen ei onnistu sen päivittämishäiriön takia. Sitten minä tulen johonkin klaaniin joka pelaa sitten niitä matseja (esim. zD:D )
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Muntu sanoi:
Juu minäkin haluan kyllä johonkin klaaniin

Kyllhän se olisi mukava päästä johonkin klaaniin mukaan, kylläpä tämä odottelu on tuskaista, mutta viikonloppuna ei muuta tehä ku tiputeta warhawkkei ilmassa...toivotaan :o
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Meillä on hakusessa jokunen warhawkiin jokunen aktiivinen pelaaja. ikää 16+(poikkeuksia ehkä tehdään),suht aktiivinen, omistaa mikin. Ilolientä saa nauttia matseissa. Mulle tai underille viestiä jos on kiinnostusta ja klaanihan on FDF
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Minä en taida tulla kenenkään kenkään kiveksi.. Vuorotöitä teen, ni ois hankalaa olla aina mukana klaanipeleissä.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

EuroGamer lätkää pätkäytti 8/10. Tietäen saitin tavan antaa numeroita, on tämä erittäin hyvä tulos.

Dedicated servers can house 24 or 32 players, but if you're hosting on a typical ADSL line, the chances are that you'll be limited to a maximum of eight connections.

Incognito has taken the DNA of Battlefield and crafted a sublime online console game - a virtual battlezone that serves up more than its fair share of wonderful audio-visuals, but more than that, plays beautifully, with every game you play supplying a key gameplay moment that only online gaming provides.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

hype sanoi:
Meillä on hakusessa jokunen warhawkiin jokunen aktiivinen pelaaja. ikää 16+(poikkeuksia ehkä tehdään),suht aktiivinen, omistaa mikin. Ilolientä saa nauttia matseissa. Mulle tai underille viestiä jos on kiinnostusta ja klaanihan on FDF
Olishan se mukavaa, mutta ikä jää pikkuisen.. Ja Pleikkarillekkaan en pääse ujoka päivä, mutta silloin kun pääsen pelaan päivässä 5 tuntia..
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

ode23 sanoi:
Olishan se mukavaa, mutta ikä jää pikkuisen.. Ja Pleikkarillekkaan en pääse ujoka päivä, mutta silloin kun pääsen pelaan päivässä 5 tuntia..
Melkkis sama täällä :D
Ja ikäkin jää vajaaksi
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Tehkää tonne online puolelle porukan värväys keskustelut. Ei tähän keskusteluun näitä.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Perkele, kun meni eileen mikki paskaksi (kuulen muita, mutta en pysty puhumaan kunnolla) ja viimiset eurotkin menevät Warhawkkiin....:mad:
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

Kaikki muut eurooppalaiset jo pelailee onnessansa (jopa rakkaat naapurit)... ! Taitaa olla suomi unohtunut sonyn pojilta, tai eivät tiedä että suomi on myös eurooppaa. Ehkä sitten ensi torstaina jos muistavat.
 
Vastaus: Warhawk [Hype]

jeeh 22.00 latauksee ja sit pelaan, Kaljatki on jo kylmässä;) Perhana ei jaksais odotella..:eek:
 
Ylös Bottom