Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muntu sanoi:E: Vielä on jotain ongelmia siellä, kun löytyy tasan 24 servua kaikki filtterit pois päältä :/
TT-2k sanoi:PS. Lentäminen oli yhtä murhaa. Sitä pitäisi saada harjoitella ihan omassa rauhassa, sen verran erikoiset kontrollit siinä oli.
lare sanoi:Juma***** nyt menee hermot! Yritän ostaa tätä peliä mutta store ei huoli mitään minun luottokorteista... Argh mitä voin tehdä väärin jos kaikki on oikein?
Eliminaattori sanoi:Jos ilmoitit kaikki tiedot oikein, niin tarkista onko katetta - se tulee ainoana mieleen. Tiedossa on, että käyttökate tarkistetaan joka kerta, kun yrität lisätä rahaa lompakkoosi luottokortilla.
Nyt ei tule muuta mieleen, kuin että tarkista Turva-asetukset (Security Settings) -> Lapsilukko (Parental Control) -> Pois päältä (Off)lare sanoi:Piti oikein tarkistaa ja katetta löytyy sen 3k edestä joten tuskin on siitä kiinni
Taitaa jäädä warhawkit pelaamatta prkl
Oliver sanoi:Nyt ei tule muuta mieleen, kuin että tarkista Turva-asetukset (Security Settings) -> Lapsilukko (Parental Control) -> Pois päältä (Off)
Muistaakseni siellä on oletuksena jonkin tason asetus päällä. Oletussalasana on 0000.
Taitaa olla ainoa vaihtoehto laittaa postia osoitteeseen fi-hotline(at)nordiskfilm.com, niin palaavat varmaan asiaan maanantaina.lare sanoi:Kiitos neuvosta mutta store veti mun kortit jo jäihin koska yritin liian monesti...
Oliver sanoi:Taitaa olla ainoa vaihtoehto laittaa postia osoitteeseen fi-hotline(at)nordiskfilm.com, niin palaavat varmaan asiaan maanantaina.
Ei taida itse onnistua. Em. sähköpostiosoite auttaa.lare sanoi:Siltä se alkaa vaikuttamaan pahasti. Jotain sekoa tuossa on koska accountin salasanakaan ei enää kelpaa. En äkkiseltään huomannut mistä salasanan voisi resetoida. Kellään tietoa?
Jos tuohon vielä vastauksen saisi niin offtopic loppuu mun osalta tähän
Tuttu tunne.JuqqA sanoi:taisin olla ainoa joka totesi että vaikka kuinka koetan pelistä etsiä jotain hyvää, ei siinä sitä sitten olekkaan...